ja die komen idd uit Rijswijkquote:Op maandag 1 februari 2010 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Zij heette Gaby.
Nee, erg triest verhaal. Die foto's waren ook erg dubbel. Eindelijk na al die jaren de kinderen en zo gelukkig... en dat heeft dan maar 1,5 dag mogen duren.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:40 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja dacht het wel. Je moet er niet aan denken.![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:15 schreef Vicky het volgende:
Whahahahhahaaa ik werd net gebeld door school. Ik had dus van de week een mail gestuurd over de stichting. Er is overleg gepleegd met de leerlingen en er is unaniem besloten het opgehaalde geld naar de stichting over te maken ipv naar giro 555. De opbrengst wilde ze nog niet vertellen, dit komt in een brief.
Echt vreselijk... Ik kan er ook niet teveel over nadenken, ik kan sowieso niet goed over de aardbeving denken, het komt zo dichtbij allemaal. Deze verhalen zijn zo verschrikkelijk..quote:Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef Estrys het volgende:
Wat ontzettend mooi is het toch de hele actieIk ben trots op OUD
![]()
Iemand gisteren de Reünie gezien?Het was de klas van een vrouw die is omgekomen met haar man en twee adoptiekinderen een dag nadat ze de kinderen hadden gekregen. Wat ontzettend triest.
Nee tot nu toe nog niet helaas.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:30 schreef Vicky het volgende:
Fuente, heeft Friso nog wat van zich laten horen?
stom!!quote:
Oh wat onwijs goed en leukquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:09 schreef Vicky het volgende:
WOW WOW WOW WOW WOW en nog eens WOW!!!
Net te horen gekregen hoeveel geld er opgehaald is door school. Ik zit echt met mijn mond vol tanden!!
Schoenenpoetsen: ¤ 295,09
spaarpot middenbouw: ¤ 205,44
lege flessen: ¤ 106,40
de leerlingen hadden een verzoek gedaan aan de ouderraad om, net als de minister, het bedrag te verdubbelen. De OR heeft aangegeven het bedrag aan te vullen tot ¤ 1.000,00. En toen kwam er nog een ouder die ¤ 200,00 heeft gegeven.
Er wordt ¤ 1.200,00 overgemaakt naar de stichting!!!!!!!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:09 schreef Vicky het volgende:
WOW WOW WOW WOW WOW en nog eens WOW!!!
Net te horen gekregen hoeveel geld er opgehaald is door school. Ik zit echt met mijn mond vol tanden!!
Schoenenpoetsen: ¤ 295,09
spaarpot middenbouw: ¤ 205,44
lege flessen: ¤ 106,40
de leerlingen hadden een verzoek gedaan aan de ouderraad om, net als de minister, het bedrag te verdubbelen. De OR heeft aangegeven het bedrag aan te vullen tot ¤ 1.000,00. En toen kwam er nog een ouder die ¤ 200,00 heeft gegeven.
Er wordt ¤ 1.200,00 overgemaakt naar de stichting!!!!!!!
Arke Fly vliegt overmorgen Marijke, iemand anders van de stichting en Alexander, plus 9 pallets vol spullen, naar de DR. De volgende dag zullen zij vertrekken met een vrachtwagentje naar Haiti, Kenscoff, ongeveer 10 uur later zullen zij daar aankomen.quote:In Kenscoff en in de bergen is nog helemaal geen hulp gegeven, veel mensen hebben honger. Het eten is erg duur. Men slaapt nog buiten.
Twee kinderen zijn al in ons huis opgenomen, ik moet snel komen, zij hebben mij nodig om er druk achter te zetten dat de scholen open mogen gaan.
Wij moeten zorgen dat er maaltijden gegeven worden op school en in Kenscoff, een dokter en medicjnen, er moet een kliniekje komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |