Leo is dissolve-koning van Eindhoven en omgeving.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:57 schreef Disana het volgende:
Waarom denkt Hansie of Peter dat dit een prettig beeld is om naar te kijken? Hoe lang zit die email overlay er nu al weer op.
Oh is het Leo? Kan maar zo, maar laat hij dit gewoon laten, het staat ook zo amateuristisch.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leo is dissolve-koning van Eindhoven en omgeving.
Met preventief pearlbitch briefje?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:02 schreef Disana het volgende:
Als Harry straks even zijn benen wil strekken krijgen we de bar te zien, waar we volgens Liesbeth nog van zullen schrikken omdat hij helemaal is veranderd.
Zou er weer een borstel op liggen?
Of nog beter, PB zelf aan de bar!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Met preventief pearlbitch briefje?
heeft Johan hem verbouwdquote:Op maandag 18 januari 2010 18:02 schreef Disana het volgende:
Als Harry straks even zijn benen wil strekken krijgen we de bar te zien, waar we volgens Liesbeth nog van zullen schrikken omdat hij helemaal is veranderd.
Zou er weer een borstel op liggen?
Hij doet dat erg vaak maar het kan zijn dat hij het ook aan Peter heeft geleerd. En toen ging het verkeerd. En gaat het niet zoals Peter wil en dan doet Peter dit…. en alles staat stil.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh is het Leo? Kan maar zo, maar laat hij dit gewoon laten, het staat ook zo amateuristisch.
Toch blijf ik het wel iets voor Hansie vinden.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij doet dat erg vaak maar het kan zijn dat hij het ook aan Peter heeft geleerd. En toen ging het verkeerd. En gaat het niet zoals Peter wil en dan doet Peter dit…. en alles staat stil.
Leo is Tita en Peter is Tika. Of Kwarkje.
Dit mag niet meer, ik zou het maar weghalenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:12 schreef SeSeSeS het volgende:
Gelukkig nog dankbare onder het slinkende publiek...
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is vanmiddag allemaal goed gegaan op het Stadshuis met het inschrijven van de partij. De werkzaamheden aan de monorail kunnen aanvang nemen.
Ohh? een remote-ban anders?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit mag niet meer, ik zou het maar weghalen
Ja, het is een paar dagen geleden veranderd. Even remlofs tekst opzoeken:quote:
Je trekt aan m'n been hé?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het is een paar dagen geleden veranderd. Even remlofs tekst opzoeken:
"Logs mogen alleen gepost worden met toestemming van alle deelnemenden. Dus als Peter aangeeft dat je wat hij op die chat post hier mag posten is het ok. Maar chat is iets vluchtigs en mensen verwachten terecht niet dat er logs van op het internet worden gepost. Daarom is het per definitie niet toegestaan."
"Het gaat trouwens om de stream en niet om wat er op de chat over wordt gezegd, of zie ik dat verkeerd? Dus je kan de chat over de stream niet vergelijken met de stream zelf."
Bespreek het verder met remlof zou ik zeggen als je mij niet gelooft.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Je trekt aan m'n been hé?Die waarschuwing dient boven de chat te staan en niet hier...
Het is geen regel van de chat. Het is een regel die hier geldt Jij wist dat nog niet, nu wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Je trekt aan m'n been hé?Die waarschuwing dient boven de chat te staan en niet hier...
Genoteerd. Maar vanwaar die bescherming van de chat en niet de caps daarnaast dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is geen regel van de chat. Het is een regel die hier geldt Jij wist dat nog niet, nu wel.
Dat spreekt toch voor zich!. SV natuurlijk.!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Gert het volgende:
Staat er nog wat te gebeuren vanavavond? Ik zit te twijfelen tussen Voetbal International en Studio Vlemmix.
Of wordt het "Harry die de chat leest?"
Daar mag ik niet komen. Dat niveau haal ik niet.quote:
Monique komt misschien nog langs met haar vriendin.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Gert het volgende:
Staat er nog wat te gebeuren vanavavond? Ik zit te twijfelen tussen Voetbal International en Studio Vlemmix.
Of wordt het "Harry die de chat leest?"
De anti-monorail actiegroep is langs geweest.quote:
Huub is langs geweest.quote:
"Deelnemers" aan SV weten dat ze dat kunnen verwachten. Chatters kiezen voor een vluchtig medium en niet voor een archief op FOK!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Genoteerd. Maar vanwaar die bescherming van de chat en niet de caps daarnaast dan?
Ik ben er soms wel even hoor, maar ik vind er gewoon niet zoveel aan eigenlijk. Dus na 5 a 10 minuten heb ik het wel weer gehad.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat spreekt toch voor zich!. SV natuurlijk.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom zit jij nog niet op die gave chat?
Nog een keer proberen?quote:
Als ik uitgezocht heb wat er nou precies wél en niet mag omtrent het Vlemmix-gebeuren.. geef ik je hem..quote:Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef Chanel5 het volgende:
Kan de webpagina van de chat niet gevonden krijgen, ben ik nu aan de beurt?
thnx Fluiterquote:Op maandag 18 januari 2010 18:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nog een keer proberen?
http://www.onlinetvkijken.nl/popup.php
http://streams.servehttp.com/sv.asp
Op de officiële link doet de chat het nog steeds niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nog een keer proberen?
http://www.onlinetvkijken.nl/popup.php
http://streams.servehttp.com/sv.asp
Volgens mij een door Remlof zelf verzonnen regel, maar hij hecht er nogal aan.quote:
Zo moeilijk is het toch niet om er een pagina in te zetten lijkt mequote:Op maandag 18 januari 2010 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de officiële link doet de chat het nog steeds niet.
Merkwaardig.
Lijkt me ook.. maar het is knap irri om zo weer ergens tegenaan te lopen...quote:Op maandag 18 januari 2010 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij een door Remlof zelf verzonnen regel, maar hij hecht er nogal aan.
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:30 schreef SeSeSeS het volgende:
Als ik uitgezocht heb wat er nou precies wél en niet mag omtrent het Vlemmix-gebeuren..
geef ik je hem..
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:37 schreef remlof het volgende:
Dat is dus niet de bedoeling hè?
Is het nou zo moeilijk om even in eigen woorden het nieuws dat je op die chat leest hier te posten?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |