En als jij nou een garage vindt die het goedkoper kan repareren?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:06 schreef jack4ya het volgende:
De kabelboom is al 2500 zonder kleinmateriaal. Die is niet te fixen, want dat zijn 25(?) doorgesneden ongelabelde draadjes.
Als we een tweedehands kabelboom zouden vinden dan is er misschien nog een ieniemienie kans
Het is een goede foto (die van de schade, dus)quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:07 schreef jack4ya het volgende:
Hoezo mijn foto op SrockXpert verkopen?
Wat voor 'n auto / type / uitvoering / jaartal / motorinhoud hebben we het eigenlijk over?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef jack4ya het volgende:
Schadelijst heb ik hier. Grote getallen her en der, maar het is toch echt voornamelijk de kabelboom.
Garage houder heeft ook goed uitgelegd wat het ding precies is, wat het doet, en wat nu het probleem er van is.
Voor deze uitvoering zijn er al 18(!) verschillende soorten kabelbomen, en je moet echt de juiste hebben. Repareren kan niet; alle kabeltjes zijn ongelabeld en het is niet door te meten welk kabeltje van wat is.
De kans dat we die tweedehands vinden lijkt me nihil.
lol, neequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:13 schreef jack4ya het volgende:
Een Toyota Corolla Hatchback 5-drs 1.6 Linea Sol 2 BC MM uit 2002
128.000 km op de teller (euh...)
Nog meer info nodig?
Je gaat er toch niet op bieden he![]()
Dat is meestal een optie, je mag je auto houden en dan krijg je het waardeverschil uitgekeerd (zou je in principe je auto kunnen verkopen zodat je de restwaarde ook nog hebt, en dan is je dagwaarde weer compleet). Of je staat je auto af en dan krijg je de dagwaarde.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:46 schreef jack4ya het volgende:
Ik mag hopen dat we de dagwaarde krijgen, want hoe ik je nu begrijp is dat we het verschil tussen rest waarde en dagwaarde krijgen. Dat zou helemaal niet kloppen.
Dit dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:38 schreef piepkuiken21 het volgende:
ga met de advertentie naar de politie. Hoelang is het al geplaatst? (ik heb zelf mijn brommer door zoiets terug gekregen)
Kan natuurlijk ook dat die beste man die onderdelen uit sloopauto's heeft geplukt. Mss werkt ie wel bij een Toyotagarage ofzo.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:01 schreef jack4ya het volgende:
Die man is al 3 jaar actief op MP. Ik mag toch hopen dat men hem wel eens 'beoordeeld' heeft.
Ik weet niet wanneer de advertentie geplaatst is. Want ik belde nav een ander (verkeerd) type en die datum was eerder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |