ah jij bent nog in de spears-fase dusquote:Op maandag 18 januari 2010 07:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
quote+musiek begelijding: Hit me baby one more time
wij roddelen nooitquote:Op maandag 18 januari 2010 08:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben dol op kleine hapjes.Over wie gaan we roddelen?
quote:Op maandag 18 januari 2010 08:32 schreef Isegrim het volgende:
Om de één of andere reden vind ik dat niet geloofwaardig.
Iedereen die niet komtquote:Op maandag 18 januari 2010 08:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben dol op kleine hapjes.Over wie gaan we roddelen?
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:12 schreef Vork het volgende:
Hoi, de ovb mag weg, geen oma-gerelateerde feesten op die dag, dus ik ben er gewoon bij.
kun je er niet naar vragen bij je baas, dat je het graag zou willen weten?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:16 schreef MissHobje het volgende:
Ik weet het helaas nog steeds niet, ben nog in afwachting goedkeuring aanvraag dagen van mijn baas
Maar als ik kan dan kom ik met high tea natuurlijk, maargoed laat het nog weten.
Ik hoop dat jouw baas leuker is dan de mijnequote:Op maandag 18 januari 2010 11:16 schreef MissHobje het volgende:
Ik weet het helaas nog steeds niet, ben nog in afwachting goedkeuring aanvraag dagen van mijn baas
Maar als ik kan dan kom ik met high tea natuurlijk, maargoed laat het nog weten.
Heb al 2 mailtjes gestuurd maar ze is met het rooster bezig, afwachten dus.. alles moet goed dichtzitten enzo..quote:Op maandag 18 januari 2010 11:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
[..]
kun je er niet naar vragen bij je baas, dat je het graag zou willen weten?
Yups, of we moeten verkassen naar het gewone restaurant, de salon zit dan vol.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar dat betekent met Hobje erbij dat de high tea vol zit toch?
eensquote:Op maandag 18 januari 2010 18:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind een privé-salon eigenlijk wel leuk.
ja maar...quote:Op maandag 18 januari 2010 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, istie vol? Nou, dan hoef ik ook niet meer te bedenken of ik kom
last in, first out?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:51 schreef DarkElf het volgende:
dan schrappen we wel wat namen van de lijst
gewoon loten onder de mensen die niet iets bepaalds kunnen: een risotto maken oidquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:57 schreef golfer het volgende:
Ik stel voor 'het leger' er op af te sturen voor een uitdunning van het gezelschap.
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gewoon loten onder de mensen die niet iets bepaalds kunnen: een risotto maken oid
En ik vind het gezelligquote:Op maandag 18 januari 2010 19:31 schreef SeaOfLove het volgende:
lief hoor! ben ook blij dat wij met P mee kunnen rijden
jammer krak, volgende keer beterquote:Op maandag 18 januari 2010 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
Het spijt me, ik kan niet komen.
Ik ga ervan uit dat ik volgende keer kan komen.
Ik wens jullie heel veel plezier!
en wat is jouw muziek? mijn smaak is heel divers heurquote:Op maandag 18 januari 2010 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik vind het gezelligBeter met meer in de auto dan alleen
Maareh...ik hoop dat je tegen mijn muziek kunt
Dude en Arty, maar ik weet niet of die met de auto gaan?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Komen er nog mensen vanuit het noorden waar ik mee kan rijden?
Van klassiek tot Rammstein muv dance, r&b en hiphop (uitzonderingen daargelaten). Maar meestal harde rock of metal in de autoquote:Op maandag 18 januari 2010 20:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en wat is jouw muziek? mijn smaak is heel divers heur
Dame met smaakquote:
Alles kan kapotquote:Op maandag 18 januari 2010 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Ben bezet. Ook al wil ie niet mee naar een HT.
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Van klassiek tot Rammstein muv dance, r&b en hiphop (uitzonderingen daargelaten). Maar meestal harde rock of metal in de auto
Muziek is ook een hobby hierquote:Op maandag 18 januari 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Hebben we niet alleen de zelfde hobby dus..
![]()
Yep, daar kwam ik ook achter toen mijn ex in onze perfecte relatie versierd werd door zijn collegaquote:
Groot gelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, daar kwam ik ook achter toen mijn ex in onze perfecte relatie versierd werd door zijn collega![]()
maar deze houd ik achter slot en grendel ver weg bij alle vrouwen!
Wij gaan waarschijnlijk treinen, zodat Arty ook lekker een wijntje kan drinken.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dude en Arty, maar ik weet niet of die met de auto gaan?
ah dan is de IT een goeie werkplekquote:Op maandag 18 januari 2010 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, daar kwam ik ook achter toen mijn ex in onze perfecte relatie versierd werd door zijn collega![]()
maar deze houd ik achter slot en grendel ver weg bij alle vrouwen!
Goeie insteek, wrong girl matequote:Op maandag 18 januari 2010 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
Alles kan kapot![]()
althans...dat zeg ik natuurlijk niet zelf. Mijn collega's beweren dat altijd
![]()
![]()
* PdeHoog zoekt alvast dekking
dat dacht ik ook alquote:
quote:
Met jouw reputatie zit het hier wel goed hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
subtiele poging mijn reputatie te redden hier
Brrr om jeuk van te krijgenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Met jouw reputatie zit het hier wel goed hoor.
Jij probeert niet zo krampachtig uit theorieboekjes gehaalde vrouwvriendelijke opmerkingen te maken, als bepaalde andere mensen.
Jij bent een manquote:Op maandag 18 januari 2010 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Jij probeert niet zo krampachtig uit theorieboekjes gehaalde vrouwvriendelijke opmerkingen te maken, als bepaalde andere mensen.
quote:
metal kan je vergetenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Van klassiek tot Rammstein muv dance, r&b en hiphop (uitzonderingen daargelaten). Maar meestal harde rock of metal in de auto
Komt goedquote:Op maandag 18 januari 2010 22:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
metal kan je vergetenIk kan het nog wel hebben maar mijn dochter niet, ze is heel erg gevoelig voor dat soort harde geluiden. Dance als in house ben ik dol op, vele varianten. r&b is
hiphop vooral NWA, cypress hill, public enemy e.d.
oh wie bedoel je dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij probeert niet zo krampachtig uit theorieboekjes gehaalde vrouwvriendelijke opmerkingen te maken, als bepaalde andere mensen.
Sky radiooooooooooooooooquote:Op maandag 18 januari 2010 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Komt goedDesnoods zetten we de radio aan
Zal een unicum zijn
Ik en de radio aan
Nooooooooooooooooooooooooooooooooo way! Radio Decibel of 538quote:
speciaal voor jou neem ik een cd van k3 mee lolzquote:Op maandag 18 januari 2010 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt goedDesnoods zetten we de radio aan
Zal een unicum zijn
Ik en de radio aan
Ja, moeten we even afspreken! Kunnen we voor-roddelen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
dat dacht ik ook al![]()
Maar Dude en Arty, treinen is ook gezellig
Das grappig.. mijn broertje (heeft Williams syndroom) is ook super gevoelig voor harde geluiden en zo (loopt de hele dag met gehoorbeschermers opquote:Op maandag 18 januari 2010 22:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
metal kan je vergetenIk kan het nog wel hebben maar mijn dochter niet, ze is heel erg gevoelig voor dat soort harde geluiden.
decibelquote:Op maandag 18 januari 2010 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooo way! Radio Decibel of 538Maar geen Sky
adio
K3? Hmmmm...das van die vrolijke huppelk**-muziek waarbij je eigenlijk het geluid uit moet zetten en van het uitzicht moet genietenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
speciaal voor jou neem ik een cd van k3 mee lolz
Dat is er eentje met smaakquote:Op maandag 18 januari 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Das grappig.. mijn broertje (heeft Williams syndroom) is ook super gevoelig voor harde geluiden en zo (loopt de hele dag met gehoorbeschermers op) maar is dol op metal. En dan met een voorkeur voor Slayer
Da's dan ook totaal niet interessantquote:Op maandag 18 januari 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tot groot afgrijzen van mijn stiefmoeder![]()
Wat het weer extra leuk maakt om de meest extreme DVD's aan hem uit te lenenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tot groot afgrijzen van mijn stiefmoeder![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
wat grappig sun! maar milou kan er dus echt niet tegen. wat ook heel bijzonder is voor down, want die zijn meestal meer doof dan horend. maar mijn trutje hoort dus echt alles en nu ze goed begint te praten herhaalt ze ook alles.
Mijn vader vind het leuk. Maar die heeft mij dan ook goed opgevoed muzikaal gezien (verder heeft hij niet veel bijgedragen)quote:Op maandag 18 januari 2010 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's dan ook totaal niet interessantOuders en muziek gaan vaak toch al niet samen
Milouquote:Op maandag 18 januari 2010 22:35 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Hoe oud is ze, SOL? Moeten we een stoeltje regelen oid? Of kan ze gewoon op de achterbank zitten in de riemen?
quote:
klopt maar madameke heeft nog steeds een stoeltje nodig, ze is meer groot in de breedte dan in de lengte zeg maar.quote:
Ik vrees van welquote:
SOL heeft het netjes meteen gevraagd dus van het begin af aan stond er al bij dat Milou mee kwam, en van Milou heb je weinig last denk ik hoor, andere keren ging dat ook prima en er zijn genoeg mensen die haar kunnen en willen vermaken volgens mijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, vooruit, eentje overleef ik vast wel.
Geeft ook niet, maar ik was heel even bang dat het een verkapte OUD-meet ging worden en dan haak ik af.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
SOL heeft het netjes meteen gevraagd dus van het begin af aan stond er al bij dat Milou mee kwam, en van Milou heb je weinig last denk ik hoor, andere keren ging dat ook prima en er zijn genoeg mensen die haar kunnen en willen vermaken volgens mij
Een CUL-meet met kinderen doet toch aan het denken zetten waarom we een oven van 100 liter hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geeft ook niet, maar ik was heel even bang dat het een verkapte OUD-meet ging worden en dan haak ik af.
daar hoef je niet bang voor te zijn volgens mij is SOL uberhaupt de enige met een kind nmlquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geeft ook niet, maar ik was heel even bang dat het een verkapte OUD-meet ging worden en dan haak ik af.
ik post ook zo vaak in OUDquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Milou is een schatje, en zal ik weer meegaan als ze moet poepen?
ik hoop natuurlijk wel dat ze zich van haar beste kant laat zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:54 schreef Mirjam het volgende:
ik heb er heel veel zin in om milou te ontmoeten, ben erg benieuwd naar haar
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Milou is een schatje, en zal ik weer meegaan als ze moet poepen?
Misschien heeft iemand er interesse in als we het presenteren met een servetje en een prikkertje?quote:
Je hebt ze er tussen zitten hoor..een uurtje googlen en je bent een stuk wereldwijzerquote:
Het was helemaal niet negatief bedoeld, maar ik kreeg de indruk dat er meerdere kinderen mee gingen ofzo en dat is dan niet echt mijn ding. Of het nou schreeuwerige kutkinderen zijn of niet, ik heb geen behoefte aan een meet waar 'men' de kids meeneemt. Ik deed niets anders dan gewoon de vraag stellen of mensen hun kinderen mee gingen nemen, daarmee ga ik toch helemaal nergens van uit verder?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:15 schreef SeaOfLove het volgende:
bluezz begon over poepen verder is er geen discussie over kinderen, maar door zulke reactie's als van bijv. jou over kinderen wil ik toch even reageren. Er wordt gelijk maar van het negatieve uitgegaan nl. HOE'A ik heb dus geen schreeuwerigkutkind! En ja, er bestaan moeders die weten of het gepast is om kind mee te nemen of niet.
o.a. dit soort opmerkingen dus...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, vooruit, eentje overleef ik vast wel.
Zie je dat er een smilie achter staat? Ik ben echt geen kinderhatende bitch hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
o.a. dit soort opmerkingen dus...
ja dat zag ik idd. verder beweer ik niet dat je een kinderhatendebiatch bent....alleen komt mijn reactie van dat soort opmerkingen af, je was niet de eerste nl.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zie je dat er een smilie achter staat? Ik ben echt geen kinderhatende bitch hoor.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:48 schreef DarkElf het volgende:
dat was ik denk ik op mijn eigen charmante wijzeen daarna dude denk ik
als Milou het niet aanstaat wat voor woorden je gebruikt wijst ze je wel terechtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:30 schreef HeatWave het volgende:
moeten we dan ook heel netjes en gekuisd praten?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens lofen gemaild.
Opa's en oma's, met kleinkinderen bij zich. Die zijn pas erg!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Kleinkinderen zijn nog erger dan 'gewone' kinderen
Niet te overtreffen iddquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Opa's en oma's, met kleinkinderen bij zich. Die zijn pas erg!
Een hond met nepwimpers?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:56 schreef TAV74 het volgende:
Ik hoor het al Sammie mag gewoon lekker mee, hij heeft zijn nette sjaap alvast om gedaan
[ afbeelding ]
Wat raar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor, die groeien gewoonmoet ze zelfs bij knippen regelmatig
Ja, hondeneigenaars zijn net ouders.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Cockers zijn geweldigVooral die van mij natuurlijk
* Isabeau pakt alvast een doosje voor d'r konijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:58 schreef Duderella het volgende:
O tegen huisdieren op een meet heb ik dan weer geen enkel bezwaar!
Ik ben dol op konijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau pakt alvast een doosje voor d'r konijn
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:54 schreef Ole het volgende:
Opa's en oma's, met kleinkinderen bij zich. Die zijn pas erg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:10 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]Why? Is niet dat ze op tafel zitten of zo.. Al zouden ze dat nog zo graag willen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als die weg is na de meet, ik weet van niksquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:56 schreef TAV74 het volgende:
Ik hoor het al Sammie mag gewoon lekker mee, hij heeft zijn nette sjaal alvast om gedaan
[ afbeelding ]
ja lekker gevuld konijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh ik moest laatst zo erg huilen bij dat liedjequote:
Rustig eten tijdens een Fok-meet waar het merendeel van de aanwezigen vrouw is?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:46 schreef DarkElf het volgende:
dieren in restaurants vind ik niets en kinderen ook niet..ik wil gewoon rustig eten zonder gedoe..
nee ik had het gewoon over eten in restaurants... niet over deze high teaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Rustig eten tijdens een Fok-meet waar het merendeel van de aanwezigen vrouw is?
schuif jij alles gewoon naar binnen zonder gedoe, zal milou wel zeggen dat ze je met rust moet latenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:46 schreef DarkElf het volgende:
dieren in restaurants vind ik niets en kinderen ook niet..ik wil gewoon rustig eten zonder gedoe..
Ja iddquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef Duderella het volgende:
Ik ga gewoon voor het eerst in mijn hele leven in één ruimte zijn met een naamgenoot!![]()
RAAR!
jullie delen dan ook wel een mooie naamquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef Duderella het volgende:
Ik ga gewoon voor het eerst in mijn hele leven in één ruimte zijn met een naamgenoot!![]()
RAAR!
Komt er nog een Duderella?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef Duderella het volgende:
RAAR!
Jah. Is dat bijzonder, of is dat bijzonder!quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zolang Jack Ruby maar niet komt
Wat voor lekkere drugs pilletjes heb je allemaal in de aanbieding?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef z80 het volgende:
@Mirjam
moet ik nog wat mee nemen uit Duitsland?
zo ja hoeveel?
wooh!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef z80 het volgende:
@Mirjam
moet ik nog wat mee nemen uit Duitsland?
zo ja hoeveel?
Geen kwantumkorting?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Laatste mailwisseling :
Hallo Dirk,
Even een update wat betreft onze optie voor de 20e feb in de Salon.
Het aantal mensen dat zich via ons culinaire forum heeft aangemeld staat op dit moment op 25, waarvan 1 onder voorbehoud.
Gezien het grote aantal high-tea'ers lijkt het ons toepasselijk als je een gebaar qua prijs wil doen of anders bijvoorbeeld de sandwiches wat luxer wil upgraden
We horen graag van je,
groet,
Trudie Bloes
Antwoord
Beste Trudie Bloes
Gezien het aantal gasten is de salon vrij krap bemeten voor jullie gezelschap. Ik zou dan ook voor willen stellen om de high tea in het verhoogde gedeelte van het restaurant te laten plaatsvinden.
Helaas kan ik verder niks aan de prijs doen. Wij zijn namelijk al vrij scherp geprijsd.
Graag hoor ik van u of u ook het verhoogde gedeelte van het restaurant een geschikte locatie vind.
In afwachting van uw reactie verblijf ik,
Dirk Wagensveld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik eigenlijk ook wel. Anders moeten we toch nog wat mensen wegstemmen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:10 schreef Isabeau het volgende:
De salon vind ik zelf toch nog steeds het leukere idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:10 schreef Isabeau het volgende:
De salon vind ik zelf toch nog steeds het leukere idee.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Alvast sorry en zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I know, en het lijkt me ook superleuk, maar beter van niet.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
I know, en het lijkt me ook superleuk, maar beter van niet.
Mijn eerdere high tea's waren duurder, en een glas prosecco kost in de horeca toch snel ook 5/6 euro, dus opzich is het niet eens heel gek. Maar een glaasje wijn achteraf hadden ze er toch wel bij kunnen doen ofzo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef Stereotomy het volgende:![]()
En zo scherp zijn ze volgens mij niet geprijsd, tenzij ze alles met de hand dezelfde ochtend nog klaarmaken.
Ondanks ik eerder heb gezegd dat de OVB verwijderd kon worden, moet ik helaas om een andere reden toch voor die dag afzeggen. Helaas pindakaas, het komt mij namelijk totaal niet uit qua tijd/plaats. Volgende/andere keer/gelegenheid beter.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:34 schreef golfer het volgende:
We wachten gewoon nog even af hoeveel meer afvallers zich melden en dan kan het misschien wel gewoon in de salon doorgaan.
De stand is nu dus 23 definitief en 1 OVB van Vork.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Alvast sorry en zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het prima, als jij of iemand anders daar achteraan wil gaan. Wij hebben Lofen in ieder geval nog niet bevestigd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:32 schreef Mirjam het volgende:
Jammer isa en vork![]()
misschien knuppel/ hoenderhok, maar is er n andere leuke salon in utrecht waar we kunnen highteaen die wel bereid zijn wat leuks met de prijs te doen? Ik vind hrt ongelooflijk dat ze het niet eens overwegen als er 25 man komt.
Het bedrag is echt zo gek niet hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:32 schreef Mirjam het volgende:
Jammer isa en vork![]()
misschien knuppel/ hoenderhok, maar is er n andere leuke salon in utrecht waar we kunnen highteaen die wel bereid zijn wat leuks met de prijs te doen? Ik vind hrt ongelooflijk dat ze het niet eens overwegen als er 25 man komt.
Beetje rondshoppen en vergelijken kan natuurlijk nooit kwaad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het bedrag is echt zo gek niet hoorNormaal gesproken ben je 25 a 30 euro kwijt, en dan zit er vaak geen prosecco of andere alcohol bij....
Maar dan in Utrecht, gok ik zo.quote:
De Euromast heeft een hartige "high tea", met wijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom toch niet echt voor de Hightea zelfIk hoef iig al die zoete dingen niet
.
Sinds wanneer ligt de Euromast in Utrecht?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De Euromast heeft een hartige "high tea", met wijn
Utrecht is toch Rotterdam Noord? Althans, vanaf Rotterdam Alexander ben je onderhand net zo snel in Rotterdam als in Utrechtquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt de Euromast in Utrecht?
Weet ik wel, maar zag de HT in de OP en er zit nogal wat zoet tussen, maar ik kom voor de gezelligheidquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Utrecht is toch Rotterdam Noord? Althans, vanaf Rotterdam Alexander ben je onderhand net zo snel in Rotterdam als in Utrecht![]()
Maar ik bedoelde meer dat het niet zo zeer zoet hoeft te zijn
Was niet mijn keuzequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:34 schreef Isegrim het volgende:
Waarom is er voor een high tea gekozen als niemand van zoetigheid houdt?
weet niet eens meer wie het bedacht maar high tea is wel knussigquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was niet mijn keuze
Geef mij een tosti en een fles wijn en ik ben een gelukkig mens
Yeah rightquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
weet niet eens meer wie het bedacht maar high tea is wel knussig
geef mij een salade of een lekker broodje en chardonnay en je hoort mij ook niet meer hoor (bij wijze van he?)
Allemaal de schuld van dude als je het mij vraagtquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:52 schreef DarkElf het volgende:
weet niet eens meer wie het bedacht maar high tea is wel knussig
Precies, maar het maakt niet uit, dit is prima zo.quote:geef mij een salade of een lekker broodje en chardonnay en je hoort mij ook niet meer hoor (bij wijze van he?)
jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van dude als je het mij vraagt
[..]
Precies, maar het maakt niet uit, dit is prima zo.
En wat zal het rustig zijn als wij eventueel samen in een hoekje zitten
We hadden het over wijn Steerquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt gaan dreigen bij die lui dat je extra's wil hebben, of dat je anders liever met 25 man bier komt drinken en bitterballen bestelt.
Observeren, het leukst wat er isquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:59 schreef DarkElf het volgende:
nou ja echt heel stil ben ik nooit eigenlijk, meer de kat uit de boom kijkerig![]()
Ik zie niet echt in wat er zoetig is aan oa. brood met zalm. Er zit vaak ook wel zoetigheid bij maar om nou te zeggen dat een HT per definitie zoet is ....quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:34 schreef Isegrim het volgende:
Waarom is er voor een high tea gekozen als niemand van zoetigheid houdt?
Mja. Ik heb een keer voor 4500 euro electronica ergens gekocht. Kon er slechts 30 euro van af. Had ik dat spul ergens anders gehaald, dan was ik >8000 kwijt geweest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef Mirjam het volgende:
ik vind alles prima hoor, vind het alleen opz'n zachts gzegd vreemd dat ze gewoon zeggen niks te kunnen doen als er 25 man komt. al is het maar een drankje ozo.
Kom jij nu? Kan ik je eindelijk eens meeten, dat lag ooit een keer in de planning.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Yeah right
Oh wacht, je had 'm zelf al ingekopt
Dat ontbreekt nou juist, die traditionele sandwich met zalm. Daarom hadden we al naar een upgrade gevraagd. het blijft bij een ham en kaas broodje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik zie niet echt in wat er zoetig is aan oa. brood met zalm. Er zit vaak ook wel zoetigheid bij maar om nou te zeggen dat een HT per definitie zoet is ....
En ik ben erg voor het oorspronkelijke idee
Mss om te vergelijken? Er is al e.e.a. geopperd, maar het mailen mag dan iemand anders doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:00 schreef MissHobje het volgende:
Moeten er nog andere adressen met hightea mogelijkheben komen>?>
he ga die mensen nou geen ervaringen vertellen die mijn imago kunnen schaden he? ik ben een heel lief, bedeesd vrouwtjequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Yeah right
Oh wacht, je had 'm zelf al ingekopt
Als er leuke andere mogelijkheden zijn, zeker het proberen waard.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:00 schreef MissHobje het volgende:
Moeten er nog andere adressen met hightea mogelijkheben komen>?>
Bedankt, maar we zoeken iets in Utrecht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga 7 februari hier high-tea'en
Brasserie is onlangs gerenoveerd door Herman den Blijker, en de sandwiches/zoetigheden klinken heerlijk. Vanaf 10 pers ¤ 18,50 p.p. Misschien idee'tje voor jullie?
Die Bakkerswinkel met die werfkelder kwam ik ook al tegen, maar die schenkt geen alcohol.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:14 schreef MissHobje het volgende:
Hmm eens kijken... http://www.debakkerswinkel.nl/ wellicht klein maar alles zelf gemaakt en super lekker en leuke kelder
http://www.aperitivo-utrecht.nl/ leuke tent ook een boven verdieping enzo tevens ook een cocktail bar
(voor eventueel naborrel wel prima ook)
http://www.bis-utrecht.nl/ ziet er leuk uit op de website maar ken het nog niet.
http://www.luden.nl/5/Utrecht/default.ecms ken ik eigenlijk ook niet
Dit is even snel wat ik tegen kwam.
Ik kan morgen eens even bellen met die 2quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Die Bakkerswinkel met die werfkelder kwam ik ook al tegen, maar die schenkt geen alcohol.
Luden ziet er wel aardig uit als de wintertuin bijvoorbeeld beschikbaar is.
Bis is wat duurder en Aperitivo ziet er ook wel leuk uit, maar de prijs is zonder prosecco/cava.
Misschien moet je bij Luden en Apritivo eens informeren wat de kosten worden als we met 23 m/v komen en het inclusief een glaasje bubbels wordt?
Vind ik prijzig voor wat het is:quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:35 schreef MissHobje het volgende:
oh en zussen misschien ook wat? http://www.zussen.com/
Luden vind ik ook leuk, mits wintertuin en wat bubbels erbij.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:27 schreef DarkElf het volgende:
bij Luden staan er lekkere dingen bij
duhhhquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom toch niet echt voor de Hightea zelfIk hoef iig al die zoete dingen niet
.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:58 schreef SeaOfLove het volgende:
wij gaan bij de grote afzeggerdsroddelen maar
l
Dus jullie gaan alle2/3 niet mee begrijp ik?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:58 schreef Windigo het volgende:
Ik moet bij de afzeggers, want ik ben er achter dat als ik nu ga sparen, ik dit jaar allicht naar de US kan gaan en dat is altijd mijn grote droom geweest. Het spijt me
Ik niet in ieder geval, ik moet iedere euro omkeren als ik dit wil realiserenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie gaan alle2/3 niet mee begrijp ik?
Dat ja.quote:
Dat is de laatste schifting, die komt nog!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:06 schreef DarkElf het volgende:
duurt nog een maand en nu al afzeggers? dacht dat dat meestal op t einde kwam?
gezellig, straks zitten we met zijn zessen (<-dit is slechts een voorbeeld, het kunnen er ook 8 zijn, of 9 of 11 of 17quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is de laatste schifting, die komt nog!
Acht! CF en de mister kunnen er dan makkelijk bij.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gezellig, straks zitten we met zijn zessen te ht-en
ja idd, die moeten ook komen, gezellig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Acht! CF en de mister kunnen er dan makkelijk bij.
ja dan moet jij t weer verpesten door het al te quoten EN iets over de edit te zeggenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goede edit. Voor dát weer trammelant oplevert.![]()
leukquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:51 schreef MissHobje het volgende:
Ja hey! ik kom hoor als ik vrij heb, dat hoor ik nog maar wil nog steeds komen, juist een keer leuk
CF heeft de maandag erna een vreselijk belangrijke presentatie, dus ik besluit het echt pas lastminutequote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goede edit. Voor dát weer trammelant oplevert.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |