ah jij bent nog in de spears-fase dusquote:Op maandag 18 januari 2010 07:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
quote+musiek begelijding: Hit me baby one more time
wij roddelen nooitquote:Op maandag 18 januari 2010 08:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben dol op kleine hapjes.Over wie gaan we roddelen?
quote:Op maandag 18 januari 2010 08:32 schreef Isegrim het volgende:
Om de één of andere reden vind ik dat niet geloofwaardig.
Iedereen die niet komtquote:Op maandag 18 januari 2010 08:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben dol op kleine hapjes.Over wie gaan we roddelen?
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:12 schreef Vork het volgende:
Hoi, de ovb mag weg, geen oma-gerelateerde feesten op die dag, dus ik ben er gewoon bij.
kun je er niet naar vragen bij je baas, dat je het graag zou willen weten?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:16 schreef MissHobje het volgende:
Ik weet het helaas nog steeds niet, ben nog in afwachting goedkeuring aanvraag dagen van mijn baas
Maar als ik kan dan kom ik met high tea natuurlijk, maargoed laat het nog weten.
Ik hoop dat jouw baas leuker is dan de mijnequote:Op maandag 18 januari 2010 11:16 schreef MissHobje het volgende:
Ik weet het helaas nog steeds niet, ben nog in afwachting goedkeuring aanvraag dagen van mijn baas
Maar als ik kan dan kom ik met high tea natuurlijk, maargoed laat het nog weten.
Heb al 2 mailtjes gestuurd maar ze is met het rooster bezig, afwachten dus.. alles moet goed dichtzitten enzo..quote:Op maandag 18 januari 2010 11:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
[..]
kun je er niet naar vragen bij je baas, dat je het graag zou willen weten?
Yups, of we moeten verkassen naar het gewone restaurant, de salon zit dan vol.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar dat betekent met Hobje erbij dat de high tea vol zit toch?
eensquote:Op maandag 18 januari 2010 18:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind een privé-salon eigenlijk wel leuk.
ja maar...quote:Op maandag 18 januari 2010 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, istie vol? Nou, dan hoef ik ook niet meer te bedenken of ik kom
last in, first out?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:51 schreef DarkElf het volgende:
dan schrappen we wel wat namen van de lijst
gewoon loten onder de mensen die niet iets bepaalds kunnen: een risotto maken oidquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:57 schreef golfer het volgende:
Ik stel voor 'het leger' er op af te sturen voor een uitdunning van het gezelschap.
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gewoon loten onder de mensen die niet iets bepaalds kunnen: een risotto maken oid
En ik vind het gezelligquote:Op maandag 18 januari 2010 19:31 schreef SeaOfLove het volgende:
lief hoor! ben ook blij dat wij met P mee kunnen rijden
jammer krak, volgende keer beterquote:Op maandag 18 januari 2010 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
Het spijt me, ik kan niet komen.
Ik ga ervan uit dat ik volgende keer kan komen.
Ik wens jullie heel veel plezier!
en wat is jouw muziek? mijn smaak is heel divers heurquote:Op maandag 18 januari 2010 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik vind het gezelligBeter met meer in de auto dan alleen
Maareh...ik hoop dat je tegen mijn muziek kunt
Dude en Arty, maar ik weet niet of die met de auto gaan?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Komen er nog mensen vanuit het noorden waar ik mee kan rijden?
Van klassiek tot Rammstein muv dance, r&b en hiphop (uitzonderingen daargelaten). Maar meestal harde rock of metal in de autoquote:Op maandag 18 januari 2010 20:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en wat is jouw muziek? mijn smaak is heel divers heur
Dame met smaakquote:
Alles kan kapotquote:Op maandag 18 januari 2010 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Ben bezet. Ook al wil ie niet mee naar een HT.
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Van klassiek tot Rammstein muv dance, r&b en hiphop (uitzonderingen daargelaten). Maar meestal harde rock of metal in de auto
Muziek is ook een hobby hierquote:Op maandag 18 januari 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Hebben we niet alleen de zelfde hobby dus..
![]()
Yep, daar kwam ik ook achter toen mijn ex in onze perfecte relatie versierd werd door zijn collegaquote:
Groot gelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, daar kwam ik ook achter toen mijn ex in onze perfecte relatie versierd werd door zijn collega![]()
maar deze houd ik achter slot en grendel ver weg bij alle vrouwen!
Wij gaan waarschijnlijk treinen, zodat Arty ook lekker een wijntje kan drinken.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dude en Arty, maar ik weet niet of die met de auto gaan?
ah dan is de IT een goeie werkplekquote:Op maandag 18 januari 2010 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, daar kwam ik ook achter toen mijn ex in onze perfecte relatie versierd werd door zijn collega![]()
maar deze houd ik achter slot en grendel ver weg bij alle vrouwen!
Goeie insteek, wrong girl matequote:Op maandag 18 januari 2010 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
Alles kan kapot![]()
althans...dat zeg ik natuurlijk niet zelf. Mijn collega's beweren dat altijd
![]()
![]()
* PdeHoog zoekt alvast dekking
dat dacht ik ook alquote:
quote:
Met jouw reputatie zit het hier wel goed hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
subtiele poging mijn reputatie te redden hier
Brrr om jeuk van te krijgenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Met jouw reputatie zit het hier wel goed hoor.
Jij probeert niet zo krampachtig uit theorieboekjes gehaalde vrouwvriendelijke opmerkingen te maken, als bepaalde andere mensen.
Jij bent een manquote:Op maandag 18 januari 2010 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Jij probeert niet zo krampachtig uit theorieboekjes gehaalde vrouwvriendelijke opmerkingen te maken, als bepaalde andere mensen.
quote:
metal kan je vergetenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Van klassiek tot Rammstein muv dance, r&b en hiphop (uitzonderingen daargelaten). Maar meestal harde rock of metal in de auto
Komt goedquote:Op maandag 18 januari 2010 22:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
metal kan je vergetenIk kan het nog wel hebben maar mijn dochter niet, ze is heel erg gevoelig voor dat soort harde geluiden. Dance als in house ben ik dol op, vele varianten. r&b is
hiphop vooral NWA, cypress hill, public enemy e.d.
oh wie bedoel je dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij probeert niet zo krampachtig uit theorieboekjes gehaalde vrouwvriendelijke opmerkingen te maken, als bepaalde andere mensen.
Sky radiooooooooooooooooquote:Op maandag 18 januari 2010 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Komt goedDesnoods zetten we de radio aan
Zal een unicum zijn
Ik en de radio aan
Nooooooooooooooooooooooooooooooooo way! Radio Decibel of 538quote:
speciaal voor jou neem ik een cd van k3 mee lolzquote:Op maandag 18 januari 2010 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt goedDesnoods zetten we de radio aan
Zal een unicum zijn
Ik en de radio aan
Ja, moeten we even afspreken! Kunnen we voor-roddelen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
dat dacht ik ook al![]()
Maar Dude en Arty, treinen is ook gezellig
Das grappig.. mijn broertje (heeft Williams syndroom) is ook super gevoelig voor harde geluiden en zo (loopt de hele dag met gehoorbeschermers opquote:Op maandag 18 januari 2010 22:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
metal kan je vergetenIk kan het nog wel hebben maar mijn dochter niet, ze is heel erg gevoelig voor dat soort harde geluiden.
decibelquote:Op maandag 18 januari 2010 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooo way! Radio Decibel of 538Maar geen Sky
adio
K3? Hmmmm...das van die vrolijke huppelk**-muziek waarbij je eigenlijk het geluid uit moet zetten en van het uitzicht moet genietenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
speciaal voor jou neem ik een cd van k3 mee lolz
Dat is er eentje met smaakquote:Op maandag 18 januari 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Das grappig.. mijn broertje (heeft Williams syndroom) is ook super gevoelig voor harde geluiden en zo (loopt de hele dag met gehoorbeschermers op) maar is dol op metal. En dan met een voorkeur voor Slayer
Da's dan ook totaal niet interessantquote:Op maandag 18 januari 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tot groot afgrijzen van mijn stiefmoeder![]()
Wat het weer extra leuk maakt om de meest extreme DVD's aan hem uit te lenenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tot groot afgrijzen van mijn stiefmoeder![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
wat grappig sun! maar milou kan er dus echt niet tegen. wat ook heel bijzonder is voor down, want die zijn meestal meer doof dan horend. maar mijn trutje hoort dus echt alles en nu ze goed begint te praten herhaalt ze ook alles.
Mijn vader vind het leuk. Maar die heeft mij dan ook goed opgevoed muzikaal gezien (verder heeft hij niet veel bijgedragen)quote:Op maandag 18 januari 2010 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's dan ook totaal niet interessantOuders en muziek gaan vaak toch al niet samen
Milouquote:Op maandag 18 januari 2010 22:35 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Hoe oud is ze, SOL? Moeten we een stoeltje regelen oid? Of kan ze gewoon op de achterbank zitten in de riemen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |