Stel nu dat je bij Jantje vreselijk zit te kutten. Je irriteert 'm zo vaak mogelijk. Dat dwars zitten doe je bij de gratie van de reactie van Jantje. Jantje reageert geïrriteerd en toont zichzelf misschien wel onzeker. Dit roept bij jou bevestiging van je gedrag op: immers, het werkt, je zit Jantje inderdaad dwars (of, cru gezegd: Jantje laat zich dwars zitten).quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:36 schreef PLAE@ het volgende:
Ik gaf toch een andere mogelijkheid aan.
Spreek die persoon er gewoon 1 op 1 op aan.
Op een moment dat hij niet de behoefte kan voelen stoer te moeten doen tegenover andere collega's.
Goed bezig 14.gifquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:33 schreef Karasta het volgende:
*Update*
Gisteren kwam ik op mijn werk dus en toen ik naar boven wou gaan kwam hij net beneden met eten in zijn handen.
Wat ik toen bijna automatisch deed was hey schat zeggen en zijn gezicht pakken en een dikke pakkerd erop geven *SMAK* (Niet op zijn mond maar er net naast) daarna aaide ik hem op zijn boil en vroeg of hij mij gemist had.
Hij had dit helemaal niet verwacht en ging het iedereen vertellen.
Iedereen moest lachen en hij zei ook neeeeeee die grapjes houden nu op :")
Heb je het topic wel gelezen? Hij heeft dat al geprobeerd en dat werkte niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:45 schreef BasementDweller het volgende:
Waarom zou je gaan meedoen of hem in zijn kont gaan knijpen. Je gaat je niveau toch niet verlagen voor hem. Zeg gewoon iets als: "Ja (insert name), die grap kennen we nu wel". Als ie dan nog doorgaat kan je gewoon zeggen dat je niet gediend bent van zijn homosexuele grappen en dat ie maar moet ophouden.
Kijk kijk, en direct begint meneer terug te krabbelen. Volgende keer als ie 't weer doet, direct weer een dergelijke reactie geven. Op een gegeven moment probeert ie t niet eens meer.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:33 schreef Karasta het volgende:
*Update*
Gisteren kwam ik op mijn werk dus en toen ik naar boven wou gaan kwam hij net beneden met eten in zijn handen.
Wat ik toen bijna automatisch deed was hey schat zeggen en zijn gezicht pakken en een dikke pakkerd erop geven *SMAK* (Niet op zijn mond maar er net naast) daarna aaide ik hem op zijn bol en vroeg of hij mij gemist had.
Ik heb het topic gelezen en hij zei dat ie (waarschijnlijk krampachtig) meelachte.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heb je het topic wel gelezen? Hij heeft dat al geprobeerd en dat werkte niet.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:33 schreef Karasta het volgende:
*Update*
Wat ik toen bijna automatisch deed was hey schat zeggen en zijn gezicht pakken en een dikke pakkerd erop geven *SMAK* (Niet op zijn mond maar er net naast) daarna aaide ik hem op zijn bol en vroeg of hij mij gemist had.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |