ah jij bent nog in de spears-fase dusquote:Op maandag 18 januari 2010 07:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
quote+musiek begelijding: Hit me baby one more time
wij roddelen nooitquote:Op maandag 18 januari 2010 08:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben dol op kleine hapjes.Over wie gaan we roddelen?
quote:Op maandag 18 januari 2010 08:32 schreef Isegrim het volgende:
Om de één of andere reden vind ik dat niet geloofwaardig.
Iedereen die niet komtquote:Op maandag 18 januari 2010 08:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben dol op kleine hapjes.Over wie gaan we roddelen?
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:12 schreef Vork het volgende:
Hoi, de ovb mag weg, geen oma-gerelateerde feesten op die dag, dus ik ben er gewoon bij.
kun je er niet naar vragen bij je baas, dat je het graag zou willen weten?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:16 schreef MissHobje het volgende:
Ik weet het helaas nog steeds niet, ben nog in afwachting goedkeuring aanvraag dagen van mijn baas
Maar als ik kan dan kom ik met high tea natuurlijk, maargoed laat het nog weten.
Ik hoop dat jouw baas leuker is dan de mijnequote:Op maandag 18 januari 2010 11:16 schreef MissHobje het volgende:
Ik weet het helaas nog steeds niet, ben nog in afwachting goedkeuring aanvraag dagen van mijn baas
Maar als ik kan dan kom ik met high tea natuurlijk, maargoed laat het nog weten.
Heb al 2 mailtjes gestuurd maar ze is met het rooster bezig, afwachten dus.. alles moet goed dichtzitten enzo..quote:Op maandag 18 januari 2010 11:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
[..]
kun je er niet naar vragen bij je baas, dat je het graag zou willen weten?
Yups, of we moeten verkassen naar het gewone restaurant, de salon zit dan vol.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar dat betekent met Hobje erbij dat de high tea vol zit toch?
eensquote:Op maandag 18 januari 2010 18:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind een privé-salon eigenlijk wel leuk.
ja maar...quote:Op maandag 18 januari 2010 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, istie vol? Nou, dan hoef ik ook niet meer te bedenken of ik kom
last in, first out?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:51 schreef DarkElf het volgende:
dan schrappen we wel wat namen van de lijst
gewoon loten onder de mensen die niet iets bepaalds kunnen: een risotto maken oidquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:57 schreef golfer het volgende:
Ik stel voor 'het leger' er op af te sturen voor een uitdunning van het gezelschap.
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gewoon loten onder de mensen die niet iets bepaalds kunnen: een risotto maken oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |