Ik ook niet hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 12:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hormonen spuiten? Vind ik zelf niet echt een geweldig idee.
dan wens ik je veel plezier en succesquote:Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef k_i_m het volgende:
Wij gaan zo naar. Almere
. keuk0ns en badkam0rs kijken
. Nooit gedacht dat ik daar nou nog eens blij van zou worden
.
Das goed, ik weet alleen niet meer waar je woontquote:
Het is dus gewoon illegaal... ik ga die uitzending eens zoeken. Het kan ook nooit goed zijn op deze manier...quote:Op maandag 18 januari 2010 12:47 schreef miss_sly het volgende:
Er was iemand van MvM bij Radar of Kassa, die hadden een vergelijkend onderzoek gestart van verschillende dieten en hadden er ook een hcg-dieet bij zitten. Toen had MvM geprotesteerd, en was in de uitzending. Dat ten eerste daar niet voor geplast werd en ten tweede dat het op illegale manier gebeurt, omdat hcg eigenlijk niet mag worden gebruikt zonder recept en dus voorgeschreven door een arts. Radar heeft toen die proefpersonen die met het hcg-dieet bezig waren daarmee laten stoppen en naar een dietist gedaan.
t was bij kassa, 21 november wat ik gevonden hebquote:Op maandag 18 januari 2010 12:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is dus gewoon illegaal... ik ga die uitzending eens zoeken. Het kan ook nooit goed zijn op deze manier...
Ik wil ook een nieuwe keuken, maar vooral nieuwe tegels in de keuken. Wij hebben nog steeds het kapotte graniet liggen omdat we er niet uitkomen welke tegels we willen hebben.Nu al ruim 2 jaar zo.
Lady, gaat het een beetje? Het is op bepaalde stukken behoorlijk glad, had ik ook gemerkt vanmorgen.
Okay... maar nu eerst weer aan het werk... pauze is voorbij. Lees nog net dat het 21 november was. Ik ga vanavond even kijken. Ik heb hier op mn werk ook geen geluid op mn pc.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
t was bij kassa, ergens rond de kerst wat ik me kan herinneren
o jawel hoor, ik kwam minder beroerd terecht dan de vorige keer.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:53 schreef Rewimo het volgende:
Oei lady-wrb, dat verwacht je inderdaad nu niet. Ben je nog heel?
haha, dat kan ik me wel voorstellen, hoor. stom gedoe ook!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o jawel hoor, ik kwam minder beroerd terecht dan de vorige keer.
maar ik heb vreselijk lopen vloeken, gewoon van de schrik en omdat het zo totaal onverwacht was.
ik was zo boos
Ja, het boek tweedehands aangeschaft bij Bol. en ik voel me er zo goed bij!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:09 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, dat lowcard dieet.
Hebben jullie dat boek dan ook, buuf en kim?
en kim, veel plezier met uitzoeken
Heb je dat wel geweten dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Das goed, ik weet alleen niet meer waar je woont.
neequote:Op maandag 18 januari 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje ik was jullie weer kwijt...
Ik heb geen zin om terug te lezen
Vicky slaap je al?
Nog nietquote:Op maandag 18 januari 2010 13:48 schreef Orea het volgende:
Ja maar echt werken doet het nietje wordt er dik van
of als je slaapt zoals mn papsquote:Op maandag 18 januari 2010 11:46 schreef k_i_m het volgende:
Tja, bij de tandarts kan je ook een hersenbloeding krijgen. Of als je zit te schijten.
weet ikquote:Op maandag 18 januari 2010 15:05 schreef Asyniur het volgende:
Infarct is een (al dan niet tijdelijke) afsluiting van een bloedvat.
Bloeding is een bloeding van een bloedvat (duh)
Effect is vaak hetzelfde...
Ik doe ook het HCG dieet maar ik ben intussen bijna 20 kilo aangekomen. Geen aanrader dus![]()
Ja, maar bij jou was het ontzettend veel vocht! Dat kan ik van mij niet zeggen...quote:Op maandag 18 januari 2010 15:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
weet ikmaar ik had het idd meer over resultaat en t effect. Dat dat vaak hetzelfde is.
We hebben dr inmiddels 4 opzitten
En ik was ook 22 kg aangekomen, maar t is er allemaal weer af. Komt goed
die medicatie, is dat veel geld? Volgens mij kan je dat aan het eind van het jaar dan wel weer aftrekken van de belasting..quote:Op maandag 18 januari 2010 15:39 schreef Oxymoron het volgende:
Ik zit, te bankieren, is er ineens 131 euro minder per maandaan uitkering, gekomen
Begeleiding heeft geen, brieven/aankondigingen van deze wijziging, gekregen. En omdat ik ook voor alle aanvullende (dekkende) verzekeringen ben afgewezen, moet ik nu ook mijn medicatie, zelf betalen.![]()
Nu zit de leiding te zoeken op internet. Ik ernaast. Ze hebben iets gevonden, over de belasting, maar dat zou max 20 euro moeten schelen!![]()
![]()
O, nu gaan ze het CAK bellen.![]()
Hmpf.
Ghehehe, eigen schuld, dikke bultquote:Op maandag 18 januari 2010 16:13 schreef Ticootje het volgende:
Nah, ik heb echt geen trek in eten. Ik zit echt alles kokhalzen weg te werken. Aangezien als ik niet eet dat ik dan nog misselijker wordt. Nog 3 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |