Wist ik heel niet. Dacht dat het alleen duitsland wasquote:
't Is zelfs wereldwijd.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wist ik heel niet. Dacht dat het alleen duitsland was
Ik was even een speciale smile voor Greys aan het zoeken (wist zeker dat ie ergens in OUD moest staanquote:Op maandag 18 januari 2010 17:29 schreef JJH het volgende:
Is het topic stuk? Of is iedereen aan het koken?
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was even een speciale smile voor Greys aan het zoeken (wist zeker dat ie ergens in OUD moest staan)
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
PLUIZIG EN BLAUHAUW!!!!!
nee, ze hebben daar jongens en meisjes, dus blauw en rozequote:
quote:
zal ik m in de op zetten?quote:
Uhuh, wat?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er is geen verhaal.
Ik had oude hondenkleren uitgezocht voor dr, zij heeft een hele meute honden, ook naakten.
Dr man was vandaag in de buurt dus die kwam net om 15.15 op mn werk die zak afhalen.
En stopte mij die pup en een zakje met brokkies en zn papieren in de handen en zei heel veel plezier dr mee ik mag m niet meer mee naar huis nemen![]()
Zoende me, sprong in de auto en weg was ie![]()
Dusch...
Wat een scheetjequote:Op maandag 18 januari 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik heb wel bewijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij heeft ook al een naam
Mij niet meetellen hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 17:52 schreef Bamba het volgende:
Nou oh-oh, ik zie hier in dit topic al 3 kandidaten voor je pup staan.
Ik vond naakthonden altijd stom dacht ik... maar ik vind Chico en Billy cool!quote:Op maandag 18 januari 2010 17:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mij niet meetellen hoorik vind ze alleen heel klein leuk
Ik vind ze ook erg gaaf!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond naakthonden altijd stom dacht ik... maar ik vind Chico en Billy cool!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |