Mijn pa rijdt een audi a6 en koopt steeds wielrenfietsen van 2k, dus ik heb er niet zo'n moeite mee. En hij gaat op ski-vakantie en zomervakantie (en met mij een weekend naar London in de lente). Dus nee, dat valt wel mee.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:28 schreef S.Seagal het volgende:
Kennen jullie dan geen schaamte gevoel?
Verwend nest.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn pa rijdt een audi a6 en koopt steeds wielrenfietsen van 2k, dus ik heb er niet zo'n moeite mee. En hij gaat op ski-vakantie en zomervakantie (en met mij een weekend naar London in de lente). Dus nee, dat valt wel mee.
Ja, maar ik krijg wel lotsa.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:31 schreef Smart_ass het volgende:
Hee wd, hoezo ben jij zo verwend dan?Je woont toch nog gewoon thuis?
Kijk mijn vader veel geld hebben post.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn pa rijdt een audi a6 en koopt steeds wielrenfietsen van 2k, dus ik heb er niet zo'n moeite mee. En hij gaat op ski-vakantie en zomervakantie (en met mij een weekend naar London in de lente). Dus nee, dat valt wel mee.
Dan nog. Voor je eigen gevoel. Ik neem echt nooit meer geld aan van mijn ouders. Laatst 20 euro gekregen en toen voelde ik me al schuldig.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, we hebben het goed maar mijn pa is niet 'rijk'.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kijk mijn vader veel geld hebben post.
Ah oke. Mijn pa rijdt de nieuwste BMW 5 serie, en geeft mij alsnog niksquote:Op maandag 18 januari 2010 15:31 schreef Skylark. het volgende:
En Luur, ik noem je niet poor maar dat was hoeveel je van je ouders krijgt.
Hihi wij ook 2quote:Op maandag 18 januari 2010 15:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
GHETTOS VAN AMSTERDAM REPRESENT IK VOEL JE C_N
al hebben wij wel een auto
Zo'n beetje alles wat ik wil.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb 't gemist.Vertel nog eens.
Voel je je niet schuldig dat je niet werkt maar wel 1500 p/m van je ouders toegestopt krijgt? Dat zou ik wel hebben namelijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil eigenlijk wel werken. Om ervaring op te doen.
Ja precies. Wij zitten echt op 1 lijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke. Mijn pa rijdt de nieuwste BMW 5 serie, en geeft mij alsnog niks.
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
tering is dat zo duur dan allemaal?
Ik krijg, samen met basis en aanvullende beurs, op mij 18de ongeveer 380 euro per maand stufi. maar ik zit ook nog op het MBO he, dat is niet zo heel veel lesgeld en boeken geld.
toch?
Als ik het cash krijg zeg ik ook: "hoeft niet pa ik krijg al genoeg" maar hij stort het op de 1e op m'n rekening en dat is voor m'n studie dus dat vind ik geen probleem om aan te nemen.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan nog. Voor je eigen gevoel. Ik neem echt nooit meer geld aan van mijn ouders. Laatst 20 euro gekregen en toen voelde ik me al schuldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |