Dat is ze wel enigszins want ik heb 50 euro geschonken. Maar dat doet er verder helemaal niet toe. Mensen vragen zich af of het niet handiger is om het spul nieuw te kopen en iedereen vliegt in de gordijnen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef m@x het volgende:
Volgens mij is niemand hier jou verantwoording verschuldigd. Ook Fuente niet.
Die legitieme vraag had niet gesteld hoeven worden als men de moeite had genomen om de boel even door te lezen. Ben je daar te lui voor dan krijg je van mij zo'n antwoord.
Maar goed, genoeg geneuzeld. Ik ga even kijken of ik als een typische vrouw nog volstrekt onlogisch ergens over kan gaan kwijlen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is ze wel enigszins want ik heb 50 euro geschonken. Maar dat doet er verder helemaal niet toe. Mensen vragen zich af of het niet handiger is om het spul nieuw te kopen en iedereen vliegt in de gordijnen.
Ik vind het prima dat iedereen zich zo inzet maar omdat het effectiever lijkt om groot in te kopen zal er wel een reden zijn waarom daar niet voor gekozen is. Althans voor een groot deel.
Volgens mij is er vanaf het begin uitgelegd waarom sommige dingen als verband en pillen vanuit Nederland moesten komen. Namelijk omdat die pillen niet te koop waren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Niks naar bedoeld. Ik ben volkomen overtuigd van de oprechtheid en het nut van de actie. Daarom ook die donatie
Maar dat wil niet zeggen dat er geen vragen over gesteld mogen worden. Niet eens een kritische vraag maar omdat iedereen die er verder geen moer mee te maken heeft op hol slaat ontstaat er een sfeer van "donder op, het is ons feestje"
Terwijl ik alleen maar benieuwd ben naar de gedachte achter deze actievorm.
Ok, maar ik ben dus benieuwd of het niet handiger was om van gedoneerd geld in Nederland spullen te kopen ipv allerlei dozen veband en pakketjes met pillen uit te zoeken en bij elkaar te voegen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij is er vanaf het begin uitgelegd waarom sommige dingen als verband en pillen vanuit Nederland moesten komen. Namelijk omdat die pillen niet te koop waren.
Misschien is dat wel zo. Maar nu is er wel snel veel verzameld. En volgens mij gebeurt dat omdat er geen pillen en pleisters aan de strijkstok blijven hangen. Want dat is een bezwaar om geld te geven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ok, maar ik ben dus benieuwd of het niet handiger was om van gedoneerd geld in Nederland spullen te kopen ipv allerlei dozen veband en pakketjes met pillen uit te zoeken en bij elkaar te voegen.
Bovendien kost een doos binnen Nederland versturen ook een euro of 7, dat geld had in principe ook gebruikt kunnen worden om 10 doosjes paracetamol te kopen.
Ik ook hoor. Ik vind het zelfs een gigantische prestatie om een container binnen een korte tijd daarheen vervoerd te krijgen, van het schip op een vrachtwagen en dan ook nog op de juiste plaats afleveren, alle douanepapieren, bewaking van het vervoer, daar alles lossen, opslaan en verdelen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:25 schreef just me het volgende:
![]()
* just me heeft er juist alle vertrouwen in dat de goederen en het geld goed terecht komt !!
![]()
een brutaal mens heeft de halve wereldquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:15 schreef Vicky het volgende:
Whahahahhahaaa ik werd net gebeld door school. Ik had dus van de week een mail gestuurd over de stichting. Er is overleg gepleegd met de leerlingen en er is unaniem besloten het opgehaalde geld naar de stichting over te maken ipv naar giro 555. De opbrengst wilde ze nog niet vertellen, dit komt in een brief.
Ik heb het gezien, was ontzettend triest. En respect voor die ouders die nog wat wilden vertellen over haar. Zo knap, al kon je wel zien dat ze zenuwachtig/gespannen waren. En logisch ook!!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef Estrys het volgende:
Wat ontzettend mooi is het toch de hele actieIk ben trots op OUD
![]()
Iemand gisteren de Reünie gezien?Het was de klas van een vrouw die is omgekomen met haar man en twee adoptiekinderen een dag nadat ze de kinderen hadden gekregen. Wat ontzettend triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |