quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je het niet meer uithoudt vwb de namen... Ehm... *kuch*
Shit, ik ben echt te nieuwsgierig.
quote:
Sterket nog, ik zou nou al willen dat ik het niet gepost had.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zonder te willen porren leek het me al een post waarvan je mss op een later tijdstip zou denken 'was dat wel handig'.
Ik wil je iig wel zeggen dat ik het niet met opzet doe 'laat ik eens lekker even niet op dat verhaal gaan reageren' maar gewoon echt omdat ik er niet zo veel mee heb en kan.
Net als wat Moussy zegt over alle buurvrouw van de zus van de nicht van de tante dingen.
Ok, dit is je broer, dat is directer en anders, maar goed, ik hoop dat je van me aan wil nemen dat ik het iig niet doe om je te pesten of omdat ik je met opzet negeer ofzo.
Mss kan je iets uit dit topic halen:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand hier die ervaring heeft met samenwonen met een nieuwe man als je kinderen hebt?
Ik gok op Maaike en Vincequote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:41 schreef Orea het volgende:
Jawel, maar ik doe lekker niks met hintsmoet je het maar concreet vragen
![]()
Daarom zei ik, het is anders, en ook niet vergelijkbaar in mijn redenen om er wel of niet op te reageren, 2 totaal verschillende dingen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sterket nog, ik zou nou al willen dat ik het niet gepost had.
Hoewel ik iemand broer en vooral de persoon zelf als het om iemand zo dichtbij gaat, toch anders vind dan de broer van de vriendin van de buurvrouw.
Verder laat ik het hierbij, ik ga met mijn dochter wandelen.
Die had ik niet gezien!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss kan je iets uit dit topic halen:
Nieuwe relatie en je kind(eren).
hoe doen ze dat laten zakken dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Och, meestal is het de steen vernietigen en het graf een meter of wat laten zakken, voor de nieuwe buren die op zijn buik komen.
ik denk gewoon openmaken, overledene eruit, dieper graven, overledene er weer in en zand eroverquote:
Ik ook en een meisje ik ook alweer. Alleen mijn man vond het nog niks dus die moet ik nog even bewerken. Want de volgende is echt een meisje hoor, met veel haar en roze jurkjesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:50 schreef Chell het volgende:
BE ging het heeeeeus niet vertellen, echt waar niet.![]()
Ik weet nu al dat ik het ook niet voor me zou kunnen houden. Voor een jongetje weet ik het al
Hehe, ik vond eht geen enkel probleem om die dingen voor me te houden, alleen het feit dat ik zwanger was vond ik lastig. Dat is dus ook mislukt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:50 schreef Chell het volgende:
BE ging het heeeeeus niet vertellen, echt waar niet.![]()
Ik weet nu al dat ik het ook niet voor me zou kunnen houden. Voor een jongetje weet ik het al
Mijn lief ook nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:55 schreef Chell het volgende:
Ik ben nog niet eens toe aan het bewerken voor een naam
ja, zo maar ze doen ook wel de resten er echt uit en ergens anders begraven (op de grote hoop, een 'knekelput')quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
ik denk gewoon openmaken, overledene eruit, dieper graven, overledene er weer in en zand erover
Schudden heet dat. Kan alleen bij een 2 of 3 persoonsgraf.quote:
Ja, maar dat is dan echt ruimen. En niet 'plaats maken' zeg maar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:05 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, zo maar ze doen ook wel de resten er echt uit en ergens anders begraven (op de grote hoop, een 'knekelput')
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:08 schreef Orea het volgende:
En soms worden de overblijfselen alsnog gecremeerd....
vertel vertel!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Sommige begraafplaatsen kiezen daarvoor ipv een knekelput.
Einde lecture...
Ik zei laatst nog tegen F. dat ik er een hard hoofd in heb of ik ooit nog in die branche ga werken, maar ik wil wel nog steeds. En nee... niet vanwege dit deel, dat is toch wel een tikkie luguber.![]()
Over maar weer op namen.Is een iets luchter onderwerp.
Chell, je gaat ze me dan toch zeker wel vertellen he?
Oh, en over die voornemens, je moest eens weten wat voor voornemens ik nu weer heb!
moet ik je 2 excell bestanden sturen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:17 schreef Ticootje het volgende:
Nou ik heb nog geen namen!![]()
Ik zou het echt niet weten. Zal ik er een topic over openen?
hoe je het ook wendt of keert, we gaan allemaal een keertje dood.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:21 schreef moussy het volgende:
[..]
zo erg is het toch niet, hoort er ook bij
dat lijk me ook zo'n ontzettend mooi beroep. Misschien ook wel luguber, maar wel mooi!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:21 schreef lady-wrb het volgende:
zo ging ik vroeger over mijn nek toen we een worm moesten ontleden en een koeieoog
maar tegenwoordig lijkt het me machtig interessant om pathaloog anatoom te zijn
kloptquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:21 schreef moussy het volgende:
[..]
zo erg is het toch niet, hoort er ook bij
WTF! Je maakt een grapje!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
moet ik je 2 excell bestanden sturen?
nee hoor, geen grapje .quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
WTF! Je maakt een grapje!
Nou ehm... stel nou he, stel nou dat...wishfull thinking
Dan ehm... dan ga ik het jullie uiteraard niet verklappen. En als ik dan zwanger zou zijn, dan zou ik 12 weken lang mijn mond houden. En ook het geslacht zou ik niet zeggen. En de naam al helemaal niet.![]()
![]()
Ik moet er zelf om lachen.![]()
Maar goed, wishfull thinking dus alle kans om die voornemens te maken.
In mijn gedachten ben ik namelijk tegen die tijd ook minstens 20 kilo lichter dan nu.![]()
Want dat wil ik ook nog eens zo graag, slank zwanger zijn.![]()
![]()
Oh, ik dacht namen die jij leuk vindt!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee hoor, geen grapje .
Ik heb een excellbestand met meisjes namen en eentje met jongensnamen
Ik ken die wishful thinkings maar al te goed BE
Zucht.. eerst maar eens op manlief inpraten over een jaartje of wat...
neuhh er staan namen in.. die zijn echt verschrikkelijk!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, ik dacht namen die jij leuk vindt!Ik snap het nu. Gewoon een algemeen bestand.
Kamasutrabeurs is echt geen bal aan!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:41 schreef Ticootje het volgende:
op de kamasutrabeurs kan je ook gaan bumbaaen lees ik net! Zullen we een bumbameet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |