evilwon meld net dat de chat weer werkt via onlinesitequote:Op maandag 18 januari 2010 19:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vond het vreemd Sly op de chat bij Hidi te zien, volgens Sly noteert Hidi toch IP nummers.
Als het zo is hidi zou dat van mij mogen geen probleem mee.Hidi is topquote:Op maandag 18 januari 2010 19:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vond het vreemd Sly op de chat bij Hidi te zien, volgens Sly noteert Hidi toch IP nummers.
Tja, Johan wilde onbekend talent een kans geven. Nou onbekend zijn ze zeker en talent hebben ze lang niet allemaal!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:10 schreef Toverheks het volgende:
Vanavond om 8 uur een optreden van Ed Citroen, een singer/songwrither. bij god nog nooit van gehoord maar sommige op de chat dwepen nu al met hem, net als met Harry de nieuwe Messias![]()
Als Harry gaat tokkellen en zingen moet ik geluid uit doen, dan klinkt het vals en bibbert en loopt gewoon niet goed, jammer want zo kan ik zijn teksten niet volgen en kan de boodschap die hij verkondigt ook al niet horen.
Ik geloof er ook niks van en het zal me ook een zorg zijn. Het viel me op dat Sly daar was omdat hij zijn schaapjes had gewaarschuwd daar niet te komen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:38 schreef bamby het volgende:
[..]
Als het zo is hidi zou dat van mij mogen geen probleem mee.Hidi is topWat ik niet hoop is dat die sly daar de chat gaat runnen.Typ er al niet zoveel meer de laatste dagen, maar als die gast van nl gaat overheersen daar word het voor mij alleen nog maar lezen ,af en toe.
Gaat niet, die van mij zit vast in de la. Mag een vaasje met lepeltjes en/of taartvorkjes ook?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie is nou weer de grote regelbouwer, ik ken wel een Bob de Bouwer maar die zal je waarschijnlijk niet bedoelen.
FF info, vanavond weer het paranormale spirituele uurtje bij de Nieuwe Messias, hoop dat iedereen dan op tijd zijn bestekbak op schoot heeft
Zoals de waard is... Ga er maar vanuit dat hij dat zelf wel gaat doen als hij zich eenmaal meester heeft gemaakt van de chat.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
okequote:Op maandag 18 januari 2010 19:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
evilwon meld net dat de chat weer werkt via onlinesite
Ze komen nu met bosjes binnen....quote:Op maandag 18 januari 2010 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niks van en het zal me ook een zorg zijn. Het viel me op dat Sly daar was omdat hij zijn schaapjes had gewaarschuwd daar niet te komen.
Tuurlijk doet hij dat(mits hij die mogelijk heeft) en kan hij gelijk kijken wie er bij hem komt neuzen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zoals de waard is... Ga er maar vanuit dat hij dat zelf wel gaat doen als hij zich eenmaal meester heeft gemaakt van de chat.
tjaquote:Op maandag 18 januari 2010 19:43 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ze komen nu met bosjes binnen....
Dat mag ook, maar even een tip, klem het vaasje tussen de benen of bouw er iets omheen dat het vaasje niet door de lucht gaat zweven, want als het dan valt met een klap schrik je je de kolere, vraag maar aan Jian, die zag gisteren ze hele voorraad lepels door de lucht vliegen, en Channel de horloge krijgt vanavond een 2e kans, kijken of het vanavond nu lukt dat ie weer gaat lopen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:41 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gaat niet, die van mij zit vast in de la. Mag een vaasje met lepeltjes en/of taartvorkjes ook?
Het is dezelfde chat, en dezelfde slyquote:Op maandag 18 januari 2010 19:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ook heksje, hidi,s link is gewoon goed, en lekker grote stream.Kijk nu alleen niet zo veel, vind die harry best aardig maar niet om uren naar te kijkenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:41 schreef Toverheks het volgende:
Ik blijf gezellig bij HiDiHo en als ik het zo lees nog veel meer chatters.
das hansiequote:Op maandag 18 januari 2010 19:45 schreef Chanel5 het volgende:
En er is een Mod-1, de vraag wie en van waar?
Gooi maar in mijn pet maanquote:Op maandag 18 januari 2010 19:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is dezelfde chat, en dezelfde sly
mod-1 is hans, dat staat gewoon in zijn WhoIS informatie.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:45 schreef Chanel5 het volgende:
En er is een Mod-1, de vraag wie en van waar?
Ik dacht dat medewerkers geen mod meer mochten zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mod-1 is hans, dat staat gewoon in zijn WhoIS informatie.
Was toch eerst Hansie? Maar ik vind het wel best.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mod-1 is hans, dat staat gewoon in zijn WhoIS informatie.
Dat is natuurlijk zijn opzet, totale controle over wie NL bezoekt.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tuurlijk doet hij dat(mits hij die mogelijk heeft) en kan hij gelijk kijken wie er bij hem komt neuzen.
Ik zet het af en toe aan, klep een beetje mee op de chat, en vooral tegen Harry, ik noemde hem net de Dali Lama en hij ging weer met gevouwen handjes zitten en knkken, dus ik weer, je snapt me wel he Harry, echt ik vind hem oke maar iets in mij krijgt de bibbers van zo een vent, altijd maar vrede prediken, heb al gezegt, Harry ff volhouden ik straal je inquote:Op maandag 18 januari 2010 19:47 schreef bamby het volgende:
[..]
Ik ook heksje, hidi,s link is gewoon goed, en lekker grote stream.Kijk nu alleen niet zo veel, vind die harry best aardig maar niet om uren naar te kijkenIs een beetje te veel zennnn voor mij
![]()
Daar zat ik ook al aan te denken, zou jammer zijn. Een andere naam op de chat nemen of zou het leed al geschied zijn?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zijn opzet, totale controle over wie NL bezoekt.
Dan kan ik het daar wel schudden in de toekomst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |