Slijmbalquote:Op maandag 18 januari 2010 15:27 schreef timmmmm het volgende:
yvonne, leg het verschil tussen leuke (nacht)bagger topics en dit soort topics eens uit aan de arme jongen.
Hij heeft mazzel dat jij aan bent komen zetten, dat maakt een topic instant leuke bagger
Luister guitar hero,quote:
Dat is niet uit te leggen, je jhebt het of je hebt het niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:27 schreef timmmmm het volgende:
yvonne, leg het verschil tussen leuke (nacht)bagger topics en dit soort topics eens uit aan de arme jongen.
Hij heeft mazzel dat jij aan bent komen zetten, dat maakt een topic instant leuke bagger
Ga door, ga doorquote:Op maandag 18 januari 2010 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Luister guitar hero,
je topic zuigt zeer grote bitterballen.
Stoeprand, mag ik aan je zeer grote bitterballen zuigen?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Luister guitar hero,
je topic zuigt zeer grote bitterballen.
Hopelijk ben je een vrouwquote:Op maandag 18 januari 2010 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stoeprand, mag ik aan je zeer grote bitterballen zuigen?
geenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg, helder licht, hoeveel vrouwen ken jij die Tim heten?
Dit staat in je profielquote:Op maandag 18 januari 2010 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg, helder licht, hoeveel vrouwen ken jij die Tim heten?
Mooi, kan ik mijn gifje er dus weer inzettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is dan weer wel acceptabelquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dit staat in je profiel
voornaam: Tim
achternaam:
geslacht: Vrouwelijk
geboortedatum: 02-02-1991
opleiding: Havo bitterballen testen
beroep: Bitterballen
hobby's/interesses: Bitterballen testen
Jij ook bijnaquote:
ZIE JE, NU BEN IK WEER HELEMAAL OVERSTUUR!!!11!!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo negatief doen hoor, daar word ik zo verdrietig van.
Achgossepossiequote:Op maandag 18 januari 2010 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo negatief doen hoor, daar word ik zo verdrietig van.
Terecht.quote:
Dat helpt toch niets?quote:
Hihi, Timmmmmmm gelooft in liefdequote:Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat helpt toch niets?
Dan heb ik persoonlijk meer aan
Hij scheldt me uit voor schattig, vonne, knikker hem er toch maar af.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hihi, Timmmmmmm gelooft in liefde
Wat schattig
Ga weg.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:29 schreef Mercan het volgende:
Friet met Bier!!!!!
wel met Mayo.
wie doet er mee?
Ik ben er nog hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:53 schreef 8108139dpths het volgende:
Het was me een waar genoegen stoep.
Ik zal je missen.![]()
![]()
aii baas boven baasquote:Op maandag 18 januari 2010 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja godver. TS genote omdat ie weer aan het baggeren is; wil ik net dit baggertopic sluiten, zie ik dat yvonne aan het spelen is hier.
Niet echt. Ik gun yvonne ook wel even een verzetje hier. Als ze te ver gaat, note ik haar ik ook gewoonquote:
Och, de arme jongen wordt zo nerveus van YVONNES aanwezigheid dat hij er niet meer van uit zijn woorden kan komenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet echt. Ik gun yvonne ook wel even een verzetje hier. Als ze te ver gaat, note ik haar ik ook gewoon
Jij ook niet zo te zien...quote:Op maandag 18 januari 2010 17:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och, de arme jongen wordt zo nerveus van YVONNES aanwezigheid dat hij er niet meer van uit zijn woorden kan komen
Leg uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och, de arme jongen wordt zo nerveus van YVONNES aanwezigheid dat hij er niet meer van uit zijn woorden kan komen
Dubbel woordquote:Op maandag 18 januari 2010 17:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
EEN TYPEFOUT OMGWTFBBQ11!11ONOESSSS11!!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |