Nee? Ik heb vanaf m'n 15e non-stop gewerkt, bij heelveel verschillende bedrijven. Nu een maandje niet omdat het bedrijf waar ik werkte failliet is gegaan. Maar ik ben nu aan het solliciteren omdat ik gewoon wil werken.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga jij je vakantiebaantjes er wel bijzetten dan?
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef Maisnon het volgende:
Nou mijn zieligste ding dan maar:
Hebben jouw ouders het zo hard te halen dan ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar met Sinterklaas nog wel iets gehad van m'n moeder, dus dat valt mee
Dat is ook een van de redenen dat ik wel wil gaan werken en voor mijn persoonlijke ontwikkeling.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar ynuhh hoe ga je dat dan straks doen als je gaat werken? Een cv inleveren met daarop dat je nog nooit hebt gewerkt?
Serieuze vraag.
Ik heb wel gewerkt, maar ook niets noemenswaardigs om op mijn cv te zetten hoor. Ik denk de meeste studenten niet eigenlijk.quote:
Maar, als jij wil gaan solliciteren, dan helpt het ook neit echt veel als er vakkenvuller op je cv staat.quote:
Dat anderen nog rijker zijn betekent niet dat jij niet bovengemiddeld zit hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef Skylark. het volgende:
Een vriend van mij rijdt in een gloednieuwe Seat Leon Sport wit, die alleen voor hem is geleased via het bedrijf van z'n pa. Ze gaan elk jaar 3 weken op vakantie en hebben een boot van 80k.
De pa van een andere mattie heeft een Ford Mustang en een jukebox, zwembad vrijstaand huis.
Een andere vriend van me gaat 5x per jaar op vakantie naar Tenerife, Afrika, Amerika cruises allesss. Binnenzwembad, gigantische tuin, Chrysler en Aston Martin in de garage.
Voorbeeldjes. Dan zit ik toch niet bovengemiddeld. En nu pik ik ze er niet uit.
Ford Mustang.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef Skylark. het volgende:
Een vriend van mij rijdt in een gloednieuwe Seat Leon Sport wit, die alleen voor hem is geleased via het bedrijf van z'n pa. Ze gaan elk jaar 3 weken op vakantie en hebben een boot van 80k.
De pa van een andere mattie heeft een Ford Mustang en een jukebox, zwembad vrijstaand huis.
Een andere vriend van me gaat 5x per jaar op vakantie naar Tenerife, Afrika, Amerika cruises allesss. Binnenzwembad, gigantische tuin, Chrysler en Aston Martin in de garage.
Ik ben nooit vakkenvuller geweest.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar, als jij wil gaan solliciteren, dan helpt het ook neit echt veel als er vakkenvuller op je cv staat.
Alhoewel dat wel laat zien dat je discipline hebt.
Ja wel man. Jij bent een Rich boy first class.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef Skylark. het volgende:
Ik werk ook op zaterdag sinds mijn 13e, dus wees niet teleurgesteld.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef S.Seagal het volgende:
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Als ik bedenk dat ik om 3 uur s'nachts dozen van 25 kilo moest tillen voor wat geld om mijn ouders te helpen en nu dit soort verhalen hoor.
Zo erg had ik het niet. Ik heb zelf ook amper gewerkt. Heb 1 zomervakantie 3 dagen per week gewerkt, maar dat was het dan ook.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef S.Seagal het volgende:
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Als ik bedenk dat ik om 3 uur s'nachts dozen van 25 kilo moest tillen voor wat geld om mijn ouders te helpen en nu dit soort verhalen hoor.
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben nooit vakkenvuller geweest.
Ik reageerde trouwens dat ik mijn ouders nooit om geld heb gevraagd hoor!!11quote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef Skylark. het volgende:
Er zijn altijd rijkere mensen. Dat betekend niet dat je niet bovengemiddeld zitquote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef Skylark. het volgende:
Wat zou je er dan wel bijzetten?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben nooit vakkenvuller geweest.
Ja maar ik gaf het geld aan mijn ouders zodat ze de rekeningen konden betalen op een gegeven moment.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:47 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Ik werk ook op zaterdag sinds mijn 13e, dus wees niet teleurgesteld.
Puur voor het aangaan, dat dan weer wel.
Dat is toch standaard.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben er al trots op dat wij een bad thuis hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |