abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77508966
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:40 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ja, volgens mij wel. Zij heette Gaby.
ja die komen idd uit Rijswijk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77508970
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef Vicky het volgende:
was dat dat Rijswijkse stel?
Ja dacht het wel. Je moet er niet aan denken.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 1 februari 2010 @ 12:43:17 #278
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77509066
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:40 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja dacht het wel. Je moet er niet aan denken.
Nee, erg triest verhaal. Die foto's waren ook erg dubbel. Eindelijk na al die jaren de kinderen en zo gelukkig... en dat heeft dan maar 1,5 dag mogen duren. Krijg er nog kippenvel van.
Make love, not war ☮
pi_77527194
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:15 schreef Vicky het volgende:
Whahahahhahaaa ik werd net gebeld door school. Ik had dus van de week een mail gestuurd over de stichting. Er is overleg gepleegd met de leerlingen en er is unaniem besloten het opgehaalde geld naar de stichting over te maken ipv naar giro 555. De opbrengst wilde ze nog niet vertellen, dit komt in een brief.
Wauw Vicky!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_77527235
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef Estrys het volgende:
Wat ontzettend mooi is het toch de hele actie Ik ben trots op OUD

Iemand gisteren de Reünie gezien? Het was de klas van een vrouw die is omgekomen met haar man en twee adoptiekinderen een dag nadat ze de kinderen hadden gekregen. Wat ontzettend triest.
Echt vreselijk... Ik kan er ook niet teveel over nadenken, ik kan sowieso niet goed over de aardbeving denken, het komt zo dichtbij allemaal. Deze verhalen zijn zo verschrikkelijk..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_77527263
Fuente, heeft Friso nog wat van zich laten horen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 1 februari 2010 @ 20:36:20 #282
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77527564
Onze school zamelt nog in tot 5 februari, en een deel van de opbrengst is voor de stichting!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_77528005
quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:30 schreef Vicky het volgende:
Fuente, heeft Friso nog wat van zich laten horen?
Nee tot nu toe nog niet helaas.
Sara
Merel
Ukje
pi_77528356
quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:45 schreef Fuente het volgende:

[..]

Nee tot nu toe nog niet helaas.
stom!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77544582
Fuente is onze bijdrage van 31.21 al binnen ?
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_77552424
WOW WOW WOW WOW WOW en nog eens WOW!!!

Net te horen gekregen hoeveel geld er opgehaald is door school. Ik zit echt met mijn mond vol tanden!!

Schoenenpoetsen: ¤ 295,09
spaarpot middenbouw: ¤ 205,44
lege flessen: ¤ 106,40

de leerlingen hadden een verzoek gedaan aan de ouderraad om, net als de minister, het bedrag te verdubbelen. De OR heeft aangegeven het bedrag aan te vullen tot ¤ 1.000,00. En toen kwam er nog een ouder die ¤ 200,00 heeft gegeven.

Er wordt ¤ 1.200,00 overgemaakt naar de stichting!!!!!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:13:07 #287
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_77552557
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:09 schreef Vicky het volgende:

Net te horen gekregen hoeveel geld er opgehaald is door school. Ik zit echt met mijn mond vol tanden!!

de leerlingen hadden een verzoek gedaan aan de ouderraad om, net als de minister, het bedrag te verdubbelen. De OR heeft aangegeven het bedrag aan te vullen tot ¤ 1.000,00. En toen kwam er nog een ouder die ¤ 200,00 heeft gegeven.

Oh wat onwijs goed en leuk
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_77566401
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:09 schreef Vicky het volgende:

Oh wauw Vicky! Dit soort dingen maken me zo blij he Helemaal super!
Morgen ga ik wat verslagjes schrijven van scholen die acties gehouden hebben. Zou jullie school 't leuk vinden om ook vermeld te worden? Zo ja, PM me dan even de naam enzo van de school, dan schrijf ik er wat over. Dit komt dan als het goed is op de site van de stichting.

Muks Super!
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:42:14 #289
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77566806
Als het goed is heeft onze school ook gedoneerd. Moet do weer werken, dus ik zal het dan even navragen.
Kan ik je dan nog pm-en Fuente? Is voor de kids natuurlijk wel leuk om 'terug te zien' dan.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:53:13 #290
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77567441
Wow Vicky, wat een mooi bedrag Twan had nog steeds niet gehoord. Volgens Twan is de actie nog steeds bezig.
Make love, not war ☮
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:31:30 #291
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_77575481
Mijn moeder wilde graag bijdragen aan de actie die op OUD loopt, dus ik heb haar zojuist het rekeningnummer doorgemaild
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:36:52 #292
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_77575690
- verkeerde topic -
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_77738160
Ik kreeg afgelopen week een heel lief anoniem kaartje van iemand. Ik denk dat het iemand van Fok! was, was echt heel lief, dank daarvoor

Als het goed is heb ik morgen meer nieuws over het afreizen. Het komt snel dichterbij en ik heb zojuist gehoord dat het vervoer van de spullen rond is! Ik weet alleen nog niet precies hoe of wat, maar morgen meer nieuws.
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 11 februari 2010 @ 13:28:12 #294
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_77881006
Is er al meer bekend?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_77889829
Zojuist eindelijk de GO voor vervoer gekregen! Arke Fly zal de spullen gratis naar de Domenicaanse Republiek vliegen, in februari! Dit geldt voor zo goed als alle ingezamelde spullen aan medicatie/verbandmiddelen/babyvoeding etc. Alleen de grote spullen zoals die zijn ingezameld door Blokker kunnen (nog) niet mee, deze moeten wachten op het zeecontainervervoer.
Vanaf de DR zullen alle spullen beveiligd vervoerd moeten worden naar Haiti. Hier had de Stichting op zich al op gerekend, dus daar wordt nu druk aan gewerkt.
Alle goedkeuringen voor internationaal vervoer zijn voor zover ik weet rond. Nu ben ik druk bezig met inhoud-lijsten per doos, zodat ze zo snel mogelijk naar het verzamelpunt kunnen.
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 februari 2010 @ 20:16:42 #296
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77895674
Hee, dat klinkt goed, Fuente, er komt schot in
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_78056151
En dan ineens gaat het in sneltreinvaart.
Afgelopen week kwam er bericht uit Haiti, hieronder een quote uit de mail die ik kreeg van Marijke:
quote:
In Kenscoff en in de bergen is nog helemaal geen hulp gegeven, veel mensen hebben honger. Het eten is erg duur. Men slaapt nog buiten.
Twee kinderen zijn al in ons huis opgenomen, ik moet snel komen, zij hebben mij nodig om er druk achter te zetten dat de scholen open mogen gaan.
Wij moeten zorgen dat er maaltijden gegeven worden op school en in Kenscoff, een dokter en medicjnen, er moet een kliniekje komen.
Arke Fly vliegt overmorgen Marijke, iemand anders van de stichting en Alexander, plus 9 pallets vol spullen, naar de DR. De volgende dag zullen zij vertrekken met een vrachtwagentje naar Haiti, Kenscoff, ongeveer 10 uur later zullen zij daar aankomen.
Van de 31 ingezamelde dozen kunnen er ongeveer 20 (iets meer) mee op deze vlucht. Daarbij komen nog 6 dozen die iemand anders heeft ingezameld, en 100 tien-persoonstenten.
De rest gaat zo snel mogelijk mee op zeevracht.

Vanmorgen moest alles worden aangeleverd op Schiphol.

En alles op de aanhanger

Dag spulletjes! Goede reis naar Haiti, en doe goed daar!
Sara
Merel
Ukje
pi_78056243
En, stopt het hierbij?

Voor ons sowieso niet. Ik ben denk ik mijn hart verloren aan dit project. Er zullen vaker spullen nodig zijn, er zal altijd geld nodig zijn (224.000 euro is er ingezameld!) en er zullen altijd mensen nodig zijn die moeite willen doen voor deze stichting.
In de komende weken staan er nog een aantal dingen op het programma (standjes op beurzen om donaties te verkrijgen, scholen bezoeken, presentaties geven). Bij de zeevracht hopen we meer schoolspullen mee te kunnen geven, kleding en schoenen.
Mensen die willen doneren, kunnen dit altijd doen via www.stichtingnaarschoolinhaiti.nl . Als het ok is met de modjes, zou ik dit topic graag openhouden om jullie op de hoogte te houden over hoe het daar nu gaat, en wat er gebeurt met de spullen en het geld dat mede door jullie is ingezameld.
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:25:12 #300
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78056325
geweldig! ik hoop dat 't allemaal snel op de plaats van bestemming is. (maarre, let op, er ligt nog iets voor 't kleine wieltje! )
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')