Je hebt een lievvvv konijntje van me gekregenquote:
serieus, kijk eens hoe pervers mijn dieren zijn!quote:
je bent de liefste!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Je hebt een lievvvv konijntje van me gekregen
En nu ga ik ook m'n lekkere warme bedje in!
en mooi dat jij die knuffel van Poit nog niet gekregen hebt zeker?quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en mooi dat jij die knuffel van Poit nog niet gekregen hebt zeker?
Ik ga slapen... zal ik mn wekker zetten voor de aardbeien? twijfel twijfel...
Ik moet om 6.10 eruit. Als ik nou 5.50 eruit ga dan moe ik het toch bijna redden denk ik?
Arm knullie. En arme mamma.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:41 schreef Bamba het volgende:
![]()
Ik ga nu ook maar slapen. Zit hier met een ziek jongetje op de bank. Zal wel een lekkere nacht worden.
![]()
Slaap lekker iedereen![]()
zo zit ik dus ook... maar dan kom ik morgen online en dan zijn ze dood...quote:Op maandag 18 januari 2010 00:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arm knullie. En arme mamma.![]()
Welterusten slaperts!![]()
Ik moet echt mijn wekker zetten voor dei stomme aardbeien. Laptop mee naar boven en met één oog open inloggen? Of toch maar bedenken dat het maar een spelletje is, da's de vraag.
Sielugquote:Op maandag 18 januari 2010 00:41 schreef Bamba het volgende:![]()
Ik ga nu ook maar slapen. Zit hier met een ziek jongetje op de bank. Zal wel een lekkere nacht worden.
![]()
ah nee! Wat zielig... Kus voor Robin en sterkte vannacht!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:41 schreef Bamba het volgende:
![]()
![]()
Dode bytes.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo zit ik dus ook... maar dan kom ik morgen online en dan zijn ze dood...
Strontverkouden. Hij hoest z'n longen uit z'n leef en heeft verhoging. Hopelijk is het morgenochtend over, anders kan hij niet naar het kdv en m'n baas ziet me al aankomenquote:
ja, maar toch...quote:
ja, we hebben je gefipoooooooooooooo gemist!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:48 schreef ElisaB het volgende:
Jullie vroegen je natuurlijk al af waar ik was
Ik ben snotverkouden, dus lamlendig, dus neergestort op de bank
Aha! Ik voel een bandquote:Op maandag 18 januari 2010 00:47 schreef Bamba het volgende:
Strontverkouden. Hij hoest z'n longen uit z'n leef en heeft verhoging. Hopelijk is het morgenochtend over, anders kan hij niet naar het kdv en m'n baas ziet me al aankomen. Maar we zullen zien
![]()
Truste iedereen
Fi - hatsjoe - Poquote:Op maandag 18 januari 2010 00:48 schreef tombolafan het volgende:
ja, we hebben je gefipoooooooooooooo gemist!
sterkte!!!!
quote:
*knuf voor Elies*quote:Op maandag 18 januari 2010 00:48 schreef ElisaB het volgende:
Jullie vroegen je natuurlijk al af waar ik was
Ik ben snotverkouden, dus lamlendig, dus neergestort op de bank
Lol!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar toch...
Ik ga mn wekker over een uur zetten, dan is mn ene veld klaar. de rest kan morgen, die is nu 50% en kan dan wel geoogst... pffffff
![]()
![]()
![]()
![]()
beterschap eliesquote:Op maandag 18 januari 2010 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha! Ik voel een band
Sterkte en beterschap
quote:
De mijne ookquote:Op maandag 18 januari 2010 06:49 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen allemaal!!!!
[..]
Word je ook onze buur???
aardbeien van vannacht zijn geoogst!!!
ik ook! dat is het rare, online is het veel makkelijker....quote:Op maandag 18 januari 2010 08:15 schreef Ml-etje het volgende:
mogge![]()
Zeg dames ik heb nog wel een braakliggende tuin als jullie zo graag hekjes en aardbeien enz weggeven
Tsssquote:Op maandag 18 januari 2010 08:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook! dat is het rare, online is het veel makkelijker....
wat een debielen daar zeg!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 08:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tsss
Bel ik net de DA om antibiotica bij te bestellen voor Whoopie zegt de assistente hé er staat een kwart tablet op je recept, maar 10kg is een hele tablet.... WTF is die kutkutkutDA mee bezig!!!!
![]()
Uitgeraasd, woensdag tabletten bijhalen en vanaf nu krijgt ze dus mooi een hele.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net de garage aan de telefoon...
"ja, het is inderdaaad uw uitlaat. Voor- en achterkant is stuk. Morgen kunt u hem ophalen, het wordt 412 euro..."
Dag kerstbonus...
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 18 januari 2010 08:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat een debielen daar zeg!!!
Oei das balen Tombola!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net de garage aan de telefoon...
"ja, het is inderdaaad uw uitlaat. Voor- en achterkant is stuk. Morgen kunt u hem ophalen, het wordt 412 euro..."
Dag kerstbonus...
![]()
Maar 412 euro valt best mee
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Jep, ik peuter die AB er nog los en dan kan hij me uitschrijven.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Tis tijd voor een nieuwe DA Ml-etje![]()
Mogge![]()
Ik stond weer niet in de daglijst
Had je gelezen dat ik wel King of Skins voor Ingetje kan halen en ze mee kan nemen zaterdag?quote:Op maandag 18 januari 2010 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Tis tijd voor een nieuwe DA Ml-etje![]()
Mogge![]()
Ik stond weer niet in de daglijst
op zich wel ja... ik heb hiervoor een auto gehad die ik voor 3000 euro gekocht had en die in 2 jaar tijd nog 4000 euro aan reparaties kosttequote:Op maandag 18 januari 2010 08:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oei das balen Tombola!
Maar 412 euro valt best mee
Klinkt bekendquote:Op maandag 18 januari 2010 08:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op zich wel ja... ik heb hiervoor een auto gehad die ik voor 3000 euro gekocht had en die in 2 jaar tijd nog 4000 euro aan reparaties kostte![]()
het is meer dat ik het niet verwacht had (ik zei zaterdag nog tegen mn zusje; deze auto heeft nooooooit iets![]()
) en het klonk meer alsof het maar een klein beetje stuk was...
![]()
Maar we overleven het wel!!!(lees; geen lush meer voorlopig
)
hahahahaha erg he...quote:
Nee joh, ik lees echt niet terugquote:Op maandag 18 januari 2010 08:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had je gelezen dat ik wel King of Skins voor Ingetje kan halen en ze mee kan nemen zaterdag?
Hoef je ze niet te hakken
Joh, echt niet!quote:Op maandag 18 januari 2010 09:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, ik lees echt niet terug![]()
Maar helemaal top
quote:Op maandag 18 januari 2010 08:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha erg he...
De garage waar ik deze "nieuwe" gekocht had bood er nog 250 euro voor en zou hem opknappen als de werknemers toch niks anders te doen hadden... Maar later zei hij; dat was zo'n ongelukswagen, ik durfde het niet aan om hem door te verkopen dus hij is naar de sloop![]()
![]()
Oei das minder zeg.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:Oh boy, hier gaat vanochtend alweer van alles mis, de vrijdagmiddagstress gaat gewoon door waar ie gebleven was
quote:Op maandag 18 januari 2010 09:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
de mijne idem.
Heb van pure frustratie een nieuwe gekocht in de hoop dan geen rekeningen meer te krijgen voorlopig..
DA belde me net zelf...de dosering klopte inderdaad niet (wat een suf***) en ik moest nieuwe halen en de dosering aanpassen.
Heb nu wel zoiets van heb nu voor 50 euro pillen verspijkert die "niets" hielpen en mag nu nieuwe kopen...wat denkt hij wel niet? Ga die nieuwe halen maar ben niet van plan ze weer te betalen.
Pff ik kan nog beter bedenken wat ze moet hebben.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh boy, hier gaat vanochtend alweer van alles mis, de vrijdagmiddagstress gaat gewoon door waar ie gebleven was
Ik zou ook mooi niks betalen!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 09:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
de mijne idem.
Heb van pure frustratie een nieuwe gekocht in de hoop dan geen rekeningen meer te krijgen voorlopig..
DA belde me net zelf...de dosering klopte inderdaad niet (wat een suf***) en ik moest nieuwe halen en de dosering aanpassen.
Heb nu wel zoiets van heb nu voor 50 euro pillen verspijkert die "niets" hielpen en mag nu nieuwe kopen...wat denkt hij wel niet? Ga die nieuwe halen maar ben niet van plan ze weer te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |