Heidi, hoe kan het eigenlijk dat je in hun chatvenster om het uur opnieuw moet inloggen en dat bij jou niet het geval lijkt te zijn? Hebben ze dat zelf zo ingesteld?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om er een pagina in te zetten lijkt me
Dat wordt dus nooitquote:Op maandag 18 januari 2010 18:30 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Als ik uitgezocht heb wat er nou precies wél en niet mag omtrent het Vlemmix-gebeuren.. geef ik je hem..
Chatters kiezen niet voor een vluchtig medium. Alles wordt gelogd.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
"Deelnemers" aan SV weten dat ze dat kunnen verwachten. Chatters kiezen voor een vluchtig medium en niet voor een archief op FOK!
Interessante zaken omschrijven of uitspraken van SV-deelnemers plaatsen mag overigens wel hoor.
Heb jij wel toestemming hiervoor??quote:Op maandag 18 januari 2010 18:37 schreef Toverheks het volgende:
http://streams.servehttp.com/sv.asp
Deze Channel van HiDiHo werkt wel
Ja, rene heeft daar een refresh in gedaanquote:Op maandag 18 januari 2010 18:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Heidi, hoe kan het eigenlijk dat je in hun chatvenster om het uur opnieuw moet inloggen en dat bij jou niet het geval lijkt te zijn? Hebben ze dat zelf zo ingesteld?
Op de officiële link zit ik al de hele dag, wel wat gebuffer vanmiddag maar verder niks aan de hand. Zag wel anderen met problemen en nu kon ik inene niet meer op die chat.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de officiële link doet de chat het nog steeds niet.
Merkwaardig.
Dat snap ik niet. Die chat gaat niet hangen (lag), die chat vreet alleen enorm veel ram.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, rene heeft daar een refresh in gedaan
Johan heeft gezegt dat iedereen het mocht opnemen in zijn pagina/sitequote:Op maandag 18 januari 2010 18:38 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Heb jij wel toestemming hiervoor??
van wie??? van HiDiHo??? huh mag toch welquote:Op maandag 18 januari 2010 18:38 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Heb jij wel toestemming hiervoor??
Na een paar uur gaat IE in de storing en start opnieuwquote:Op maandag 18 januari 2010 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Die chat gaat niet hangen (lag), die chat vreet alleen enorm veel ram.
Vreemd, destijds had ik daar op Ustream nooit last van.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Na een paar uur gaat IE in de storing en start opnieuw
Ohhw? Ik dacht dat alles nu via de grote regelbouwer moest..quote:Op maandag 18 januari 2010 18:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van wie??? van HiDiHo??? huh mag toch wel
Ik kwam er ook pas achter toen ik een paar uur op de chat zat, terwijl ik ook wel eens op usteam kwam.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreemd, destijds had ik daar op Ustream nooit last van.
is maar goed ook want anders had Harry zonder chat gezetenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Johan heeft gezegt dat iedereen het mocht opnemen in zijn pagina/site
Wie is nou weer de grote regelbouwer, ik ken wel een Bob de Bouwer maar die zal je waarschijnlijk niet bedoelen.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:42 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ohhw? Ik dacht dat alles nu via de grote regelbouwer moest..
Wat een rommel is het dan. Maar bij jou loopt hij in FF niet vast en gelukkig hoef ik ook niet te refreshenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas achter toen ik een paar uur op de chat zat
Volgens mij geniet Harry nu lekker van een bord boerenkool met worstquote:Op maandag 18 januari 2010 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een rommel is het dan. Maar bij jou loopt hij in FF niet vast en gelukkig hoef ik ook niet te refreshen![]()
We zien nu al geruime tijd een leeg bed omdat we Harry aan de bar kennelijk niet mogen zien - of het is te moeilijk om even over te schakelen.
Nou, niet hier in ieder geval en verder verwijs ik lekker door naar relmof, heb geen zin in een discussie erover.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Chatters kiezen niet voor een vluchtig medium. Alles wordt gelogd.
Gaan ze paranormale shit doen vanavond?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie is nou weer de grote regelbouwer, ik ken wel een Bob de Bouwer maar die zal je waarschijnlijk niet bedoelen.
FF info, vanavond weer het paranormale spirituele uurtje bij de Nieuwe Messias, hoop dat iedereen dan op tijd zijn bestekbak op schoot heeft
Einsz!!!!11!!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, niet hier in ieder geval en verder verwijs ik lekker door naar relmof, heb geen zin in een discussie erover.
Boerenkool met worst? Heb ik net opquote:Op maandag 18 januari 2010 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Volgens mij geniet Harry nu lekker van een bord boerenkool met worstwant die droge bammetjes is na 2 dagen ook niet meer zo lekker.
FF een jointje erbij en Harry kan er weer een paar uur tegenaan.
Haha.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Volgens mij geniet Harry nu lekker van een bord boerenkool met worstwant die droge bammetjes is na 2 dagen ook niet meer zo lekker.
FF een jointje erbij en Harry kan er weer een paar uur tegenaan.
Want je was die regel zelf ook weer vergeten hèquote:Op maandag 18 januari 2010 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, niet hier in ieder geval en verder verwijs ik lekker door naar relmof, heb geen zin in een discussie erover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |