smakelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 17:33 schreef Stoeprand het volgende:
Eten.
Maak jullie geen zorgen, ik ben er zo weer.
Niet goed?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
Erwin, waarom heb je nu alweer een nieuwe avv
Hoi naatjequote:Op maandag 18 januari 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
Erwin, waarom heb je nu alweer een nieuwe avv
DWvrouwtjequote:Op maandag 18 januari 2010 17:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoi naatje
Ik vroeg mij dat ook al af.
Nou zegquote:Op maandag 18 januari 2010 17:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar met dit tempo word ik dus ook niet gemist![]()
Doe eens liefquote:Op maandag 18 januari 2010 17:43 schreef timmmmm het volgende:
NEE GA MAAR HOOR! LAAT ME MAAR WEER IN DE STEEK! ZOALS ALTIJD
ONBETROUWBARE HUFTER!
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:43 schreef timmmmm het volgende:
NEE GA MAAR HOOR! LAAT ME MAAR WEER IN DE STEEK! ZOALS ALTIJD
ONBETROUWBARE HUFTER!
Met jou moet ik ook nog een hartig woordje spreken.quote:
er stond een woordje teveel in je zinquote:Op maandag 18 januari 2010 17:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met jou moet ik ook nog een hartig woordje spreken.
Wat was er nou weer mis met die zin van mij, in dat ene topic? Hè! KOM DAN JONGUH
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:46 schreef timmmmm het volgende:
Wat stond er dan te veel in? Laat zien dan?
'niet meer van uit zijn woorden kan komen'?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och, de arme jongen wordt zo nerveus van YVONNES aanwezigheid dat hij er niet meer van uit zijn woorden kan komen
alles staat hierquote:Op maandag 18 januari 2010 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik een linkje en meegenieten van de rel
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zie het net pasmaar volgens mij kan de zin wel
oh.. eh... ja...quote:Op maandag 18 januari 2010 17:52 schreef timmmmm het volgende:
Hij er niet meer uit zijn woorden kan komen vind jij beter klinken?
als je wil zeggen dat hij dáár, op die plek, niet meer uit zijn woorden kan komen zou jij gelijk kunnen hebben. Van die gebeurtenis, in dit geval yvonnes aanwezigheid, kan hij niet meer uit zijn woorden komen. Hij kan er niet meer van uit zijn woorden komen. Waarvan? Van yvonnes aanwezigheid. Perfect Nederlands.
Goed zo timmmmmmmmquote:Op maandag 18 januari 2010 17:52 schreef timmmmm het volgende:
Hij er niet meer uit zijn woorden kan komen vind jij beter klinken?
als je wil zeggen dat hij dáár, op die plek, niet meer uit zijn woorden kan komen zou jij gelijk kunnen hebben. Van die gebeurtenis, in dit geval yvonnes aanwezigheid, kan hij niet meer uit zijn woorden komen. Hij kan er niet meer van uit zijn woorden komen. Waarvan? Van yvonnes aanwezigheid. Perfect Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |