Wellicht is het voor jullie interessanter om de auto in onderdelen te verkopenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:34 schreef jack4ya het volgende:
We wonen in 't Gooi.
Echt heel voor de hand liggend.
Succes & sterkte!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:20 schreef jack4ya het volgende:
De expertise wordt nu uitgevoerd....
Ik zit enorm tegen de klok aan te kijken.
Ik haat het als andere mensen gaan beoordelen over ónze spullen... en ik er geen invloed op heb.
Als je de auto terug wil wel ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef jack4ya het volgende:
Dus als er een hebberige handelaar tussen zit ben ik de pisang.
Zo begrijp ik het toch goed?
Da's niet zo'n beste verzekeringquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:27 schreef jack4ya het volgende:
En ook nog:
De leenauto mogen we zelf betalen.
Ehm...wat hebben ze dan al wel gedaan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef jack4ya het volgende:
Grafbende...
Lig ik de hele ochtend al in de knoop, weet ik nog niets.
-Schadebedrag moet nog bepaald worden. (Had dat al even fijn gedaan ja!)
-Dagwaarde moet nog bepaald worden.
-Restwaarde moet nog bepaald worden.
Yep.quote:Dagwaarde - Restwaarde > Schadebedrag
Dagwaarde - Restwaarde < Schadebedrag
That's the question....
Ik had nooit begrepen dat restwaarde al in die vergelijking zat.
Dus als er een hebberige handelaar tussen zit ben ik de pisang.
Zo begrijp ik het toch goed?
Dat vroeg ik me ook af. Maar ja, ik moet ze nog wel te vriend houden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:35 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ehm...wat hebben ze dan al wel gedaan?
Ik weet niet hoor. Ik heb aangegeven dat we de auto graag willen behouden. Dat ik het niet zie zitten om een gelijkwaardige auto terug te moeten kopen omdat deze verder perfect is en we geen zin hebben om 3/4000 bij te leggen. Ik denk dat ik heel duidelijk gemaakt heb hoe we erin staan, maar het is afwachten.quote:[..]
Yep.
Restwaarde is niet onderhandelbaar, dat is wat de gek ervoor geeft -knip-
Dagwaarde en schadebedrag zijn wel onderhandelbaar, dat gaat allemaal in overleg. Dus er is altijd nog hoop..
Een kabelboom van 2500,-? Nulletje teveel?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:43 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Maar ja, ik moet ze nog wel te vriend houden.
[..]
Ik weet niet hoor. Ik heb aangegeven dat we de auto graag willen behouden. Dat ik het niet zie zitten om een gelijkwaardige auto terug te moeten kopen omdat deze verder perfect is en we geen zin hebben om 3/4000 bij te leggen. Ik denk dat ik heel duidelijk gemaakt heb hoe we erin staan, maar het is afwachten.
Ik heb er niet veel fiducie meer in...![]()
Zit die garagehouder net vrolijk te vertellen dat zo'n kabelboom (naar het paneel) toch al gauw 2500,- kost. Ja sufferd, dat weet ik nou wel. Fix het liever, en reken eens niet van de achterlijke tarieven.
inclusief montage waarschijnlijk, als de volledige auto gedemonteerd moet worden dan kost het wel wat.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Een kabelboom van 2500,-? Nulletje teveel?
Nou ... veel demontage is al gedaan lijkt me. Zelfs met een uurtarief van 80 euro is dat nog ERG duur. Lijkt alsof ze demontage en montage van dashboard en andere zaken mee- (of dubbel) rekenen (dus kabelboom = standaard tarief + dashboard vervangen = standaardtarief ... maar da' klop nie, natuurlijk).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:31 schreef Dulk het volgende:
[..]
inclusief montage waarschijnlijk, als de volledige auto gedemonteerd moet worden dan kost het wel wat.
Ja, de reparatie kan echt stukken goedkoper maar het is geloof ik aan de verzekeraar waar de auto gerepareerd wordt (vreemd ... was niet toen ik schade had maar mijn schade was te verhalen).quote:ps. de onderdelen van marktplaats halen en de kabelboom repareren door te gaan solderen is natuurlijk al een stuk goedkoper.
de airbag kan je eventueel laten vervallen door een stuur zonder airbag te plaatsen
Moet wel haast. Het is wel veel werk, maar ook weer niet zo belachelijk veel. In 1,5 dag moet je een eind komen. Het hangt er trouwens ook erg vanaf hoever die kabelboom doorloopt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... veel demontage is al gedaan lijkt me. Zelfs met een uurtarief van 80 euro is dat nog ERG duur. Lijkt alsof ze demontage en montage van dashboard en andere zaken mee- (of dubbel) rekenen (dus kabelboom = standaard tarief + dashboard vervangen = standaardtarief ... maar da' klop nie, natuurlijk).
het kan best dat het één grote kabelboom is van de achterlichten tot de koplampen en de motorruimte, en dan is het veeeeeeel werkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... veel demontage is al gedaan lijkt me. Zelfs met een uurtarief van 80 euro is dat nog ERG duur. Lijkt alsof ze demontage en montage van dashboard en andere zaken mee- (of dubbel) rekenen (dus kabelboom = standaard tarief + dashboard vervangen = standaardtarief ... maar da' klop nie, natuurlijk).
[..]
Ja, de reparatie kan echt stukken goedkoper maar het is geloof ik aan de verzekeraar waar de auto gerepareerd wordt (vreemd ... was niet toen ik schade had maar mijn schade was te verhalen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |