Schei eens uitquote:Op maandag 18 januari 2010 16:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik kronkel met je mee, hoor hem net was heftige sessie ohhhhhh op de chat is het leuk maar Harry ach arme jongen wordt helemaal *wild* als er alleen maar clapsmilies langs komen.
(zolang hij er geen harde plasser van krijgt in die vormloze pyama vind ik alles best)
Hij zei gister zelf dat hij speciaal een pyjama met vlekjes aangedaan had.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:21 schreef Toverheks het volgende:
[
(zolang hij er geen harde plasser van krijgt in die vormloze pyama vind ik alles best)
Gadverdammequote:Op maandag 18 januari 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zei gister zelf dat hij speciaal een pyjama met vlekjes aangedaan had.
Nee hoor, ben zeer Love,Peace en Vrede op aardequote:
Wat voor vlekken?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zei gister zelf dat hij speciaal een pyjama met vlekjes aangedaan had.
Dat chatuurtje van Peter zal vanavond wel niet doorgaanquote:Op maandag 18 januari 2010 16:29 schreef Jian het volgende:
Drie dagen is gewoon te lang met niets anders er tussendoor, ik mis Peter
Waarom niet? Loop me er de hele (streamloze) dag al op te verheugenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat chatuurtje van Peter zal vanavond wel niet doorgaan
Harry gaat echt niet meer van de chat. He's hooked on us.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet? Loop me er de hele (streamloze) dag al op te verheugen
http://www.simonbakker.net/quote:Op maandag 18 januari 2010 16:32 schreef Toverheks het volgende:
Simon Bakker, is dat een googelaar en gaat ie Harry weg gogelen?
Hij komt uit Houten (bij Utrecht) en heeft een vriendin en een studie, wat voor studie vertelde hij niet.
Dat kan leuk worden, Harry en Peter, vechtend om de laptopquote:Op maandag 18 januari 2010 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Harry gaat echt niet meer van de chat. He's hooked on us.
Nee.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:46 schreef Copycat het volgende:
Heeft de goochelaar een Eindhovens accent?
En Simon goochelt hem onder hun handen weg.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan leuk worden, Harry en Peter, vechtend om de laptop
LOLquote:
Het zag er op de stream beter uit dan op een capquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |