quote:Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Soms wel, ik moet er wel bij vertellen dat ik aardig wat voor mijn huisgenoten betaal. Zoals het eten, gas, water en licht.
Hm, even toekomst beeld scheppen dan: mijn vader wilt alles voor me betalen zolang ik studeer, wat een aardig lange tijd gaat worden. Dus verzekering, ziekenfonds, huisje, studie, mijn rijbewijsje etc. etc.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mm ja dat zegt nog niets natuurlijk.
Dan ben je wel rijk kill. Ik woon in een rijtjes huis man en de nieuwste auto die wij ooit hebben gehad is 5 jaar oud.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien hebben wij een andere perceptie van rijk. Ik weet niet of Allure het kan bevestigen, maar wij hebben hier een grote villawijk met allemaal zwembaden en quads. En Molenbeersel, waar alleen maar rijke mensen wonen.
Ik zal eraan denken.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef Maisnon het volgende:
Smart_ass je moet van the Knife eigenlijk de Hannah med H soundtrack downloaden, dat is bijna een volwaardig album
Hmm nee sorry, ik ken alleen de ghetto's van Weertquote:Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien hebben wij een andere perceptie van rijk. Ik weet niet of Allure het kan bevestigen, maar wij hebben hier een grote villawijk met allemaal zwembaden en quads. En Molenbeersel, waar alleen maar rijke mensen wonen.
Heel aardige huisgenoten?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Soms wel, ik moet er wel bij vertellen dat ik aardig wat voor mijn huisgenoten betaal. Zoals het eten, gas, water en licht.
Hahaha. Eerst zien dan geloven.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hm, even toekomst beeld scheppen dan: mijn vader wilt alles voor me betalen zolang ik studeer, wat een aardig lange tijd gaat worden. Dus verzekering, ziekenfonds, huisje, studie, mijn rijbewijsje etc. etc.
True.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat betaal jij niet, dat betalen je ouders.
Maar heb je nooit gewerkt ook?
Mijn moeder woont ook gewoon in een rijtjeshuis met een auto die ouder is dan 5 jaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan ben je wel rijk kill. Ik woon in een rijtjes huis man en de nieuwste auto die wij ooit hebben gehad is 5 jaar oud.
Ford Mondeo hierquote:Op maandag 18 januari 2010 15:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan ben je wel rijk kill. Ik woon in een rijtjes huis man en de nieuwste auto die wij ooit hebben gehad is 5 jaar oud.
Dit gaat tevens op voor mij.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
That's what he keeps telling me. En ik deed elke keer qft.quote:
Is ook zo. Maar ik zei dat zo tegen m'n vader in de auto, van jaaa, anders heb ik zo weinig tijd over voor m'n studie enzo.quote:
Ben je nooit bij de IJzeren Man geweest?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm nee sorry, ik ken alleen de ghetto's van Weert![]()
.
Je gaat toch ook wel werken neem ik aan?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef Mozy het volgende:
[..]Dus ik moet van 380 euro, zo ongeveer 350 uitgeven per maand, en dan heb ik mijn lesgeld en boeken nog niet eens?
_!
Ik blijf thuiswonen, ik ga wel op mijzelf als ik op het HBO zit.
FORD MONDEO?!quote:
Damn.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
True.
Weinig, ik heb de buurman weleens geholpen toen hij zijn been gebroken had. Dus de koeien eten geven en melken, maar dat was meer om hem te helpen.
Mijn oom in een schuurtje en die heeft niet eens een auto.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn moeder woont ook gewoon in een rijtjeshuis met een auto die ouder is dan 5 jaar.
Geen tijd voor.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je gaat toch ook wel werken neem ik aan?
2 andere dames. Zijn ook echt vriendinnen van elkaar geworden.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Even een vraagje, met hoeveel mensen woon jij samen dan?
Mijn vader verdient ook bovengemiddeld, maar hij houd echt niet zoveel geld over (zit ook heel veel in investeringen e.d., maar alsnog.. ). Moeder werkt parttime en verdient ondergemiddeld geloof ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:38 schreef Skylark. het volgende:
Voortgang van relaas.
Wij zitten zeker bovengemiddeld, maar rijk zijn wij niet.
Alleen ijzeren man in Eindhoven.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben je nooit bij de IJzeren Man geweest?
Mijn ouders stonden er wel altijd op dat ik moest werken, dat dan weer welquote:Op maandag 18 januari 2010 15:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
True.
Weinig, ik heb de buurman weleens geholpen toen hij zijn been gebroken had. Dus de koeien eten geven en melken, maar dat was meer om hem te helpen.
Mijn ouders zitten nu elke week te zeiken dat ik moet gaan werken, terwijl ik studeerquote:Op maandag 18 januari 2010 15:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar ik zei dat zo tegen m'n vader in de auto, van jaaa, anders heb ik zo weinig tijd over voor m'n studie enzo.En hij vond het wel een goed punt.
Ja precies. En ik vind ons al gemiddeld en dan zegt sky dat hij alleen boven gemiddeld is. Die boy zwemt in het geld.quote:
Als wij later groot zijn, heb ik de vaste baan met het gemiddelde inkomen, leraar, en dan ga jij heel veel verdienen, en als je een tijdje zonder werk zit teren we op mij.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vader verdient ook bovengemiddeld, maar hij houd echt niet zoveel geld over (zit ook heel veel in investeringen e.d., maar alsnog.. ). Moeder werkt parttime en verdient ondergemiddeld geloof ik.
Ik weet het niet, m'n pa praat niet graag over geld. Ik weet niet hoe hij er financieel voorstaat, maar ik neem aan redelijk goed. Hij is niet iemand die bij Becam leent of iets dergelijks. Misschien is Friesland wel armer in general dan Limburg.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Mijn oom in een schuurtje en die heeft niet eens een auto.![]()
Het gaat toch om de hele situatie. Je kan niet zeggen dat jullie geld over hebben, teminste je vader in dit geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar met Sinterklaas nog wel iets gehad van m'n moeder, dus dat valt mee![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:41 schreef Otis2.0 het volgende:
20 jaar oud, 1500 per maand van paps en mams en nog nooit gewerkt. Ik wist niet dat het nog bestond in Nederland.
Ik vind dit huishouden ook gemiddeld tot licht boven gemiddeld.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja precies. En ik vind ons al gemiddeld en dan zegt sky dat hij alleen boven gemiddeld is. Die boy zwemt in het geld.
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef Maisnon het volgende:
Nou mijn zieligste ding dan maar:
Respect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar met Sinterklaas nog wel iets gehad van m'n moeder, dus dat valt mee-
Ik wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben je nooit bij de IJzeren Man geweest?
Ik ben ook lichtelijk geshockeerd. Het maakt mij geen hol uit dat sommigen mensen wel alles krijgen. Maar het is voor jezelf gewoon beter om wel te werken mbt zelfontplooiing en shizzle.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:41 schreef Otis2.0 het volgende:
20 jaar oud, 1500 per maand van paps en mams en nog nooit gewerkt. Ik wist niet dat het nog bestond in Nederland.
De teringquote:Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef Krvtz_ het volgende:
Dan laat ik mijn niveau zakken en ga ook mee praten.
Mijn vader rijdt in een Mitsubishi Outlander waarvan de achterruiten getint zijn.
Mijn moeder rijdt in een Toyota Aygo, omdat ze grote auto's niet fijn vindt rijden.
Ik heb een Toyota Auris die door hun betaald werd.
We hebben ook een zwembad in de achtertuin.
En we wonen naast de directeur van Gommans & Janssen.
Verder is mijn vader directeur van een metaalverwerkingsbedrijf.
En mijn moeder is onderbaas van een plantenkwekerij.
Ook krijg ik 450 tot 500 euro per maand, waarvan ik er zelf ook een beetje van verdien met mijn weekend job.
Grapje, ik vind wel tijd voor werk, maar ik... ben gewoon een beetje lui.quote:
Volgens mij is in Nederland de grootste armoede in de provincie Groningen. Dacht ik gehoord te hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, m'n pa praat niet graag over geld. Ik weet niet hoe hij er financieel voorstaat, maar ik neem aan redelijk goed. Hij is niet iemand die bij Becam leent of iets dergelijks. Misschien is Friesland wel armer in general dan Limburg.
WTF, dit zou ik dus nooit doen. M'n ouders boden het zelf aan, wat ik zou krijgen, anders zou ik er ook nooit om vragne.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar ik zei dat zo tegen m'n vader in de auto, van jaaa, anders heb ik zo weinig tijd over voor m'n studie enzo.En hij vond het wel een goed punt.
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef Krvtz_ het volgende:
Dan laat ik mijn niveau zakken en ga ook mee praten.
Mijn vader rijdt in een Mitsubishi Outlander waarvan de achterruiten getint zijn.
Mijn moeder rijdt in een Toyota Aygo, omdat ze grote auto's niet fijn vindt rijden.
Ik heb een Toyota Auris die door hun betaald werd.
We hebben ook een zwembad in de achtertuin.
En we wonen naast de directeur van Gommans & Janssen.
Verder is mijn vader directeur van een metaalverwerkingsbedrijf.
En mijn moeder is onderbaas van een plantenkwekerij.
Ook krijg ik 450 tot 500 euro per maand, waarvan ik er zelf ook een beetje van verdien met mijn weekend job.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben ook lichtelijk geshockeerd. Het maakt mij geen hol uit dat sommigen mensen wel alles krijgen. Maar het is voor jezelf gewoon beter om wel te werken mbt zelfontplooiing en shizzle.
Ik had het over lenen bij de IB-groep hoor. Niet over geld krijgen van m'n ouders. Ik ben geen pauper.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
WTF, dit zou ik dus nooit doen. M'n ouders boden het zelf aan, wat ik zou krijgen, anders zou ik er ook nooit om vragne.
Ga jij je vakantiebaantjes er wel bijzetten dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar ynuhh hoe ga je dat dan straks doen als je gaat werken? Een cv inleveren met daarop dat je nog nooit hebt gewerkt?
Serieuze vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |