abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 13:09:47 #101
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_77007206
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:39 schreef Semisane het volgende:

[..]

Denk jij dat? Beetje typisch om te denken dat homo's niet van zich af bijten...sterker nog..het zijn meestal de grootste bitches die er zijn. Die laten over het algemeen niet over zich heen lopen hoor. Geld uiteraard niet voor alle homo's, maar de meesten die ik ken (en ja ik ken er wel wat ja ) zijn niet op hun mondje gevallen.
Dat is toch niet relevant voor deze discussie man Het gaat niet over 'de meeste homo's', het gaat hier maar over één homo TS die wordt geplaagd.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:21:02 #102
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_77007605
Gewoon even flink boos aankijken werkt vast wel.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_77007685
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:48 schreef GasTurbine het volgende:
Gewoon op z'n bek pakken. Dan zal hij wegtrekken en schaapachtig lachen, waarna je je wenkbrauwen ophaalt naar de andere collega's.

Juist door het zeggen dat hij moet stoppen wordt het leuk voor hem. Logisch. Ik zou je ook helemaal de tyfus inpesten.
Als je doorgaat met vervelende grapjes te maken terwijl iemand duidelijk aangeeft dat hij daar niet van gediend, is ronduit kinderachtig. Je kan daarmee iemands leven ermee verzieken en dat is absoluut niet grappig.

Verder hoeft TS echt niet meteen naar zijn baas te stappen. Echter als het alsnog niet lukt en je legt dit aan je baas uit dan zal een normaal weldenkend mens iig denkend dat hij zijn best doet om zijn problemen op te lossen.
En als je zelf kinderachtig terug gaat doen lijkt mij toch ook niet echt de lange termijn oplossing. Als je even laat zien wie de baas is dan kan het nog wel, maar dan moet het wel eenmalig zijn.
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 13:30:55 #104
16180 crew  CoolGuy
pi_77007976
Ik snap niet dat dit zo ver wordt opgeklopt. TS geeft aan dat hij geplaagd wordt door een collega. Meer niet. Hier wordt net gedaan alsof hij elke dag bedreigd wordt. Dat is helemaal niet zo. Hij wordt nu 2 dagen (TWEE dagen) geplaagd door een collega.

Ga me nou niet vertellen dat niemand hier wel vaker in de zeik wordt gezet door een collega of vrienden of weet ik veel wat. Hoe meer je hapt, hoe leuker het voor de ander is om door te gaan. Als je gewoon mee gaat doen is de lol er heel snel vanaf.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:32:46 #105
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_77008031
Wie is nou homo van jullie,hij,jij of allebei??
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 januari 2010 @ 13:37:02 #106
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77008153
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:32 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Wie is nou homo van jullie,hij,jij of allebei??
Misschien het topic even lezen, voordat je reageert...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:39:04 #107
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_77008223
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is toch niet relevant voor deze discussie man Het gaat niet over 'de meeste homo's', het gaat hier maar over één homo TS die wordt geplaagd.
Ja oké dat klopt, maar ik reageerde op de opmerking dat de TS als een typische homo reageert, terwijl de TS juist als een typische onzekere hetero man reageert. En dat wel relevant, want hij moet namelijk niet zo onzeker doen. Wat boeit het nou dat zijn collega grappig wil doen door "homo erotisch" te doen. Dan doe je dat toch gewoon terug....dan vlucht die collega wel weer de hoek in...of het wordt duidelijk hoe de vork van de collega in de steel zit.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 14:03:55 #108
16180 crew  CoolGuy
pi_77009065
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:39 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ja oké dat klopt, maar ik reageerde op de opmerking dat de TS als een typische homo reageert, terwijl de TS juist als een typische onzekere hetero man reageert. En dat wel relevant, want hij moet namelijk niet zo onzeker doen. Wat boeit het nou dat zijn collega grappig wil doen door "homo erotisch" te doen. Dan doe je dat toch gewoon terug....dan vlucht die collega wel weer de hoek in...of het wordt duidelijk hoe de vork van de collega in de steel zit.
Exact, terug doen Maar iedereen hier zou direct naar de leidinggevende stappen. Nou dan krijg je lekker een naam binnen dat bedrijf hoor. Wordt je 2 dagen geplaagd en in plaats van dat probleem zelf te tackelen loop je daarmee naar je baas.

Mensen die dat advies geven denken m.i. niet genoeg na over de gevolgen daarvan.
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:59:42 #109
285341 Pink_Gun
....is geen speelgoed....
pi_77046552
Doe alsof je het grappig vind en ga er op in, ga het terug doen.
Als je laat zien dat je ervan baalt, vindt hij het vast leuker...gewoon meegaan in die shit.

En zeggen: "Heey flikker, hebbie nog nat over me gedroomd vannacht?"
pi_77046726
quote:
Op maandag 18 januari 2010 09:30 schreef Karasta het volgende:

[..]

Dit snap ik ook wel en als het puur om verbale grapjes zou gaan zou het me geen reet schelen.
Het punt is dat hij de hele tijd aan mij zit dus aan mijn knie of mijn hand vast pakt etc. Hier kan ik absoluut niet tegen en ik kan dat dus ook niet6 gaan terug doen.
De kunst is dan om je niet te verzetten tegen zijn gedrag en de reactie die het bij jou oproept, maar het juist mee te spelen. Pakt hij je hand vast of tikt-ie je knie aan? Reageer er cynisch op en speel het spelletje mee door het aan te dikken en er een schep bovenop te doen.
pi_77046750
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:59 schreef Pink_Gun het volgende:
Doe alsof je het grappig vind en ga er op in, ga het terug doen.
Als je laat zien dat je ervan baalt, vindt hij het vast leuker...gewoon meegaan in die shit.

En zeggen: "Heey flikker, hebbie nog nat over me gedroomd vannacht?"

Dat dus.
pi_77046766
TS!

Lig je in het ziekenhuis?
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:06:20 #113
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_77046810
Neem 'm apart in een hokje en zeg het hem gewoon.
Hij past zich dan vast wel aan.
pi_77046825
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:23 schreef Chloe55 het volgende:

[..]

Als je doorgaat met vervelende grapjes te maken terwijl iemand duidelijk aangeeft dat hij daar niet van gediend, is ronduit kinderachtig. Je kan daarmee iemands leven ermee verzieken en dat is absoluut niet grappig.

Verder hoeft TS echt niet meteen naar zijn baas te stappen. Echter als het alsnog niet lukt en je legt dit aan je baas uit dan zal een normaal weldenkend mens iig denkend dat hij zijn best doet om zijn problemen op te lossen.
En als je zelf kinderachtig terug gaat doen lijkt mij toch ook niet echt de lange termijn oplossing. Als je even laat zien wie de baas is dan kan het nog wel, maar dan moet het wel eenmalig zijn.
Als TS 'carrière' wil maken zal die toch net even wat assertiever moeten zijn en zich niet zo snel moeten laten kennen (hoe kinderachtig het gedrag van zijn collega ook is).
pi_77046852
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef PLAE@ het volgende:
Neem 'm apart in een hokje en zeg het hem gewoon.
Hij past zich dan vast wel aan.
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:11:06 #116
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_77047032
lol

Dat kun je dubbel interpreteren idd.
pi_77047194
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:11 schreef PLAE@ het volgende:
lol

Dat kun je dubbel interpreteren idd.

Maar goed, de gemiddelde hufter is niet voor rede vatbaar, zeker niet als er sprake is van dat soort idiote machtsspelletjes. Niet echt een optie dus.
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:32:22 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_77050308
Iedereen zegt terugdoen hier.. (ikzelf ook)
Maar TS geeft aan zich hier niet prettig bij te voelen.

Moet hij dan maar gewoon even niet zeuren en op z'n tanden bijten en het toch maar doen.. of is er ook een andere methode (behalve naar de baas stappen) om het op te lossen?

kleine poging om evt nog meer mogelijkheden aan te kaarten
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:36:04 #119
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_77050459
Ik gaf toch een andere mogelijkheid aan.
Spreek die persoon er gewoon 1 op 1 op aan.

Op een moment dat hij niet de behoefte kan voelen stoer te moeten doen tegenover andere collega's.
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:42:37 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_77050730
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:36 schreef PLAE@ het volgende:

Op een moment dat hij niet de behoefte kan voelen stoer te moeten doen tegenover andere collega's.
quote:
Op maandag 18 januari 2010 09:37 schreef Karasta het volgende:

Precies zo 1tje is het dus, ik ben ook een soort serieus gesprek met hem begonnen, en hij vond het alleen maar prachtig om te zien hoe ik het allemaal opnam.
pi_77054570
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:36 schreef PLAE@ het volgende:

Stel nu dat je bij Jantje vreselijk zit te kutten. Je irriteert 'm zo vaak mogelijk. Dat dwars zitten doe je bij de gratie van de reactie van Jantje. Jantje reageert geïrriteerd en toont zichzelf misschien wel onzeker. Dit roept bij jou bevestiging van je gedrag op: immers, het werkt, je zit Jantje inderdaad dwars (of, cru gezegd: Jantje laat zich dwars zitten).

Hoe meer Jantje laat blijken dat hij dit vervelend vindt, hoe meer dit bij jou het gevoel oproept macht te hebben / hoger in de rangorde te staan. Dat patroon moet je zien te doorbreken dus, in plaats van er aan toe te geven.
pi_77058232
*Update*

Gisteren kwam ik op mijn werk dus en toen ik naar boven wou gaan kwam hij net beneden met eten in zijn handen.

Wat ik toen bijna automatisch deed was hey schat zeggen en zijn gezicht pakken en een dikke pakkerd erop geven *SMAK* (Niet op zijn mond maar er net naast) daarna aaide ik hem op zijn bol en vroeg of hij mij gemist had.

Hij had dit helemaal niet verwacht en ging het iedereen vertellen.
Iedereen moest lachen en hij zei ook neeeeeee die grapjes houden nu op :")
Steam id : Kim the boss.
  Moderator woensdag 20 januari 2010 @ 16:35:24 #123
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_77058322
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:33 schreef Karasta het volgende:
*Update*

Gisteren kwam ik op mijn werk dus en toen ik naar boven wou gaan kwam hij net beneden met eten in zijn handen.

Wat ik toen bijna automatisch deed was hey schat zeggen en zijn gezicht pakken en een dikke pakkerd erop geven *SMAK* (Niet op zijn mond maar er net naast) daarna aaide ik hem op zijn boil en vroeg of hij mij gemist had.

Goed bezig 14.gif
pi_77058795
Waarom zou je gaan meedoen of hem in zijn kont gaan knijpen. Je gaat je niveau toch niet verlagen voor hem. Zeg gewoon iets als: "Ja (insert name), die grap kennen we nu wel". Als ie dan nog doorgaat kan je gewoon zeggen dat je niet gediend bent van zijn homosexuele grappen en dat ie maar moet ophouden.
  Moderator woensdag 20 januari 2010 @ 16:49:51 #125
16180 crew  CoolGuy
pi_77059012
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:45 schreef BasementDweller het volgende:
Waarom zou je gaan meedoen of hem in zijn kont gaan knijpen. Je gaat je niveau toch niet verlagen voor hem. Zeg gewoon iets als: "Ja (insert name), die grap kennen we nu wel". Als ie dan nog doorgaat kan je gewoon zeggen dat je niet gediend bent van zijn homosexuele grappen en dat ie maar moet ophouden.
Heb je het topic wel gelezen? Hij heeft dat al geprobeerd en dat werkte niet.
  Moderator woensdag 20 januari 2010 @ 16:50:37 #126
16180 crew  CoolGuy
pi_77059050
quote:
*Update*

Wat ik toen bijna automatisch deed was hey schat zeggen en zijn gezicht pakken en een dikke pakkerd erop geven *SMAK* (Niet op zijn mond maar er net naast) daarna aaide ik hem op zijn bol en vroeg of hij mij gemist had.

Kijk kijk, en direct begint meneer terug te krabbelen. Volgende keer als ie 't weer doet, direct weer een dergelijke reactie geven. Op een gegeven moment probeert ie t niet eens meer.
pi_77059131
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Heb je het topic wel gelezen? Hij heeft dat al geprobeerd en dat werkte niet.
Ik heb het topic gelezen en hij zei dat ie (waarschijnlijk krampachtig) meelachte.
pi_77061487
quote:
*Update*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')