quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee hoe kom je daar bij? ben jij algemeen bekend ofzo? tis iemand anders
Maar ik niet.. Wist niet waar ie vandaan kwam.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
Ik had hem trouwens al een keer eerder gevonden.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, schattig hahaha. Echt onschuldig hoofd, past bij je.
check pm.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:24 schreef IHVK het volgende:
Hey wik ik vind dat ik jou ook mag zien eigenlijk.
emel wat doe je?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
Ik had hem trouwens al een keer eerder gevonden.
Maar dankzij Emel heb ik slayage ook gezien.
Dat is positief. En herkenbaar hoofd.quote:
Vraag ayca maar, die had printscreens gemaakt vna mijn profielfoto'squote:Op zondag 17 januari 2010 23:24 schreef IHVK het volgende:
Hey wik ik vind dat ik jou ook mag zien eigenlijk.
ik had ff duidelijk gemaakt dat ik zn facbook had gevonden en via mijn facebook kwam hij op de jouwe..quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vraag ayca maar, die had printscreens gemaakt vna mijn profielfoto's.
Ze zat mij te FB stalken, dus liet ik haar zien dat ik er ook wat van kanquote:
achquote:Op zondag 17 januari 2010 23:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik had ff duidelijk gemaakt dat ik zn facbook had gevonden en via mijn facebook kwam hij op de jouwe..niet aan gedacht
hij zei toch een keer ik heet Sinan..quote:Op zondag 17 januari 2010 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe komt Bilmi in hemelsnaam aan iedereens naam?![]()
ik doe er niets mee.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:26 schreef IHVK het volgende:
kut facebook. Beetje privéleven van mensen weggooien.
En slayage orhanquote:Op zondag 17 januari 2010 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij zei toch een keer ik heet Sinan..
en wikwakka2 zei een keer Wik te heten
?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je hebt er zeker ook geen face pic op.
Zij heeft de standaardfoto van FB (zo'n witte schim), de gluiperd die ze isquote:Op zondag 17 januari 2010 23:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je hebt er zeker ook geen face pic op.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zij heeft de standaardfoto van FB (zo'n witte schim), de gluiperd die ze is.
verstandig.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb lekker noch Facebook noch Hyves.
Check deze loser dan.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb lekker noch Facebook noch Hyves.
Toevallig...ik ookquote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb lekker noch Facebook noch Hyves.![]()
Ik wel, maar niemand kan mij zien.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb lekker noch Facebook noch Hyves.![]()
Dat wordt wachten op #1300.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:30 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik heb deel 300 gemist!
Mijn leven, wat doe je!
Ik heb het gewoon verzonnen.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef Min-e het volgende:
Uit welke film was nou die laatste quote?
Vooral IHVK ziet eruit als verwacht.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:32 schreef Ayca het volgende:
Jullie zien er ook echt uit zoals ik had verwacht
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:32 schreef Ayca het volgende:
Jullie zien er ook echt uit zoals ik had verwacht
"Do you've any idea what you have done to me?" "I've done worse"quote:Op zondag 17 januari 2010 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon verzonnen.
Ik niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
"Do you've any idea what you have done to me?" "I've done worse"
kent iemand deze quote van een film?
Nee..quote:Op zondag 17 januari 2010 23:33 schreef IHVK het volgende:
Daar ben ik een stuk minder vriendelijk he.
Ik zou keihard wegrennenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:33 schreef IHVK het volgende:
Daar ben ik een stuk minder vriendelijk he.
Die zijn leuk ja. Vaak ook gewoon serieus boeiend.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:34 schreef EchoAlpha het volgende:
Trouwens kijken jullie wel eens naar de programma's van Okan Bayülgen?
Ik ben echt verslaafd aan Turkse talkshows(Beyaz en Okan
)
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Internet cinsi sapik dolu. Niye resmimi koyiim ki?!
Zo knap.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:36 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Foto van IHVK =>
http://www.loadtr.com/36307-b%FDy%FDkl%FD_adam.htm
Je ziet echt die Centraal-Aziatische trekjes terug in zijn gezicht.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:36 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Foto van IHVK =>
http://www.loadtr.com/36307-b%FDy%FDkl%FD_adam.htm
Nee, dat is meer iets voor Ayca.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er is nu wel een minder duidelijke foto, tenzij ze hebben opgeslagen.
Vooral Okan Bayülgen doet het goed met 3 shows per week. Zaterdagavond lekker los, Zondagavond, iets serieuzer en Maandagavond gewoon echt heel serieus en informatief ookquote:Op zondag 17 januari 2010 23:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die zijn leuk ja. Vaak ook gewoon serieus boeiend.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je ziet echt die Centraal-Aziatische trekjes terug in zijn gezicht.
Dat keek ik altijd in Istanbul (okan dan)quote:Op zondag 17 januari 2010 23:34 schreef EchoAlpha het volgende:
Trouwens kijken jullie wel eens naar de programma's van Okan Bayülgen?
Ik ben echt verslaafd aan Turkse talkshows(Beyaz en Okan
)
Beyaz is volgens mij iets meegaander met zijn gasten. Hij neemt ook vaak filmpjes voor zijn show op met zijn gasten. Laatst had hij een clip met Nilüfer opgenomen voor zijn showquote:Op zondag 17 januari 2010 23:38 schreef IHVK het volgende:
En Beyaz is heel sympathiek, ook wat voor te zeggen!
QFTquote:Op zondag 17 januari 2010 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:
IHVK, ik vind dit eigenlijk niet kunnen, een beetje gestalked worden door een stel 16-jarigen die zelf weigeren te laten zien hoe ze er zelf uitzien.
Kun je goed tekenen?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:40 schreef Ayca het volgende:
Helaas die foto van ihvk heb ik niet opgeslagen
en die foto van wik net wel.. terwijl die van ihvk duidelijker was.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:40 schreef Ayca het volgende:
Vertel hoe is leven in Istanbul?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:39 schreef siddha het volgende:
[..]
Dat keek ik altijd in Istanbul (okan dan)
He, wat jammer nou. Weer één foto minder in je collectie van ontmaskerde fokkers.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:40 schreef Ayca het volgende:
Zag ik er ook uit als verwacht?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb lekker wel een foto van Bilmi gezien.
Ik download ze vaak omdat het soms toch echt net iets te laat word... (Mocht iemand trouwens ook willen downloaden, ik heb ze vaak de volgende ochtend op een snelle server staanquote:Op zondag 17 januari 2010 23:39 schreef siddha het volgende:
[..]
Dat keek ik altijd in Istanbul (okan dan)
Big Fish. Had ik al eerder gezegd, maar je negeerde me maar evenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:41 schreef Ayca het volgende:
Paranormal activity is trouwens bezig, nog andere tips?
Echt??quote:Op zondag 17 januari 2010 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb lekker wel een foto van Bilmi gezien.
Zombieland voor als je horror/comedy's leuk vindquote:Op zondag 17 januari 2010 23:41 schreef Ayca het volgende:
Ayca vindt mij er niet uitzien als verwacht. Ik ben hier lekker de uitzondering..quote:
Volgens slayage was die niet zo goedquote:Op zondag 17 januari 2010 23:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Big Fish. Had ik al eerder gezegd, maar je negeerde me maar even.
Dat is waar haha.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja want ik had daarvoor al foto's uit je kleutertijd gezien.
Ik ga Inglorious Basterds nog eens downen. Schijnt best goed te zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:41 schreef Ayca het volgende:
Een bontkraag?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ayca vindt mij er niet uitzien als verwacht. Ik ben hier lekker de uitzondering..![]()
Vraag me nu alleen af wat ze anders had verwacht.
Zeker goed.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ga Inglorious Basterds nog eens downen. Schijnt best goed te zijn.
Het zou kunnen, ben nieuwsgierig. Hoe denk jij dat ik eruit zie?quote:
Ja ik denk dat mijn beeld niet klopt.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het zou kunnen, ben nieuwsgierig. Hoe denk jij dat ik eruit zie?
eigenlijk is het raar een beeld te vormen van iemand door posts van diegene?
Slayage is meer van de films als Doctor Dolittle en andere films over dieren, gezien zijn voorliefde voor boerderijenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens slayage was die niet zo goedmaar ik probeer het wel even
# The Imaginarium of Doctor Parnassus (2009)quote:Op zondag 17 januari 2010 23:41 schreef Ayca het volgende:
Kort: ja.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik denk dat mijn beeld niet klopt.
Ben je kort en draag je een hoofddoek op de Marokkaanse manier?
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Slayage is meer van de films als Doctor Dolittle en andere films over dieren, gezien zijn voorliefde voor boerderijen.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Slayage is meer van de films als Doctor Dolittle en andere films over dieren, gezien zijn voorliefde voor boerderijen.
MIsschien is het beter dat iedereen maar even beschrijft hoe ze eruit zien, kunnen we daarna weer verder tot de orde van de dag.quote:
Ja we zijn heel gefixeerd op uiterlijk vandaag he.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
MIsschien is het beter dat iedereen maar even beschrijft hoe ze eruit zien, kunnen we daarna weer verder tot de orde van de dag.
ja.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
MIsschien is het beter dat iedereen maar even beschrijft hoe ze eruit zien, kunnen we daarna weer verder tot de orde van de dag.
Begin maar als eerstequote:Op zondag 17 januari 2010 23:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
Helemaal niet. Maar dat wist Ayca al, dus wss gewoon uiterlijk verkeerd ingeschat.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Helemaal niet? Of op een andere manier.
Dat komt doordat ik de laatste dagen 3 nieuwe mensen heb gezien!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja we zijn heel gefixeerd op uiterlijk vandaag he.
Of dat ze gewoon zo moedig zijn om foto's van zichzelf te PM'en, want het lijkt wel eenrichtingsverkeer hierquote:Op zondag 17 januari 2010 23:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Helemaal niet. Maar dat wist Ayca al, dus wss gewoon uiterlijk verkeerd ingeschat.
wik, dat van jou is eigk niet erg, foto was te onduidelijk..quote:Op zondag 17 januari 2010 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of dat ze gewoon zo moedig zijn om foto's van zichzelf te PM'en, want het lijkt wel eenrichtingsverkeer hier.
Gewoon de hoeveelheid connecties per torrent e.d. verminderen, want anders krijg je problemen met je router die uitvalt. IHVK heeft heir ervaring meequote:Op zondag 17 januari 2010 23:50 schreef Ayca het volgende:
Ik weet niet of mijn internet dit aan kan al die films tegelijk
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gewoon de hoeveelheid connecties per torrent e.d. verminderen, want anders krijg je problemen met je router die uitvalt. IHVK heeft heir ervaring mee.
Ik ben een beetje bang voor de gevaarlijke Turken.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:52 schreef IHVK het volgende:
Er is een lente meet gepland in Leiden. Iedereen komt.
TM heeft een meisjeshandschriftquote:Op zondag 17 januari 2010 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb met Wik gecorrespondeerd. Zo, nu jullie weer!![]()
Gevaarlijke Turken bestaan niet....hoogstens gekke Turkenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor de gevaarlijke Turken.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
TM heeft een meisjeshandschrift![]()
![]()
. Held.
Moet je eens naar het Turkse nieuws kijken.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:53 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Gevaarlijke Turken bestaan niet....hoogstens gekke Turken
Gekke Turken kunnen enge dingen doenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:53 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Gevaarlijke Turken bestaan niet....hoogstens gekke Turken
Dat zal je lerenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wik, dat van jou is eigk niet erg, foto was te onduidelijk..
ik ook.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Old-style, dus per post bedoel ik hè.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
wik heeft nu een duidelijke foto! snel jongens, snel!!!
toch grappig hoe we elkaars beeld bevestigen.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:56 schreef IHVK het volgende:
wik is ongeveer precies zoals ik dacht.![]()
grappig.
We zijn nog net geen penvrienden.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Old-style, dus per post bedoel ik hè.
Ja, je schreef niet terug.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
We zijn nog net geen penvrienden.
volgens mij dacht ze dat gewoon, zoals je van veel mensen onbewust een beeld vormt. doe ik iig.quote:
Jij keek zeker vrolijk?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:58 schreef IHVK het volgende:
Maar goed je weet in ieder geval zeker dat ze je niet schattig gaan noemen als je zo boos kijkt.
Jij kan niet boos kijken.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:58 schreef IHVK het volgende:
Maar goed je weet in ieder geval zeker dat ze je niet schattig gaan noemen als je zo boos kijkt.
Sorry, nadat ik zo hard was afgezet voor die DVD's van je, had ik geen geld meer voor pen, papier, enveloppen en postzegelsquote:
het geeft niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ik heb hoofd dat in neutraalstand boos er uitziet van mijn pa geerfd, het spijt me mensen.
Maar een paar maanden later wel heen en terug van een vijfsterrenvakantie in Egypte.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, nadat ik zo hard was afgezet voor die DVD's van je, had ik geen geld meer voor pen, papier, enveloppen en postzegels.
Het verandert steedsquote:Op maandag 18 januari 2010 00:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikwakka2, zulk donker haar heb je niet!
Ja bllablalba, dat betekent dat je gewoon geen donker haar hebt. Als je haar zo donker was als het mijne, verandert het ook niet door shampoo, zon, lengte..quote:Op maandag 18 januari 2010 00:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het verandert steeds. Het ligt aan de lengte, de hoeveelheid zon, de shampoo en nog een hoop andere factoren.
Ach, je bent een gierige Nederlander die twee keer per jaar op vakantie wil, of je bent het nietquote:Op maandag 18 januari 2010 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar een paar maanden later wel heen en terug van een vijfsterrenvakantie in Egypte.
Is dit een afscheidsbrief?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:02 schreef Ayca het volgende:
Turken, kazen en iedereen die daar tussenin zit, ik wil jullie bedanken voor de vele uren die ik gelachen heb hier
ik heb vandaag eigk alleen maar gelachen om de foto's..quote:Op maandag 18 januari 2010 00:02 schreef Ayca het volgende:
Turken, kazen en iedereen die daar tussenin zit, ik wil jullie bedanken voor de vele uren die ik gelachen heb hier
Het spijt me, de volgende keer zal ik wel even aan god vragen of hij mij pikzwart haar wil geven bij mijn geboorte.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja bllablalba, dat betekent dat je gewoon geen donker haar hebt. Als je haar zo donker was als het mijne, verandert het ook niet door shampoo, zon, lengte..
Duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun, etme;quote:Op maandag 18 januari 2010 00:02 schreef Ayca het volgende:
je moet gewoon niet zeggen dat je heel donker haar hebt, als dat niet zo is.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het spijt me, de volgende keer zal ik wel even aan god vragen of hij mij pikzwart haar wil geven bij mijn geboorte.
Ey wolla wat is deze.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
Wik, ik blijf bij wat ik laatst zei. Je lijkt op een Oostblokker.
Ok, vanaf nu noem ik mijzelf blond.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je moet gewoon niet zeggen dat je heel donker haar hebt, als dat niet zo is.
zeg gwn bruin haar.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ok, vanaf nu noem ik mijzelf blond.
dat kan niet..quote:Op maandag 18 januari 2010 00:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik het kort knip is het zo weer zwart.
Is geheim.quote:
Ik heb je ogen gezien. Maar als je een duidelijkere foto hebt is die ook welkom haha.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je die ogen van mij ziet.
Ja, echt verschrikkelijk om te zien. Beesten zijn het niet!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is geheim.
Trouwens, ik heb die docu gezien. Dat filmpje van Neda haar dood heb ik nu wel 100 keer gezien maar ik word er elke keer emotioneel door. Echt erg.
Oh ja, bedankt dat je het heel fok rondstuurt hoor. Doe maar niet, straks komt hij nog bij een paar relusers terecht.quote:
Ik stuur je foto niet heel fok door, alleen aan ihvk gegeven.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, bedankt dat je het heel fok rondstuurt hoor. Doe maar niet, straks komt hij nog bij een paar relusers terecht.
Ok.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik stuur je foto niet heel fok door, alleen aan ihvk gegeven.
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, echt verschrikkelijk om te zien. Beesten zijn het niet!
Dit heof je mij niet te vertellen hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:16 schreef IHVK het volgende:
Niet rondsturen op fok inderdaad. In KLB en ONZ gaan ze er gelijk mee aan de haal.
Klopt, ze hadden samen met haar vriend Caspian plannen gemaakt om in Istanbul te gaan wonen, waar ze als reisgids zou werken en Iraniers die in Turkije op vakantie zijn zou rondleiden.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Wat ik nog erger vind zijn haar ogen, hoe ze dan 'kijkt'. Zelfs erger dan wanneer je al het bloed ziet stromen.
Ik las op wikipedia dat ze Turks had gestudeerd en in Turkjie als gids wilde werken. Blijkbaar had ze al plannen om weg te gaan uit Iran.
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:14 schreef AryaMehr het volgende:
Doe eens een foto posten Wikwakka! Ik ben ook wel benieuwd.
Erg jammer hoe het is gelopen.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, ze hadden samen met haar vriend Caspian plannen gemaakt om in Istanbul te gaan wonen, waar ze als reisgids zou werken.
Gelukkig word ik niet de volgende emimich-rel, althans dat hoop ikquote:Op maandag 18 januari 2010 00:16 schreef IHVK het volgende:
Niet rondsturen op fok inderdaad. In KLB en ONZ gaan ze er gelijk mee aan de haal.
Het ergste is nog dat de mensen die voor haar dood verantwoordelijk zijn nog steeds vrije rondlopen.quote:
Ik heb ook een gedeelte van die docu gezien, sommige filmpjes waren wel kippevelmomentenquote:Op maandag 18 januari 2010 00:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat de mensen die voor haar dood verantwoordelijk zijn nog steeds vrije rondlopen.
Wat was dat, de emimich-rel?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig word ik niet de volgende emimich-rel, althans dat hoop ik.
Tja, de regering had toestemming gegeven om mensen neer te schieten. Ik denk niet dat ze met dit regime vervolgd zullen worden.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat de mensen die voor haar dood verantwoordelijk zijn nog steeds vrije rondlopen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb ook een gedeelte van die docu gezien, sommige filmpjes waren wel kippevelmomenten.
Emimich was zo'n user die zich onderscheidde van het ' plebs' door zijn hoogbegaafde taalgebruik, diepgaande analyses over hoe lelijke mensen kut waren, een hele rage is begonnen door users in te delen in kastes of rangen, en uiteindelijk kwam iemand achter zijn foto en bleek hij een schaaknerdje met acne te zijn, of zoquote:Op maandag 18 januari 2010 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat was dat, de emimich-rel?
Dat zeker niet nee.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, de regering had toestemming gegeven om mensen neer te schieten. Ik denk niet dat ze met dit regime vervolgd zullen worden.
Lol. Is wel typisch natuurlijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Emimich was zo'n user die zich onderscheidde van het ' plebs' door zijn hoogbegaafde taalgebruik, diepgaande analyses over hoe lelijke mensen kut waren, een hele rage is begonnen door users in te delen in kastes of rangen, en uiteindelijk kwam iemand achter zijn foto en bleek hij een schaaknerdje met acne te zijn, of zo.
Faal.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Emimich was zo'n user die zich onderscheidde van het ' plebs' door zijn hoogbegaafde taalgebruik, diepgaande analyses over hoe lelijke mensen kut waren, een hele rage is begonnen door users in te delen in kastes of rangen, en uiteindelijk kwam iemand achter zijn foto en bleek hij een schaaknerdje met acne te zijn, of zo.
Rare mensen op het internet...quote:Op maandag 18 januari 2010 00:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat zeker niet nee.
Maar waarom zijn jullie allemaal zo bang om jullie foto openbaar te maken?
Omdat Fokkers houden van fotoshoppen en om je privé leven toch enigszins te scheiden van je fok leven.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat zeker niet nee.
Maar waarom zijn jullie allemaal zo bang om jullie foto openbaar te maken?
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Google image maar op zijn naam.
Dus? De meeste Fok!ers zijn toch van die kansloze pubertjes die men niet serieus moet nemen.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat Fokkers houden van fotoshoppen en om je privé leven toch enigszins te scheiden van je fok leven.
Kunnen toch alsnog gekke mensen tussen zitten?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dus? De meeste Fok!ers zijn toch van die kansloze pubertjes die men niet serieus moet nemen.
Op het plaatsen van die foto staat een ban, dus haal hem maar gauw wegquote:Op maandag 18 januari 2010 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
OMFG.
Dit durft andere mensen belachelijk te maken om hun uiterlijk?![]()
Die kan je ook wel in het openbaar tegenkomen.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kunnen toch alsnog gekke mensen tussen zitten?
Dat is wel zo, maar zou niet willen dat mensen rare dingen met m'n foto doen. Denk dat het bij jou sowieso wel anders is, omdat je ouder bent + een man. Durven ze het vast minder snel bij.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die kan je ook wel in het openbaar tegenkomen.
Nee, want anders zoek ik ze stuk voor stuk op.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar zou niet willen dat mensen rare dingen met m'n foto doen. Denk dat het bij jou sowieso wel anders is, omdat je ouder bent + een man. Durven ze het vast minder snel bij.
Nou, FOK!kers zijn wat dat betreft behoorlijk erg hoor. Het maakt niet uit hoe oud je bent of welk geslacht je hebt. Ze pakken meestal wel mensen die er, hoe zal ik het zeggen, ''bijzonder'' uitzien, bijvoorbeeld zoals met die hele rage om Onur Torko heen.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar zou niet willen dat mensen rare dingen met m'n foto doen. Denk dat het bij jou sowieso wel anders is, omdat je ouder bent + een man. Durven ze het vast minder snel bij.
Done!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Op het plaatsen van die foto staat een ban, dus haal hem maar gauw weg.
Maar toch was er dus reden voor om de foto van je nichtje weg te halen en vind je dus dat er gekke mensen rondlopen..quote:Op maandag 18 januari 2010 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, want anders zoek ik ze stuk voor stuk op.Nee, serieus. Ze mogen met mijn foto doen wat ze willen.
Hoop dat ze een keer de verkeerde tegenkomen.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, FOK!kers zijn wat dat betreft behoorlijk erg hoor. Het maakt niet uit hoe oud je bent of welk geslacht je hebt. Ze pakken meestal wel mensen die er, hoe zal ik het zeggen, ''bijzonder'' uitzien, bijvooreeld zoals met die hele rage om Onur Torko heen.
Als het puur bij foto's plaatsen zou blijven zou het al erg genoeg zijn, maar als ze je in je prive leven en je vrienden ermee gaan lastig vallen zoals bij hem, gaat het wel een beetje te verquote:Op maandag 18 januari 2010 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, FOK!kers zijn wat dat betreft behoorlijk erg hoor. Het maakt niet uit hoe oud je bent of welk geslacht je hebt. Ze pakken meestal wel mensen die er, hoe zal ik het zeggen, ''bijzonder'' uitzien, zoals met Onur Torko.
Ja, dat kwam omdat ik niet mijn nichtje ben + dat ze nog erg jong is. Maar ik maak mij daar niet druk om.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar toch was er dus reden voor om de foto van je nichtje weg te halen en vind je dus dat er gekke mensen rondlopen..
380 nerdquote:Op maandag 18 januari 2010 00:32 schreef IHVK het volgende:
Hoeveel posts heb ik Rookert?
Op de één of andere manier kom ik dergelijke Fok!kers nooit in het ''echt'' tegen. Sowieso kom ik weinig mensen tegen die buiten het internet ook zo stoer zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoop dat ze een keer de verkeerde tegenkomen.
Blijf er bij dat er gekke mensen rondlopen en dat het best kan verschillen van de werkelijkheid.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, dat kwam omdat ik niet mijn nichtje ben + dat ze nog erg jong is. Maar ik maak mij daar niet druk om.
Zat hij ook op Fok!?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:33 schreef Bortecinem het volgende:
Wie of wat was Onur Torko?
Jongen ik moet leren dan ga ik automatisch fokken en zeggen tegen Bilmiyorem dat zij moet leren.quote:
Ken je fokkers in het echt? Ik ken er een paar en die zijn in het echt wel hetzelfde.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Op de één of andere manier kom ik dergelijke Fok!kers nooit in het ''echt'' tegen. Sowieso kom ik weinig mensen tegen die buiten het internet ook zo stoer zijn.
Ik leer achter fok en lees een beetje. 3 dingen tegelijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jongen ik moet leren dan ga ik automatisch fokken en zeggen tegen Bilmiyorem dat zij moet leren.
Compensatie ofzo.
Ik ken geen Fok!ers in het echt. Het zijn sowieso mijn type mensen niet. Maar ik hoop er wel één in het echt tegen te komen. Net zoals ik wel een typische GeenStijl member wil tegenkomen.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ken je fokkers in het echt? Ik ken er een paar en die zijn in het echt wel hetzelfde.
Hij is niet de knapste, maar het is wel gewoon fucking lullig.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:36 schreef IHVK het volgende:
Iemand enig idee over de geschiedenis van Onur Torko. De foto was via hyves gevonden ofzo toch?
Toch fok jij ook.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ken geen Fok!ers in het echt. Het zijn sowieso mijn type mensen niet. Maar ik hoop er wel één in het tegen te komen.
Volgens mij via een of andere profielsite, sugababes of zo. Daar had hij een aantal foto's opstaan waar hij niet al te flatteus EN als een bontkraagje danwel homo opstond, die werden gepost. Iemand zei "als kanker een gezicht had dan had hij onur torko geheten" en toen begonnen mensen met fotoshoppen.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:36 schreef IHVK het volgende:
Iemand enig idee over de geschiedenis van Onur Torko. De foto was via hyves gevonden ofzo toch?
Als je erover nadenkt is het knap lullig ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij is niet de knapste, maar het is wel gewoon fucking lullig.
Ja klopt, maar ik ben anders.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Toch fok jij ook.maar snap wel wat je bedoelt.
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij via een of andere profielsite, sugababes of zo. Daar had hij een aantal foto's opstaan waar hij niet al te flatteus EN als een bontkraagje danwel homo opstond, die werden gepost. Iemand zei "als kanker een gezicht had dan had hij onur torko geheten" en toen begonnen mensen met fotoshoppen.
Echt triest.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij via een of andere profielsite, sugababes of zo. Daar had hij een aantal foto's opstaan waar hij niet al te flatteus EN als een bontkraagje danwel homo opstond, die werden gepost. Iemand zei "als kanker een gezicht had dan had hij onur torko geheten" en toen begonnen mensen met fotoshoppen.
Haha je zei knapquote:Op maandag 18 januari 2010 00:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als je erover nadenkt is het knap lullig ja.
Ik had ooit gehoord/gelezen dat hij zelfmoord had gepleegd. Klopt dat?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ik ben anderser, met m'n te veel posts hier.quote:
huh?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had ooit gehoord/gelezen dat hij zelfmoord had gepleegd. Klopt dat?
Ik moet lachen als ik je gezicht erbij bedenk.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:39 schreef IHVK het volgende:
Mijn moraalridder gevoelens komen weer naar boven drijven zoals jullie merken.
Dat is ook zo, en mensen hechten sowieso te veel waarde aan uiterlijk. Dat is makkelijk van achter een veilig computertje, waar mensen graag als 'baas' gezien wil wordenquote:Op maandag 18 januari 2010 00:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Mensen die dit soort dingen zeggen zijn meestal zelf nog lelijker dan dat.
Herkenbaar. De enige reden dat ik op Fok! kwam was dan ook om een beetje over historie en filosofie te discussiëren. Het is dan ook vrij zeldzaam wanneer ik in KLB of ONZ post.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben anderser, met m'n te veel posts hier.![]()
Ik zit vast in levenloosheid, ben ook niet echt een typische fokker ofzo in het echt.
Volgens mij niet, hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had ooit gehoord/gelezen dat hij zelfmoord had gepleegd. Klopt dat?
Onzekere mensen gebruiken hem dus om zichzelf weer wat beter te voelen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:08 schreef Lichtpunt het volgende:
Onur Turko is voor mij de reden dat ik iedere dag opsta met het gevoel alsof ik uber knap ben
Huh, IHVK heeft ook ooit een foto gepost? Waarom is mij dat allemaal ontgaan?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik moet lachen als ik je gezicht erbij bedenk.
bij mij was dat eerst de reden en daarna is het wat uit de hand gelopen, omdat ik tijdens het uitstellen veel achter de comp zit.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Herkenbaar. De enige reden dat ik op Fok! was dan ook om een beetje over historie en filosofie te discussiëren. Het is dan ook vrij zeldzaam wanneer ik in KLB of ONZ post.
Nee ze hebben iedereen gevonden op facebook, maar mijn foto is nu een stuk onduidelijker.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Huh, IHVK heeft ook ooit een foto gepost? Waarom is mij dat allemaal ontgaan?
nee ik bedenk er gewoon z'n gezicht bij, doe ik bij iedereen, beetje beeld vormen van hoe mensen eruit zien.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Huh, IHVK heeft ook ooit een foto gepost? Waarom is mij dat allemaal ontgaan?
Dat is echt zo.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Onzekere mensen gebruiken hem dus om zichzelf weer wat beter te voelen.
deze reactie was omdat ik dacht dat je liever niet had dat mensen weten dat er een foto van je is geweest.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee ik bedenk er gewoon z'n gezicht bij, doe ik bij iedereen, beetje beeld vormen van hoe mensen eruit zien.
Zieke mensen, maar aan de andere kant, zij zijn ook gewoon onzeker. Wat doe je er aan?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is echt zo.
Vaak genoeg voorbeelden van gezien.
Waarschijnlijk, je moet hier vaak een beetje door de bullshit heen prikken.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, dan vergis ik me. Of het zal wel een debiele FOK!ker geweest zijn die dat riep.
wie is onur torko?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, FOK!kers zijn wat dat betreft behoorlijk erg hoor. Het maakt niet uit hoe oud je bent of welk geslacht je hebt. Ze pakken meestal wel mensen die er, hoe zal ik het zeggen, ''bijzonder'' uitzien, bijvoorbeeld zoals met die hele rage om Onur Torko heen.
Linkje?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ze hebben iedereen gevonden op facebook, maar mijn foto is nu een stuk onduidelijker.
Uiterlijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, en mensen hechten sowieso te veel waarde aan uiterlijk. Dat is makkelijk van achter een veilig computertje, waar mensen graag als 'baas' gezien wil worden.
Ik heb geen foto op facebookquote:Op maandag 18 januari 2010 00:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ze hebben iedereen gevonden op facebook, maar mijn foto is nu een stuk onduidelijker.
Zeg je nu helemaal geen waarde te hechten aan uiterlijk?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Uiterlijk.Sowieso niet jouw verdienste, dus erg overdreven allemaal.
Hehe, maar ik zit alleen op Fok! Ik heb Hyves, Twitter of Facebook.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
bij mij was dat eerst de reden en daarna is het wat uit de hand gelopen, omdat ik tijdens het uitstellen veel achter de comp zit.
Een wat anders uitziende jongen die een tijd lang als materiaal voor lol heeft gediend voor zielige FOK!kertjes. Typ maar eens in bij Google, dan kom je wat foto's tegen.quote:
je bedoelt het wel of niet te hebben?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hehe, maar ik zit alleen op Fok! Ik heb Hyves, Twitter of Facebook.
Aan het uiterlijk zie ik snel hoe diegene in elkaar steekt, wellicht niet in alle gevallen zo, maar vaak wel. Een uiterlijk, waar veel dingen aan af te lezen zijn, zoals verzorging bijvoorbeeld. Maar het innerlijk zegt veel meer.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zeg je nu helemaal geen waarde te hechten aan uiterlijk?
Oh sorry, ik bedoel natuurlijk dat ik dergelijke niet heb.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je bedoelt het wel of niet te hebben?
ik heb alleen fok en facebook
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aan het uiterlijk zie ik snel hoe diegene in elkaar steekt, wellicht niet in alle gevallen zo, maar vaak wel. Een uiterlijk, waar veel dingen aan af te lezen zijn, zoals verzorging bijvoorbeeld. Maar het innerlijk zegt veel meer.
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bilmi heeft scherpe ellebogen trouwens, het is maar dat je het weet.
En ik de jouwe?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:50 schreef IHVK het volgende:
Bilmi krijg ik je foto nog of vertrouw je mij niet?
Je bent gevaarlijk!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:50 schreef IHVK het volgende:
Bilmi krijg ik je foto nog of vertrouw je mij niet?
Klopt, hoe jij eruitziet is niet jouw verdienste, dus een beetje zwak om iemand daar op aan te vallen. Het is dan ook belachelijk dat men iemand als Doutzen Kroes adoreert enkel omdat ze een knap kopje heeft. Ontwikkelde hersenen zeggen veel meer.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Al maakt verzorging niet uit als je echt heel lelijk bent, dat is gewoon jammer, maar je kunt er niets aan doen. Is gewoon triest als je mensen zomaar belachelijk gaat maken om hun uiterlijk.
Er zijn maar weinig mensen die zo lelijk zijn dat er niks aan ze valt te doen. Uiterlijke verzorging kan heel veel veranderen bij een persoon.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Al maakt verzorging niet uit als je echt heel lelijk bent, dat is gewoon jammer, maar je kunt er niets aan doen. Is gewoon triest als je mensen zomaar belachelijk gaat maken om hun uiterlijk.
Eigenlijk ben je best wel cool.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, hoe jij eruitziet is niet jouw verdienste, dus een beetje zwak om iemand daar op aan te vallen. Het is dan ook belachelijk dat men iemand als Doutzen Kroes adoreert enkel omdat ze een knap kopje heeft.
Ja, heel veel, maar je blijft toch wel het verschil zien tussen van jezelf knap en goed verzorgd, maar daar kun je niets aan doen, gewoon accepteren.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die zo lelijk zijn dat er niks aan ze valt te doen. Uiterlijke verzorging kan heel veel veranderen bij een persoon.
Maar wat ze bij Onur Torko hebben gedaan is gewoon laag.
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor het geval dat hij je vanavond nog om je hand gaat vragen.
Dat klopt. Het is ook een feit dat knappe mensen het 'makkelijker' hebben in het leven dan lelijke mensen.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, heel veel, maar je blijft toch wel het verschil zien tussen van jezelf knap en goed verzorgd, maar daar kun je niets aan doen, gewoon accepteren.
Is inderdaad laag, zulke mensen doen dat gewoon omdat ze onzeker over zichzelf zijn en iets zoeken om zich beter te voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |