Werk is werk, ongeacht wat voor baantje het is. Je hoort juist alles op je CV te zetten.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar, als jij wil gaan solliciteren, dan helpt het ook neit echt veel als er vakkenvuller op je cv staat.
Alhoewel dat wel laat zien dat je discipline hebt.
Maar zelfs al was dat wel zo, ik denk dat een werkgever dat liever heeft dan iemand die nog nooit heeft ervaren hoe het is om te werken.quote:
Dan heb je wel een goed hart.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja maar ik gaf het geld aan mijn ouders zodat ze de rekeningen konden betalen op een gegeven moment.
Ja sorry, ik had niet verder terug gelezen. Het leek mij alsof je vroeg aan je pa of hij geld wilde geven zodat je niet hoefde te werken.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik reageerde trouwens dat ik mijn ouders nooit om geld heb gevraagd hoor!!11
Standaard?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:48 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Dat is toch standaard.
Ook al vind ik douchen zelf frisser.
Ik werk nu 15 uur per week en maak 500 euro.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Grapje, ik vind wel tijd voor werk, maar ik... ben gewoon een beetje lui.
Ik ga vanaf volgende week 40 uur vrijwilligerswerk doen, en als me dat goed bevalt ga ik een baantje zoeken.
Mijn moeder die werd ziek en mijn stiefvader werd een week er na ontslagen dus toen hadden we het in een keer heel krap. Dus ik heb het gewoon gedaan. Mijn ouders waren boos op mij dat ik het deed, mja fuck it.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zo erg had ik het niet. Ik heb zelf ook amper gewerkt. Heb 1 zomervakantie 3 dagen per week gewerkt, maar dat was het dan ook.
Ik heb geen verstand ervan.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
Trouwens Sky, Ford Mustang gt390 blauw?
Zijn daar geen instanties voor?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Mijn moeder die werd ziek en mijn stiefvader werd een week er na ontslagen dus toen hadden we het in een keer heel krap. Dus ik heb het gewoon gedaan. Mijn ouders waren boos op mij dat ik het deed, mja fuck it.
Nee, ik zei dat we in de auto zaten en dat zo'n vrouwtje op BNR nieuwsradio zei dat er eigenlijk een taboe ligt op lenen bij de IB-groep, terwijl het allemaal heel voordelig is etc. En zij was eigenlijk aan het zeggen dat je zou moeten lenen ipv werken, omdat je dan meer tijd hebt voor je studie.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had niet verder terug gelezen. Het leek mij alsof je vroeg aan je pa of hij geld wilde geven zodat je niet hoefde te werken.Dat zou sad zijn.
Eigenlijk kunnen vakantiebaantjes er best op nu ik erover nadenk. Maar ik heb altijd gewerkt sinds m'n 15e en dat zou ik er zeker opzetten. Het is niet zo dat al het werk in de vakantie gedaan wordt hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat zou je er dan wel bijzetten?
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Werk is werk, ongeacht wat voor baantje het is. Je hoort juist alles op je CV te zetten.
Precies.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar zelfs al was dat wel zo, ik denk dat een werkgever dat liever heeft dan iemand die nog nooit heeft ervaren hoe het is om te werken.
Respect.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Mijn moeder die werd ziek en mijn stiefvader werd een week er na ontslagen dus toen hadden we het in een keer heel krap. Dus ik heb het gewoon gedaan. Mijn ouders waren boos op mij dat ik het deed, mja fuck it.
Wow, props voor jouquote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Respect.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik leen mijn ouders juist altijd geld uitOmdat ik meer reserves heb dan zij
Respect dat je dat deed. Ik heb het nooit nodig gehad te werken, mijn ouders konden altijd alles betalen. Daarnaast geef ik ook niet echt veel uitquote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee omdat mijn moeder niet helemaal ongeschikt is verklaard. En mijn stiefvader die krijgt niks extra's omdat hij boven bepaald bedrag verdiende en het dus zijn verantwoordelijkheid was.quote:
Wat doe je voor werk?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik werk nu 15 uur per week en maak 500 euro.
Kan je veel leuke dingen voor doen, is financieel een goede boost
Jawel, maar die gaan pas na een tijd in.quote:
Voor jou ook respect.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk erg laf.quote:
Major respect voor jou.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |