Uni is het best duur ja. Ik geloof iets van 1590 euro collegegeld en 400-500 euro boeken per jaar?quote:
In Limburg zijn we niet anders gewend, toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, we hebben het goed maar mijn pa is niet 'rijk'.
Zorgverzekering wordt ongeveer 30 euro als je zorgtoeslag aanvraagt, en lesgeld enzo weet ik niet op het MBO. Kamerhuur ong 300, eten 100 euro pm.quote:
Maarja fok it, ik kan best voor mezelf zorgenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja precies. Wij zitten echt op 1 lijn.
Ik ken serieus niet veel mensen die dingen zeggen zoals ik nu in de SC hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:34 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
In Limburg zijn we niet anders gewend, toch?
Fuck you! Dit is echt bullshit.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, we hebben het goed maar mijn pa is niet 'rijk'.
Ja inderdaadquote:Op maandag 18 januari 2010 15:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Uni is het best duur ja. Ik geloof iets van 1590 euro collegegeld en 400-500 euro boeken per jaar?
Soms wel, ik moet er wel bij vertellen dat ik aardig wat voor mijn huisgenoten betaal. Zoals het eten, gas, water en licht.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Voel je je niet schuldig dat je niet werkt maar wel 1500 p/m van je ouders toegestopt krijgt? Dat zou ik wel hebben namelijk.
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zorgverzekering wordt ongeveer 30 euro als je zorgtoeslag aanvraagt, en lesgeld enzo weet ik niet op het MBO. Kamerhuur ong 300, eten 100 euro pm.
Ik zit tussen de 450 en 500 euro per maand.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik krijg 225 euro van mn ouders per maand en ze betalen mn ziektekosten verzekeringen.
De rest moet ik zelf betalen, en waarschijnlijk gaat dat bedrag over een tijdje ook weer wat naar beneden.
Zit overigens ook studiegeld van mn oma bij
Dat betaal jij niet, dat betalen je ouders.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Soms wel, ik moet er wel bij vertellen dat ik aardig wat voor mijn huisgenoten betaal. Zoals het eten, gas, water en licht.
Waarom?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Soms wel, ik moet er wel bij vertellen dat ik aardig wat voor mijn huisgenoten betaal. Zoals het eten, gas, water en licht.
Zoeen bullshitquote:Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef Smart_ass het volgende:
Hoorde laatst op BNR nieuwsradio dat je juist moest gaan lenen, want het was heel voordelig enzo, en dan kun je al je tijd in je studie stoppen en hoef je niet te werken.
Oh das fijn. Ik heb mijn collegegeld voor het hele jaar in één keer betaald gewoon. Maar moet binnenkort wel weer boeken aanschaffen.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Ik betaal 160 euro per maand aan collegegeld.
Heb de mazzel dat ik maar vrij weinig boeken nodig heb, betaal ik ongeveer 100 voor
Misschien hebben wij een andere perceptie van rijk. Ik weet niet of Allure het kan bevestigen, maar wij hebben hier een grote villawijk met allemaal zwembaden en quads. En Molenbeersel, waar alleen maar rijke mensen wonen.quote:
Alsof je daardoor meer tijd in je studie gaat stoppen lol.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef Smart_ass het volgende:
Hoorde laatst op BNR nieuwsradio dat je juist moest gaan lenen, want het was heel voordelig enzo, en dan kun je al je tijd in je studie stoppen en hoef je niet te werken.
Ga maar alvast opzoek naar kamers.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef Mozy het volgende:
[..]Dus ik moet van 380 euro, zo ongeveer 350 uitgeven per maand, en dan heb ik mijn lesgeld en boeken nog niet eens?
_!
Ik blijf thuiswonen, ik ga wel op mijzelf als ik op het HBO zit.
Waarom?!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel vertellen dat hoeveel auto's we hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ken serieus niet veel mensen die dingen zeggen zoals ik nu in de SC hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |