abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76969221
Het ging me meer om het feit dat we mogelijk de auto kwijt zijn.
Voor een vergelijkbare auto (type, leeftijd, km, regio etc) moeten we dan zeker ca 4000,- bijleggen.
pi_76978355
Ik ben er klaar mee
pi_76981678
In welke regio woon je eigenlijk?

Werk zelf bij een autoverhuur bedrijf en ze hadden in de regio zeist ook al een auto van ons op dezelfde manier leeggeroofd (toyota avensis).

Ze hadden zelfs 2 lantaarnpalen rondom de auto gesloopt/ tijdelijk uitgetrapt, zodat het minder opviel.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_76982862
We wonen in 't Gooi.
Echt heel voor de hand liggend.
pi_76984703
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:34 schreef jack4ya het volgende:
We wonen in 't Gooi.
Echt heel voor de hand liggend.
Wellicht is het voor jullie interessanter om de auto in onderdelen te verkopen
Wat een hufters, zeg! Echt sterkte hiermee.

P.S.: Je inboedelverzekering dekt geloof ik ook nog een X aantal euro aan spullen die in je huis horen maar in je auto lagen. Of je dus die 20 CD-tjes ook als gestolen opgeeft, laat ik aan jou over
Calm down, please!
pi_76986495
Wat een ontzettende rotstreek

Heb je een beetje een goede dealer? Mijn auto is ook total loss verklaard (vanwege 2 lullige deukjes), maar doordat de garagemensen de verzekeringmensen kennen, konden ze fijn onderhandelen. Het is in die business sowieso een en al handjeklap. Mijn auto is uiteindelijk toch gerepareerd van het 'total loss-geld' (verschil tussen waarde voor het incident en waarde van het 'wrak' dus). Er valt dus best wat te regelen. Zelf moet je niet proberen te overleggen met verzekeraars, daar word je alleen maar depressief van, maar die mensen kennen elkaar allemaal en weten nog best wat voor elkaar te krijgen!

Mocht het allemaal niet lukken: koop van het verzekeringsgeld een oude daihatsu, die zijn niet kapot te krijgen en niemand wil er iets uit/af jatten Maar dat dacht je van deze auto natuurlijk ook al
Sterkte, kapotte auto's zijn best rot
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_76999015
JudgementDay...
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 09:00:54 #33
155227 crew  Guppy
dus
pi_76999170
Wat een klootzakken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_76999394
Kut voor je.
pi_77007580
De expertise wordt nu uitgevoerd....
Ik zit enorm tegen de klok aan te kijken.

Ik haat het als andere mensen gaan beoordelen over ónze spullen... en ik er geen invloed op heb.
pi_77007947
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:20 schreef jack4ya het volgende:
De expertise wordt nu uitgevoerd....
Ik zit enorm tegen de klok aan te kijken.

Ik haat het als andere mensen gaan beoordelen over ónze spullen... en ik er geen invloed op heb.
Succes & sterkte!

P.S.: Die security-knop op het dashboard ... beetje ironish
Calm down, please!
pi_77009299
Grafbende...

Lig ik de hele ochtend al in de knoop, weet ik nog niets.

-Schadebedrag moet nog bepaald worden. (Had dat al even fijn gedaan ja!)
-Dagwaarde moet nog bepaald worden.
-Restwaarde moet nog bepaald worden.

Dagwaarde - Restwaarde > Schadebedrag
Dagwaarde - Restwaarde < Schadebedrag

That's the question....

Ik had nooit begrepen dat restwaarde al in die vergelijking zat.

Dus als er een hebberige handelaar tussen zit ben ik de pisang.
Zo begrijp ik het toch goed?
  Forum Admin dinsdag 19 januari 2010 @ 14:14:07 #38
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_77009435
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef jack4ya het volgende:

Als je de auto terug wil wel ja.
pi_77009587
Ik wil de auto graag terug.... nee... laat ik me beter formuleren.

Ik wil er niet slechter van worden, en de auto kwijt zijn betekent dat ik voor een gelijkwaardige auto 3 tot 4 duizend moet bijleggen. Die krengen blijven namelijk duur.

Dát is wat me woest maakt. Ik hoéf er niet beter van te worden, maar slechter worden ook niet!!
pi_77009929
En ook nog:

De leenauto mogen we zelf betalen.
pi_77010061
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:27 schreef jack4ya het volgende:
En ook nog:

De leenauto mogen we zelf betalen.
Da's niet zo'n beste verzekering Welke heb je?
Calm down, please!
pi_77010087
Begint met een D en eindigt op Elta...

Niet de minste dacht ik zo...

Maar wel de lulligste

Dus huren we nu maar bij de garage...
Als blijkt dat de auto gerepareerd mag worden, krijgen we het terug, maar inmiddels heb ik er geen vertrouwen meer in
pi_77017435
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef jack4ya het volgende:
Grafbende...

Lig ik de hele ochtend al in de knoop, weet ik nog niets.

-Schadebedrag moet nog bepaald worden. (Had dat al even fijn gedaan ja!)
-Dagwaarde moet nog bepaald worden.
-Restwaarde moet nog bepaald worden.
Ehm...wat hebben ze dan al wel gedaan?
quote:
Dagwaarde - Restwaarde > Schadebedrag
Dagwaarde - Restwaarde < Schadebedrag

That's the question....

Ik had nooit begrepen dat restwaarde al in die vergelijking zat.

Yep.
Restwaarde is niet onderhandelbaar, dat is wat de gek ervoor geeft (laten we hopen dat ze drie tientjes bieden!).
Dagwaarde en schadebedrag zijn wel onderhandelbaar, dat gaat allemaal in overleg. Dus er is altijd nog hoop..

[ Bericht 3% gewijzigd door tuxepux op 19-01-2010 18:02:06 ]
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_77017772
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:35 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Ehm...wat hebben ze dan al wel gedaan?
Dat vroeg ik me ook af. Maar ja, ik moet ze nog wel te vriend houden.
quote:
[..]

Yep.
Restwaarde is niet onderhandelbaar, dat is wat de gek ervoor geeft -knip-
Dagwaarde en schadebedrag zijn wel onderhandelbaar, dat gaat allemaal in overleg. Dus er is altijd nog hoop..
Ik weet niet hoor. Ik heb aangegeven dat we de auto graag willen behouden. Dat ik het niet zie zitten om een gelijkwaardige auto terug te moeten kopen omdat deze verder perfect is en we geen zin hebben om 3/4000 bij te leggen. Ik denk dat ik heel duidelijk gemaakt heb hoe we erin staan, maar het is afwachten.

Ik heb er niet veel fiducie meer in...

Zit die garagehouder net vrolijk te vertellen dat zo'n kabelboom (naar het paneel) toch al gauw 2500,- kost. Ja sufferd, dat weet ik nou wel. Fix het liever, en reken eens niet van de achterlijke tarieven.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:59:02 #45
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_77030320
Ai, wat een ellende.
Ik kan het niet echt uit de foto's halen, misschien heb ik er ook overheen gelezen. Wat voor een auto is het eigenlijk?
Vampire Romance O+
pi_77031581
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:43 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af. Maar ja, ik moet ze nog wel te vriend houden.
[..]

Ik weet niet hoor. Ik heb aangegeven dat we de auto graag willen behouden. Dat ik het niet zie zitten om een gelijkwaardige auto terug te moeten kopen omdat deze verder perfect is en we geen zin hebben om 3/4000 bij te leggen. Ik denk dat ik heel duidelijk gemaakt heb hoe we erin staan, maar het is afwachten.

Ik heb er niet veel fiducie meer in...

Zit die garagehouder net vrolijk te vertellen dat zo'n kabelboom (naar het paneel) toch al gauw 2500,- kost. Ja sufferd, dat weet ik nou wel. Fix het liever, en reken eens niet van de achterlijke tarieven.
Een kabelboom van 2500,-? Nulletje teveel?
Calm down, please!
pi_77032249
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:20 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Een kabelboom van 2500,-? Nulletje teveel?
inclusief montage waarschijnlijk, als de volledige auto gedemonteerd moet worden dan kost het wel wat.

ps. de onderdelen van marktplaats halen en de kabelboom repareren door te gaan solderen is natuurlijk al een stuk goedkoper.
de airbag kan je eventueel laten vervallen door een stuur zonder airbag te plaatsen
namaste
pi_77032945
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:31 schreef Dulk het volgende:

[..]

inclusief montage waarschijnlijk, als de volledige auto gedemonteerd moet worden dan kost het wel wat.
Nou ... veel demontage is al gedaan lijkt me. Zelfs met een uurtarief van 80 euro is dat nog ERG duur. Lijkt alsof ze demontage en montage van dashboard en andere zaken mee- (of dubbel) rekenen (dus kabelboom = standaard tarief + dashboard vervangen = standaardtarief ... maar da' klop nie, natuurlijk).
quote:
ps. de onderdelen van marktplaats halen en de kabelboom repareren door te gaan solderen is natuurlijk al een stuk goedkoper.
de airbag kan je eventueel laten vervallen door een stuur zonder airbag te plaatsen
Ja, de reparatie kan echt stukken goedkoper maar het is geloof ik aan de verzekeraar waar de auto gerepareerd wordt (vreemd ... was niet toen ik schade had maar mijn schade was te verhalen).
Calm down, please!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:58:28 #49
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_77033768
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nou ... veel demontage is al gedaan lijkt me. Zelfs met een uurtarief van 80 euro is dat nog ERG duur. Lijkt alsof ze demontage en montage van dashboard en andere zaken mee- (of dubbel) rekenen (dus kabelboom = standaard tarief + dashboard vervangen = standaardtarief ... maar da' klop nie, natuurlijk).
Moet wel haast. Het is wel veel werk, maar ook weer niet zo belachelijk veel. In 1,5 dag moet je een eind komen. Het hangt er trouwens ook erg vanaf hoever die kabelboom doorloopt.

Met name op dit punt kun je zelf flink besparen, als je zelf die kabelboom ombouwt. Vooral heel erg veel foto's maken bij het loshalen van het geheel, en de schroefjes goed bewaren. Dan komt het met wat geduld wel goed. Of eventueel dus solderen als dat nog kan. Lastig punt is vaak dat je de stekkertjes niet zomaar los kunt kopen.
Vampire Romance O+
pi_77034500
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

[..]

Ja, de reparatie kan echt stukken goedkoper maar het is geloof ik aan de verzekeraar waar de auto gerepareerd wordt (vreemd ... was niet toen ik schade had maar mijn schade was te verhalen).
het kan best dat het één grote kabelboom is van de achterlichten tot de koplampen en de motorruimte, en dan is het veeeeeeel werk
namaste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')