Oooh wat een lieverdquote:Op maandag 18 januari 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik heb wel bewijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij heeft ook al een naam
Hij is lief!!!! Hoe heet ie?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik heb wel bewijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij heeft ook al een naam
Sjonnie, vanwege zn onwijze mat, en dat past bij Keesquote:Op maandag 18 januari 2010 16:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is lief!!!! Hoe heet ie?
En wel raar idd...
Hij ziet er wel leuk uit!quote:
hahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 18 januari 2010 16:45 schreef Bamba het volgende:
Noeeeeees, ik heb m'n kippenhok gedelete
Ik vind het wel een goede grap dan...quote:Op maandag 18 januari 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat oh-oh ons een beetje in de maling neemt en dat het een oppaspup is ofzo
Want anders hadden haar eigen chinezen er wel vol interesse bij staan kijken neem ik aan ipv dat ze daar allemaal zo schattig liggen te ronken alsof ze elkaar al een tijdje kennen
En mocht het wel waar zijn allemaal zou ik maar eens een hartig woordje wisselen met die vriendin van je
IK ZWEER OP CHICO'S HOOFD DAT IK NIET LIEG!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat oh-oh ons een beetje in de maling neemt en dat het een oppaspup is ofzo
Want anders hadden haar eigen chinezen er wel vol interesse bij staan kijken neem ik aan ipv dat ze daar allemaal zo schattig liggen te ronken alsof ze elkaar al een tijdje kennen
En mocht het wel waar zijn allemaal zou ik maar eens een hartig woordje wisselen met die vriendin van je
Ik heb echt geen idee wat ik dr mee ga doen, ik kan dr niet echt over nadenken nu.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:54 schreef JJH het volgende:@ TT
@ oh-oh!
Ga je hem houden? Of is het wat Greys zegt?
Schijnbaarquote:Op maandag 18 januari 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
Nou ik vind het écht een schatje oh-oh, maar ik vind het ook écht rare vrienden als ze zoiets doen.
Ze vonden dat je nog niet genoeg honden had ofzo?
Nou inderdaad! Ben benieuwd naar het verhaal, maar dat lees ik dan vanavond wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik dr mee ga doen, ik kan dr niet echt over nadenken nu.
Echt een naaistreek is het ieg wel
Ja, maar dat komt omdat je Kees niet meeteltquote:
Ik zou 'm zo in huis willen nemen, als Robin niet zo allergisch was voor hondenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik dr mee ga doen, ik kan dr niet echt over nadenken nu.
Echt een naaistreek is het ieg wel
Er is geen verhaal.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Ben benieuwd naar het verhaal, maar dat lees ik dan vanavond wel.
Hij ziet er wel schattig uit zeg!
Kees gaat m geweldig vindenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat je Kees niet meetelt
zou je m kwijt willen nu nog?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kees gaat m geweldig vinden![]()
Billy vindt t maar niks, die negeert puppen.
En Chico die ontfermde zich dr meteen over , das echt een moederkloek wat dat betreft
Nope, hele andere ( afschuwelijke ) lijnen komt ie uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zou je m kwijt willen nu nog?
of heb je hem stiekem al in je hart gesloten
En is het nog ergens familie van Chico en Billy?
Ja maar, dan nog weet je het waarom niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er is geen verhaal.
Ik had oude hondenkleren uitgezocht voor dr, zij heeft een hele meute honden, ook naakten.
Dr man was vandaag in de buurt dus die kwam net om 15.15 op mn werk die zak afhalen.
En stopte mij die pup en een zakje met brokkies en zn papieren in de handen en zei heel veel plezier dr mee ik mag m niet meer mee naar huis nemen![]()
Zoende me, sprong in de auto en weg was ie![]()
Dusch...
Nou, dan denk ik dat ze het zo bedoelde als hij zegt.(beetje vreemde zin)quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er is geen verhaal.
Ik had oude hondenkleren uitgezocht voor dr, zij heeft een hele meute honden, ook naakten.
Dr man was vandaag in de buurt dus die kwam net om 15.15 op mn werk die zak afhalen.
En stopte mij die pup en een zakje met brokkies en zn papieren in de handen en zei heel veel plezier dr mee ik mag m niet meer mee naar huis nemen![]()
Dusch...
Ik zou d'r eerst eens opbellen!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er is geen verhaal.
Dusch...
DPD rijd in heel Nderland.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Qwea het volgende:
mijn pakje komt morgen denk ik pas.
Ik wist heel niet dat dpd hier reed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |