Dat is toch niet relevant voor deze discussie manquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Denk jij dat?Beetje typisch om te denken dat homo's niet van zich af bijten...sterker nog..het zijn meestal de grootste bitches die er zijn. Die laten over het algemeen niet over zich heen lopen hoor.
Geld uiteraard niet voor alle homo's, maar de meesten die ik ken (en ja ik ken er wel wat ja
) zijn niet op hun mondje gevallen.
![]()
Als je doorgaat met vervelende grapjes te maken terwijl iemand duidelijk aangeeft dat hij daar niet van gediend, is ronduit kinderachtig. Je kan daarmee iemands leven ermee verzieken en dat is absoluut niet grappig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:48 schreef GasTurbine het volgende:
Gewoon op z'n bek pakken. Dan zal hij wegtrekken en schaapachtig lachen, waarna je je wenkbrauwen ophaalt naar de andere collega's.
Juist door het zeggen dat hij moet stoppen wordt het leuk voor hem. Logisch. Ik zou je ook helemaal de tyfus inpesten.
Misschien het topic even lezen, voordat je reageert...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:32 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Wie is nou homo van jullie,hij,jij of allebei??
Ja oké dat klopt, maar ik reageerde op de opmerking dat de TS als een typische homo reageert, terwijl de TS juist als een typische onzekere hetero man reageert.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is toch niet relevant voor deze discussie manHet gaat niet over 'de meeste homo's', het gaat hier maar over één homo TS die wordt geplaagd.
Exact, terug doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja oké dat klopt, maar ik reageerde op de opmerking dat de TS als een typische homo reageert, terwijl de TS juist als een typische onzekere hetero man reageert.En dat wel relevant, want hij moet namelijk niet zo onzeker doen. Wat boeit het nou dat zijn collega grappig wil doen door "homo erotisch" te doen. Dan doe je dat toch gewoon terug....dan vlucht die collega wel weer de hoek in...of het wordt duidelijk hoe de vork van de collega in de steel zit.
De kunst is dan om je niet te verzetten tegen zijn gedrag en de reactie die het bij jou oproept, maar het juist mee te spelen. Pakt hij je hand vast of tikt-ie je knie aan? Reageer er cynisch op en speel het spelletje mee door het aan te dikken en er een schep bovenop te doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:30 schreef Karasta het volgende:
[..]
Dit snap ik ook wel en als het puur om verbale grapjes zou gaan zou het me geen reet schelen.
Het punt is dat hij de hele tijd aan mij zit dus aan mijn knie of mijn hand vast pakt etc. Hier kan ik absoluut niet tegen en ik kan dat dus ook niet6 gaan terug doen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:59 schreef Pink_Gun het volgende:
Doe alsof je het grappig vind en ga er op in, ga het terug doen.
Als je laat zien dat je ervan baalt, vindt hij het vast leuker...gewoon meegaan in die shit.
En zeggen: "Heey flikker, hebbie nog nat over me gedroomd vannacht?"
Als TS 'carrière' wil maken zal die toch net even wat assertiever moeten zijn en zich niet zo snel moeten laten kennen (hoe kinderachtig het gedrag van zijn collega ook is).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:23 schreef Chloe55 het volgende:
[..]
Als je doorgaat met vervelende grapjes te maken terwijl iemand duidelijk aangeeft dat hij daar niet van gediend, is ronduit kinderachtig. Je kan daarmee iemands leven ermee verzieken en dat is absoluut niet grappig.
Verder hoeft TS echt niet meteen naar zijn baas te stappen. Echter als het alsnog niet lukt en je legt dit aan je baas uit dan zal een normaal weldenkend mens iig denkend dat hij zijn best doet om zijn problemen op te lossen.
En als je zelf kinderachtig terug gaat doen lijkt mij toch ook niet echt de lange termijn oplossing. Als je even laat zien wie de baas is dan kan het nog wel, maar dan moet het wel eenmalig zijn.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef PLAE@ het volgende:
Neem 'm apart in een hokje en zeg het hem gewoon.
Hij past zich dan vast wel aan.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:11 schreef PLAE@ het volgende:
lol![]()
Dat kun je dubbel interpreteren idd.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:36 schreef PLAE@ het volgende:
Ik gaf toch een andere mogelijkheid aan.
Spreek die persoon er gewoon 1 op 1 op aan.
Op een moment dat hij niet de behoefte kan voelen stoer te moeten doen tegenover andere collega's.
quote:Op maandag 18 januari 2010 09:37 schreef Karasta het volgende:
Precies zo 1tje is het dus, ik ben ook een soort serieus gesprek met hem begonnen, en hij vond het alleen maar prachtig om te zien hoe ik het allemaal opnam.
Stel nu dat je bij Jantje vreselijk zit te kutten. Je irriteert 'm zo vaak mogelijk. Dat dwars zitten doe je bij de gratie van de reactie van Jantje. Jantje reageert geïrriteerd en toont zichzelf misschien wel onzeker. Dit roept bij jou bevestiging van je gedrag op: immers, het werkt, je zit Jantje inderdaad dwars (of, cru gezegd: Jantje laat zich dwars zitten).quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:36 schreef PLAE@ het volgende:
Ik gaf toch een andere mogelijkheid aan.
Spreek die persoon er gewoon 1 op 1 op aan.
Op een moment dat hij niet de behoefte kan voelen stoer te moeten doen tegenover andere collega's.
Goed bezig 14.gifquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:33 schreef Karasta het volgende:
*Update*
Gisteren kwam ik op mijn werk dus en toen ik naar boven wou gaan kwam hij net beneden met eten in zijn handen.
Wat ik toen bijna automatisch deed was hey schat zeggen en zijn gezicht pakken en een dikke pakkerd erop geven *SMAK* (Niet op zijn mond maar er net naast) daarna aaide ik hem op zijn boil en vroeg of hij mij gemist had.
Hij had dit helemaal niet verwacht en ging het iedereen vertellen.
Iedereen moest lachen en hij zei ook neeeeeee die grapjes houden nu op :")
Heb je het topic wel gelezen? Hij heeft dat al geprobeerd en dat werkte niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:45 schreef BasementDweller het volgende:
Waarom zou je gaan meedoen of hem in zijn kont gaan knijpen. Je gaat je niveau toch niet verlagen voor hem. Zeg gewoon iets als: "Ja (insert name), die grap kennen we nu wel". Als ie dan nog doorgaat kan je gewoon zeggen dat je niet gediend bent van zijn homosexuele grappen en dat ie maar moet ophouden.
Kijk kijk, en direct begint meneer terug te krabbelen. Volgende keer als ie 't weer doet, direct weer een dergelijke reactie geven. Op een gegeven moment probeert ie t niet eens meer.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:33 schreef Karasta het volgende:
*Update*
Gisteren kwam ik op mijn werk dus en toen ik naar boven wou gaan kwam hij net beneden met eten in zijn handen.
Wat ik toen bijna automatisch deed was hey schat zeggen en zijn gezicht pakken en een dikke pakkerd erop geven *SMAK* (Niet op zijn mond maar er net naast) daarna aaide ik hem op zijn bol en vroeg of hij mij gemist had.
Ik heb het topic gelezen en hij zei dat ie (waarschijnlijk krampachtig) meelachte.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heb je het topic wel gelezen? Hij heeft dat al geprobeerd en dat werkte niet.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:33 schreef Karasta het volgende:
*Update*
Wat ik toen bijna automatisch deed was hey schat zeggen en zijn gezicht pakken en een dikke pakkerd erop geven *SMAK* (Niet op zijn mond maar er net naast) daarna aaide ik hem op zijn bol en vroeg of hij mij gemist had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |