abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77950883
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 01:53 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

dat is dan weer een ander soort van slim

ik vraag me serieus af waar al deze discussie en het langzaam doorsijpelen van dit 'besef' door de Nederlandse bevolking toe gaat leiden

dit is nog maar het begin van een trend die jaren geleden is gestart, dit topic was ondenkbaar 5/10 jaar geleden, hoe zal het zijn over 10 jaar?

ik kan niet ontkennen dat er grote problemen zijn met de allochtonen groep in Nederland en dat daar iets aan gedaan moet worden, maar het vervalt steeds vaker in extremen en met de vinger wijzen, dit leidt niet tot passende oplossingen of een manier van aanpakken, maar tot verdeling van Nederland in twee kampen.

ik kan het helaas niet zo mooi verwoorden op dit tijdstip, maar ik maak mij oprecht zorgen over deze trend: waar gaat deze discussie (het hele integratie/allochtonen-debat) toe leiden en hoe ziet onze maatschappij er over 10 jaar uit? het is een trend die pas enkele jaren gaande is, maar die (nu al!) nog maar weinig taboes kent.

dit zeg ik absoluut niet om links te zijn of om deze discussie tegen te gaan, sterker: ik kan een hoop uit dit topic alleen maar be-amen, ik maak mij alleen zorgen over waar het naar toe moet gaan, het moet ooit ernstig mis gaan tussen de twee kampen die nu gevormd worden
In principe heeft deze discussie daar helemaal niets mee te maken. Al was het maar om de simpele reden dat we hier in Nederland geen representatieve afvaardiging van volkeren over de vloer krijgen.
pi_77953933
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:38 schreef Westerling het volgende:

[..]

In principe heeft deze discussie daar helemaal niets mee te maken. Al was het maar om de simpele reden dat we hier in Nederland geen representatieve afvaardiging van volkeren over de vloer krijgen.
echt een dom antwoord, maar inderdaad meer iets voor een ander topic
pi_77956097
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:39 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

echt een dom antwoord, maar inderdaad meer iets voor een ander topic
Wat is er dom aan?
Het is vrij simpel. Als Japan al zijn debielen richting Nederland stuurt kan het Japanse volk nog zo slim zijn, wij hebben dan hier in Nederland te maken met die debielen en niet met de gemiddelde Japanner. Dit topic gaat over volkeren/rassen als ik het goed begrijp. Dat zegt dus weinig tot niets over die immigranten.

En het lijkt misschien onwaarschijnlijk dat er zo'n geselecteerde groep naar Nederland komt, maar dat is het in de praktijk niet. Er komt praktisch nooit een juiste afspiegeling naar Nederland omdat het bepaalde groepen zijn die een reden hebben om weg te gaan uit hun land. Uit Iran komen bijvoorbeeld vaak hoogopgeleide mensen, uit Marokko vaak laagopgeleiden.
pi_77964792
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:04 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Uitgaande van een standaardnormale verdeling klopt dat toch wel. En over het algemeen gaat men daar toch van uit.
Maar toch maar je daar niet zo maar van uit gaan. Daar krijg je rare IPCC rapporten van bijvoorbeeld.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:54:33 #185
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77967045
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 01:53 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

dat is dan weer een ander soort van slim

ik vraag me serieus af waar al deze discussie en het langzaam doorsijpelen van dit 'besef' door de Nederlandse bevolking toe gaat leiden

dit is nog maar het begin van een trend die jaren geleden is gestart, dit topic was ondenkbaar 5/10 jaar geleden, hoe zal het zijn over 10 jaar?

ik kan niet ontkennen dat er grote problemen zijn met de allochtonen groep in Nederland en dat daar iets aan gedaan moet worden, maar het vervalt steeds vaker in extremen en met de vinger wijzen, dit leidt niet tot passende oplossingen of een manier van aanpakken, maar tot verdeling van Nederland in twee kampen.

ik kan het helaas niet zo mooi verwoorden op dit tijdstip, maar ik maak mij oprecht zorgen over deze trend: waar gaat deze discussie (het hele integratie/allochtonen-debat) toe leiden en hoe ziet onze maatschappij er over 10 jaar uit? het is een trend die pas enkele jaren gaande is, maar die (nu al!) nog maar weinig taboes kent.

dit zeg ik absoluut niet om links te zijn of om deze discussie tegen te gaan, sterker: ik kan een hoop uit dit topic alleen maar be-amen, ik maak mij alleen zorgen over waar het naar toe moet gaan, het moet ooit ernstig mis gaan tussen de twee kampen die nu gevormd worden
2 kampen? Ik vind de Nederlandse bevolking over het algemeen wel aardig multi- culti.
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_78000523
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:51 schreef Nicap_tm het volgende:

[..]

Maar toch maar je daar niet zo maar van uit gaan. Daar krijg je rare IPCC rapporten van bijvoorbeeld.
Bij de verdeling van IQ mag je daar best van uitgaan.
Voor zaken waar het IPCC aan rekent, gelden andere verdelingen, dat is bekend.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_78007053
Ik denk dat de zwarten wel een hogere IQ hadden, als ze in goede omstandigheden waren opgegroeid.
Bijvoorbeeld als je een geschoolde zwarte met een kansarme afrikaan vergelijkt, denk ik dat het hoogst logisch is dat er een verschil is.
pi_78007503
Ok negers zijn het domst. En nu?

[ Bericht 88% gewijzigd door babbelinsky op 15-02-2010 00:51:46 ]
pi_78007883
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vanaf 4.30 was een eye opener imho.
Best schokkend om te zien, ja.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_78008474
quote:
Op maandag 15 februari 2010 01:00 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Best schokkend om te zien, ja.
Wat mij schokte was de opstelling van Den Uyl.
De rest wist ik al.
Maar dat Den Uyl formeel de tijdelijkheid van de gastarbeiders omzette in permanentheid, wist ik niet.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')