quote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef yvonne het volgende:
Hmmmz, je houdt van Buckethead, ik vergeef je alles.
Zijn niet nep en ik ben gene 64quote:
Ik heb een hoofd als een emmer, kan je mij ook vergeven?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef yvonne het volgende:
Hmmmz, je houdt van Buckethead, ik vergeef je alles.
Ik schat je ongeveer 21, zit ik goed?quote:
Ja sjezus timmmmmm, hij houdt van goede muziek, dan mag ie toch wel 1 kuttopic maken?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb een hoofd als een emmer, kan je mij ook vergeven?
Loop es niet zo te slijmenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik schat je ongeveer 21, zit ik goed?
Ik hou van je.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus timmmmmm, hij houdt van goede muziek, dan mag ie toch wel 1 kuttopic maken?
als het bij een zou blijven..quote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus timmmmmm, hij houdt van goede muziek, dan mag ie toch wel 1 kuttopic maken?
Alhoewel ik Buckethead na 3 nummers ook wel weer zat benquote:
Waarom zou ik dat nou weer doen?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als het bij een zou blijven..
Begrijp me niet verkeerd, ik hou even veel van baggeren als de gemiddelde FOK!ker, misschien wel meer, maar in 24 uur tijd minstens 3 baggertopics maken waarbij in de op alleen staat kom, laten we baggeren, dat gaat me te ver. Steek er dan wat moeite in om er een leuk baggertopic van te maken.
Maar maar maarquote:Op maandag 18 januari 2010 15:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alhoewel ik Buckethead na 3 nummers ook wel weer zat ben
Omdatquote:Op maandag 18 januari 2010 15:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat nou weer doen?
Slijmbalquote:Op maandag 18 januari 2010 15:27 schreef timmmmm het volgende:
yvonne, leg het verschil tussen leuke (nacht)bagger topics en dit soort topics eens uit aan de arme jongen.
Hij heeft mazzel dat jij aan bent komen zetten, dat maakt een topic instant leuke bagger
Luister guitar hero,quote:
Dat is niet uit te leggen, je jhebt het of je hebt het niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:27 schreef timmmmm het volgende:
yvonne, leg het verschil tussen leuke (nacht)bagger topics en dit soort topics eens uit aan de arme jongen.
Hij heeft mazzel dat jij aan bent komen zetten, dat maakt een topic instant leuke bagger
Ga door, ga doorquote:Op maandag 18 januari 2010 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Luister guitar hero,
je topic zuigt zeer grote bitterballen.
Stoeprand, mag ik aan je zeer grote bitterballen zuigen?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Luister guitar hero,
je topic zuigt zeer grote bitterballen.
Hopelijk ben je een vrouwquote:Op maandag 18 januari 2010 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stoeprand, mag ik aan je zeer grote bitterballen zuigen?
geenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg, helder licht, hoeveel vrouwen ken jij die Tim heten?
Dit staat in je profielquote:Op maandag 18 januari 2010 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg, helder licht, hoeveel vrouwen ken jij die Tim heten?
Mooi, kan ik mijn gifje er dus weer inzettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is dan weer wel acceptabelquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dit staat in je profiel
voornaam: Tim
achternaam:
geslacht: Vrouwelijk
geboortedatum: 02-02-1991
opleiding: Havo bitterballen testen
beroep: Bitterballen
hobby's/interesses: Bitterballen testen
Jij ook bijnaquote: