Ga of je leerwerk maken of ga naar KLB als je zograag samenvattingen wil typenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef Bragi het volgende:
Samenvatting: TS kleedt zich als een kamper en ziet er jong uit.
Ik zou graag ontopic willen meeposten, maar helaas ben ik niet zo kansloos om geweigerd te worden.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ga of je leerwerk maken of ga naar KLB als je zograag samenvattingen wil typen
quote:
negers dragen toch ook k-swiss?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:14 schreef Tommeke het volgende:
Bij een bepaalde hip-hop tent omdat ik K-Swiss schoenen droeg
M'n reactie was dat 't net de Negerhut van oom Tom was, en dat de helft van de negers op sportschoenen loopt. Kon ie wel om lachen, maar ik moest wel 'n paar andere schoenen aan
Lees: jouw epic boobs.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:27 schreef tliciouz het volgende:
Dat heb ik nog nooit mee gemaakt gelukkig. Gewoon je vrouwelijke charmes in de strijd gooien!
Jij bent een lekker wijf, dermate standaard toegang.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:27 schreef tliciouz het volgende:
Dat heb ik nog nooit mee gemaakt gelukkig. Gewoon je vrouwelijke charmes in de strijd gooien!
Erm nee, nog nooitquote:Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef Remsjo het volgende:
Jooooo, het is je jongen Remsjo en ik kom weer een keer met een bedtime story!
Iedereen heeft het wel eens meegemaakt, de toegang geweigerd!
[...]
Helaas, vóór jouw inzicht was er dus wél wat mis meequote:Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef Remsjo het volgende:
Het waren gewone sneakers. Niks mis mee na mijn inzicht
TS heeft ook al geen vrienden.quote:Gevolg: Ik moest het avondje stappen dus eerder staken dan de bedoeling was aangezien de rest waarmee ik mee was gewoon binnen kwam.
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:36 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Zichzelf respecterende negers willen nog niet dood gevonden worden in K-swiss.
Waarom neem je een mes mee?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:50 schreef Hukkie het volgende:
De enige keer dat ik ooit geweigerd ben was toen ik met Oud & Nieuw een tent in wilde, maar weigerde mijn knipmes af te geven. Maar dat is al wat langer geleden, ben dan eigenlijk ook geen puber meer
Uiteraard, ik doe al jarenlang diep onderzoek naar deze onbekende diersoort door me te mengen in de groep.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..], ja. van jou kunnen we nog wat leren als het om negers gaat zeker.
Wat is normaal?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:13 schreef Opkloter het volgende:
nooit geweigerd, gwoon normale kleding aandoen en normaal doen,,,,,scheelt
samequote:Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef Paul het volgende:
Nog nooit gebeurd bij mij, ik ben ook een kwaliteitsjongen
Geen sneakers, geen petjes of mutsen, geen trainings/jogging pakken.quote:
Daar had ik toen zo mijn redenen voor, was overigens de eerste keer (dat ik meemaakte) dat men streng op wapens controleerde. Zal zo'n 15- 20 jaar geleden geweest zijn schat ikquote:
ik vind geen sneakers echt zo'n blaquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:43 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Geen sneakers, geen petjes of mutsen, geen trainings/jogging pakken.
het ziet er sowieso niet uit.
Klopt, de sfeer (niet alleen door de 'bezoekers', maar ook het personeel dat er werkt) is er altijd erg goed en gezellig. Ik heb er ook nog nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:00 schreef Remsjo het volgende:
Van het weekend naar Eindhoven geweest(Stratumseind) en nergens last van het niet binnen kunnen komen. Aardige uitsmijters!
En vrouwelijke proppers op straatquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:32 schreef Devolution het volgende:
[..]
Klopt, de sfeer (niet alleen door de 'bezoekers', maar ook het personeel dat er werkt) is er altijd erg goed en gezellig. Ik heb er ook nog nooit problemen gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |