Ja, zoiets bedoelde ikquote:Op maandag 18 januari 2010 14:29 schreef Disana het volgende:
Haha nee, dat betekent dat de provider de bandbreedte afknijpt
Thnx Disana.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:31 schreef Copycat het volgende:
Ja, zoiets bedoelde ik.
En dan is die provider René?
Voor het geval de stream weer uitvalt. Zijn we zo 4 COSsen verder. Gebeurde tijdens een streamlock van DGK ook altijd.quote:
Deed ik ook altijd met mijn cijferlijst.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Nummerblind hier, ik heb de 6 gekanteld naar een 9
Ja, jij bent binnen monorail bereik.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef Copycat het volgende:
Even gecheckt en ik kan er nog gewoon op, via onlinetvkijken. Ook o pde chat.
Maar ik ben dichtbij. Dat scheelt natuurlijk!
LOLquote:Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd met mijn cijferlijst.
Uniekmedia heeft iets met die clipjes van doen die in SV opgenomen worden, volgens mij.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef Gert het volgende:
Als je een traceroute op onlinetvkijken.nl doet, zie je dat de server bij uniekmedia.nl staat. Een bedrijf uit Alkmaar. Werkt die Rene daar?
OK, nou ze hosten de site ook dus.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uniekmedia heeft iets met die clipjes van doen die in SV opgenomen worden, volgens mij.
Peter N? Dan zal het best wel goed komen !!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:48 schreef Disana het volgende:
Peter heeft er volgens mij een handleiding bij gepakt.
Peter heeft zich, bij gebrek aan andere bezigheden, gestort op de techniek.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Peter N? Dan zal het best wel goed komen !!
En vond dat storten voor of na de storing plaats?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peter heeft zich, bij gebrek aan andere bezigheden, gestort op de techniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |