abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 januari 2010 @ 22:37:07 #1
53151 T42
Pinball Wizard
pi_76944101
merk: VW
type: 1200 (kever)
bouwjaar: 1982
motor: 1200cc
kleur: wit

zeer nette kever waarvan de lak en interieur super netjes zijn.

motor start meteen en heeft 80'000 gelopen.

apk tot 22dec 2010.

orgineel nederlands.

(foto van 10jan2010)


richtprijs 3 a 4000 euro

[ Bericht 1% gewijzigd door T42 op 17-01-2010 22:49:52 ]
pi_76944404
ruilen voor een subaru legacy 2.5 gx uit 99? verder tvp
  zondag 17 januari 2010 @ 22:44:37 #3
53151 T42
Pinball Wizard
pi_76944456
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
ruilen voor een subaru legacy 2.5 gx uit 99? verder tvp
neej sorry heb alleen intressen in auto's van voor 1986 en dan liefst VW
pi_76944491
Leuk bakje.
Als ik wat geld over had, had ik zeker een kijkje willen nemen.
Hoe is de verdere staat?
Motor, kachelpotten, roest?
pi_76944521
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:44 schreef T42 het volgende:

[..]

neej sorry heb alleen intressen in auto's van voor 1986 en dan liefst VW
Ah, dus geen luchtboxer ruilen voor een waterboxer
  zondag 17 januari 2010 @ 22:46:38 #6
53151 T42
Pinball Wizard
pi_76944578
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:45 schreef MaGNeT het volgende:
Leuk bakje.
Als ik wat geld over had, had ik zeker een kijkje willen nemen.
Hoe is de verdere staat?
Motor, kachelpotten, roest?
motor ziet er als nieuw uit en loopt ook zo.
kachelpotten zijn ook als nieuw. (werwarming werk super)
roest kent hij niet.

heb er ook nog een stapel rekeningen bij wat er aan gedaan is in het verleden
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ah, dus geen luchtboxer ruilen voor een waterboxer
nope niks voor mij.
pi_76944618
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ah, dus geen luchtboxer ruilen voor een waterboxer
haha dat dus.. met leren bekleding, climate control, 4wd etc. dan moet ik hem maar los verkopen en op zoek naar een fijne kever.. dus vandaar de tvp.
pi_76945069
Leuke kever zeg, ik krijg ook binnenkort mijn ander auto een audi 100 uit 85 allemaal mogelijk gemaakt door het invoeren van het gps kastje dadelijk waar ik aan vertik mede te werken.
Ik ben ook nog vanplan om hem om te bouwen laten op gas.
pi_76945671
Zo'n Kever moet je overigens niet onderschatten!
1200cc komt echt prima van zijn plaats.

Alle onderdelen zijn nieuw te krijgen, van bagger tot hele goed kwaliteit.
En zelfs het duurste onderdeel is goedkoper dan een grote beurt aan een moderne auto.

Het rijden van een Kever heeft echter enkele gevolgen:
- mensen steken hun hand naar je op
- mensen geven je complimenten over de auto
- mensen beginnen spontaan vragen aan je te stellen
- mensen beginnen je te vertellen dat ze er vroeger ook één hadden
- je krijgt vaker voorrang en mensen houden rekening met je als je invoegt (terwijl dat bij een goed afgestelde 1200 niet nodig is)
- je verzekeringspremie is zo laag dat je twijfelt of het niet per maand moet zijn ipv per jaar
- je krijgt minder post van de belastingdienst
- politie houdt je staande om een praatje te maken over de prachtige staat van je Kever
- Sinterklaas vraagt of je hem volgend jaar wil rondrijden omdat hij dan zijn mijter niet hoeft af te zetten
- mensen kijken raar op omdat je je boodschappen onder de voorklep legt
- mensen kunnen plots niet meer inschatten wat je beroep is; van ww'er tot directeur rijdt rond in een Kever

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 17-01-2010 23:11:34 ]
  zondag 17 januari 2010 @ 23:17:20 #10
53151 T42
Pinball Wizard
pi_76946214
quote:
Op zondag 17 januari 2010 23:06 schreef MaGNeT het volgende:
Zo'n Kever moet je overigens niet onderschatten!
1200cc komt echt prima van zijn plaats.

Alle onderdelen zijn nieuw te krijgen, van bagger tot hele goed kwaliteit.
En zelfs het duurste onderdeel is goedkoper dan een grote beurt aan een moderne auto.

Het rijden van een Kever heeft echter enkele gevolgen:
- mensen steken hun hand naar je op
- mensen geven je complimenten over de auto
- mensen beginnen spontaan vragen aan je te stellen
- mensen beginnen je te vertellen dat ze er vroeger ook één hadden
- je krijgt vaker voorrang en mensen houden rekening met je als je invoegt (terwijl dat bij een goed afgestelde 1200 niet nodig is)
- je verzekeringspremie is zo laag dat je twijfelt of het niet per maand moet zijn ipv per jaar
- je krijgt minder post van de belastingdienst
- politie houdt je staande om een praatje te maken over de prachtige staat van je Kever
- Sinterklaas vraagt of je hem volgend jaar wil rondrijden omdat hij dan zijn mijter niet hoeft af te zetten
- mensen kijken raar op omdat je je boodschappen onder de voorklep legt
- mensen kunnen plots niet meer inschatten wat je beroep is; van ww'er tot directeur rijdt rond in een Kever
verzekeren kan alvanaf 50 euro PER JAAR.
met een 1200 kun je makkelijk mee komen met het verkeer.
je krijgt 1 brief van de belasting die gewenst is! ofwel een vrijstellingsbrief.

met me eige kever kom je inderdaad al deze punten tegen en je maakt snel vrienden

[ Bericht 0% gewijzigd door T42 op 17-01-2010 23:59:21 ]
pi_76948039
TVP
Carpe Diem
pi_76953984
Enig idee wat het verbruik van deze kever is ?
"Evil preaches tolerance until it is dominant, then it tries to silence good."
  maandag 18 januari 2010 @ 08:40:23 #13
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_76954027
quote:
Op maandag 18 januari 2010 08:37 schreef Phoenix78 het volgende:
Enig idee wat het verbruik van deze kever is ?
1:10 en dan houd het zo'n beetje op
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  maandag 18 januari 2010 @ 08:44:08 #14
53151 T42
Pinball Wizard
pi_76954098
quote:
Op maandag 18 januari 2010 08:40 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

1:10 en dan houd het zo'n beetje op
klopt
pi_76954352
Het is wel een heel vette auto, alleen net iets boven mijn budget... moet even goed nadenken of dit iets voor mij zou zijn
"Evil preaches tolerance until it is dominant, then it tries to silence good."
pi_76955284
M'n oom rijdt overigens met gemak 1 op 14 met zijn 1200 kever, dus er moet nog wel wat te verbeteren zijn
Op ritten naar Frankrijk zelfs 1 op 15. Hij komt dan niet boven de 110, overigens.

Hij heeft een elektronische 009 ontsteking geplaatst.
Ook kleppen en carburateur goed stellen is belangrijk.
  maandag 18 januari 2010 @ 10:54:45 #17
53151 T42
Pinball Wizard
pi_76957068
quote:
Op maandag 18 januari 2010 09:45 schreef MaGNeT het volgende:
M'n oom rijdt overigens met gemak 1 op 14 met zijn 1200 kever, dus er moet nog wel wat te verbeteren zijn
Op ritten naar Frankrijk zelfs 1 op 15. Hij komt dan niet boven de 110, overigens.

Hij heeft een elektronische 009 ontsteking geplaatst.
Ook kleppen en carburateur goed stellen is belangrijk.
deze is helemaal orgineel
pi_76957802
toch tvp
Calm down, please!
pi_76957984
Leuke van zo'n auto is natuurlijk dat je compleet geen afschrijving hebt als je er zuinig op bent.
Sterker nog, die dingen worden verrekte duur de laatste jaren.
10 jaar geleden kon je nog wel eens een knappe kever vinden voor 1500 gulden.
pi_76958051
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:21 schreef MaGNeT het volgende:
Leuke van zo'n auto is natuurlijk dat je compleet geen afschrijving hebt als je er zuinig op bent.
Sterker nog, die dingen worden verrekte duur de laatste jaren.
10 jaar geleden kon je nog wel eens een knappe kever vinden voor 1500 gulden.
't Is echt een mooie prijs dit ... Voor een Kever in die staat.
Calm down, please!
  maandag 18 januari 2010 @ 11:41:14 #21
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_76958683
Heb je deze gewonnen?
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
  maandag 18 januari 2010 @ 11:41:56 #22
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_76958709
Even een mailtje gestuurd naar mijn oom. Die is hier wel van
pi_76959096
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:23 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

't Is echt een mooie prijs dit ... Voor een Kever in die staat.
Oh, dat absoluut.
En het houdt waarde.
pi_76959214
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:41 schreef KhaZ het volgende:
Heb je deze gewonnen?
Lijkt er wel op, KeverWinterFestijn vermoed ik.
Maar dat maakt niet uit natuurlijk, want die verloten echt prima Kevers in een keurige staat!
Het jaar ervoor trof ik T42 daar nog met z'n Groene Kever en het opgegraven geval.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:11:05 #25
53151 T42
Pinball Wizard
pi_76961878
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:41 schreef KhaZ het volgende:
Heb je deze gewonnen?
jep maar door relationele dingen moet hij weg
pi_76961985
Mooi ding. Foto's van de binnenkant?
En waar in Braband moeten we 'm zoeken?
  maandag 18 januari 2010 @ 14:24:55 #27
53151 T42
Pinball Wizard
pi_76964789
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Lantashh het volgende:
Mooi ding. Foto's van de binnenkant?
En waar in Braband moeten we 'm zoeken?
beek en donk staat hij nu.
heb nog helemaal geen foto's kunnen maken
maar binnen is ook alles netjes
  maandag 18 januari 2010 @ 14:34:17 #28
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_76965153
Mooi karretje T42,

dat je hem wegdoet
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:51:57 #29
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_76965900
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef T42 het volgende:

[..]

lpg is een 1000 euro extra
Waar laat je dat doen voor 1000? Voor mijn Alfa was ik ¤2200 kwijt (incl. inbouw achter kentekenplaat, dus het zou voor ¤2000 kunnen).
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:53:04 #30
22273 Dizer
Save the beard!
pi_76965940
Doe je hem ook een weekje verhuren? Voor een theatervoorstelling in april als ie nog niet verkocht is?
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 18 januari 2010 @ 14:58:18 #31
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_76966133
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef KhaZ het volgende:

[..]

Waar laat je dat doen voor 1000? Voor mijn Alfa was ik ¤2200 kwijt (incl. inbouw achter kentekenplaat, dus het zou voor ¤2000 kunnen).
Tsjah, Alfa he Een kever zit nou eenmaal wat simpeler in elkaar
  maandag 18 januari 2010 @ 16:12:24 #32
53151 T42
Pinball Wizard
pi_76969826
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef KhaZ het volgende:

[..]

Waar laat je dat doen voor 1000? Voor mijn Alfa was ik ¤2200 kwijt (incl. inbouw achter kentekenplaat, dus het zou voor ¤2000 kunnen).
verschil zit hem in een bedrijf of vrienden dienst
pi_76970433
Voor mij? Als ik eens lief door mijn verdrietige oogjes kijk?

Wat een ongelooflijke idioten! [inc. pic]
Total loss? en dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door jack4ya op 18-01-2010 19:30:09 ]
  maandag 18 januari 2010 @ 16:58:23 #34
53151 T42
Pinball Wizard
pi_76972247
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:23 schreef jack4ya het volgende:
Voor mij? Eens ik eens lief door mijn verdrietige oogjes kijk?

Wat een ongelooflijke idioten! [inc. pic]
Total loss? en dan?
deze dash heeft alleen een radio/cassette
pi_76972512
Die kever hééft ten minste een dashboad, onze auto niet meer.
pi_76973701
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:12 schreef T42 het volgende:

[..]

verschil zit hem in een bedrijf of vrienden dienst
En of je een eenvoudige carburateur hebt of injectie met computer
  maandag 18 januari 2010 @ 20:04:17 #37
53151 T42
Pinball Wizard
pi_76981179
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En of je een eenvoudige carburateur hebt of injectie met computer
computer? daar speel je toch pong op?
pi_76982172
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:04 schreef T42 het volgende:

[..]

computer? daar speel je toch pong op?
pi_76986308
tvp moet even goed nadenken zeker geinteresseerd
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:45:16 #40
53151 T42
Pinball Wizard
pi_77041343
heb een bod van 2000 van een kevergarage
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:49:45 #41
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_77041407
Hmm... Ik hou em even in de gaten.

Mijn huidige auto staat te verstoffen voor de deur, en kost dus ook nogal wat.

Waar is de auto te bezichtigen?
Heb je evt foto's van het interieur?
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:45:49 #42
53151 T42
Pinball Wizard
pi_77042357
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:49 schreef DeTolk het volgende:
Hmm... Ik hou em even in de gaten.

Mijn huidige auto staat te verstoffen voor de deur, en kost dus ook nogal wat.

Waar is de auto te bezichtigen?
Heb je evt foto's van het interieur?
nog niet ga ik nog maken maar het is een standaard kever interieur in nieuwstaat
pi_77043077
Leuk wagentje
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_77087074
Klopt het dat dit een mexico kever is?
pi_77091793
TVP.
Mijn BMW is aan vervanging toe.
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:22:00 #46
53151 T42
Pinball Wizard
pi_77094193
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:09 schreef nienepien2503 het volgende:
Klopt het dat dit een mexico kever is?
tot 77/78 was het duits, daarna is het mexico dus jah klopt
pi_77102012
Heleboel leuke reacties en terecht, maar je moet ook rekening houden met een aantal dingen.

Ik heb zelf een mex kever 1200 uit 1983 gehad en heb hier met plezier in gereden. Toch moet je rekening houden met bepaalde punten als je een moderne(re) auto gewend bent:

- De verwarming werkt op de warmte van de motor. Als je een gaatje in de kachelpotten hebt kun je uitlaat/motor geuren in je auto krijgen.
- Deze kachelpotten kosten als een van de weinige onderdelen voor de kever best nog wel wat euries.
- De Mexico kevers zijn gevoeliger voor roest dan de Duitse kevers en als je eenmaal roest hebt krijg je het er bijna niet meer uit. Door het dunne plaatwerk moet je er rekening mee houden dat je er in het ergste geval weleens aan zou moeten lassen/laten lassen.
- Het 1200 motortje heeft wel pit, maar als je veel snelweg kilometers moet rijden is het echt een drama. daarbij vinden de motoren dit ook niet echt fijn. Voordeel is dat de motor er binnen 20min uit ligt als het nodig is.
- Er zit vrijwel geen dashboard in of airbags, dus als je een flinke frontale botsing krijgt, heb je een stuur in je borst.
- Je hebt alleen trommelremmen en geen schijfremmen, dus je moet rekening houden met een langere remweg dan normaal. Daarbij moet je harder trappen om te remmen dan bij een moderne auto.

Als dit je allemaal niets kan schelen, heb je een hele leuke auto en krijg je hele leuke reacties!

Ik heb er met erg veel plezier 3 jaar in gereden en ga er zeker nog eens een terug kopen!
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:43:54 #48
53151 T42
Pinball Wizard
pi_77120586
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:19 schreef Nick1983 het volgende:
Heleboel leuke reacties en terecht, maar je moet ook rekening houden met een aantal dingen.

Ik heb zelf een mex kever 1200 uit 1983 gehad en heb hier met plezier in gereden. Toch moet je rekening houden met bepaalde punten als je een moderne(re) auto gewend bent:

- De verwarming werkt op de warmte van de motor. Als je een gaatje in de kachelpotten hebt kun je uitlaat/motor geuren in je auto krijgen.
- Deze kachelpotten kosten als een van de weinige onderdelen voor de kever best nog wel wat euries.
- De Mexico kevers zijn gevoeliger voor roest dan de Duitse kevers en als je eenmaal roest hebt krijg je het er bijna niet meer uit. Door het dunne plaatwerk moet je er rekening mee houden dat je er in het ergste geval weleens aan zou moeten lassen/laten lassen.
- Het 1200 motortje heeft wel pit, maar als je veel snelweg kilometers moet rijden is het echt een drama. daarbij vinden de motoren dit ook niet echt fijn. Voordeel is dat de motor er binnen 20min uit ligt als het nodig is.
- Er zit vrijwel geen dashboard in of airbags, dus als je een flinke frontale botsing krijgt, heb je een stuur in je borst.
- Je hebt alleen trommelremmen en geen schijfremmen, dus je moet rekening houden met een langere remweg dan normaal. Daarbij moet je harder trappen om te remmen dan bij een moderne auto.

Als dit je allemaal niets kan schelen, heb je een hele leuke auto en krijg je hele leuke reacties!

Ik heb er met erg veel plezier 3 jaar in gereden en ga er zeker nog eens een terug kopen!
1200 kun je makkelijk 120 mee halen! ik deed met een 1300 zelfs 170 (in ze 2)
maar na een flinke rit mag je ook niet meteen de motor uitzetten (laat deze 5 min lopen om te koelen)
wil je meer pit? heb nog wel een opgefokte 1600 te koop liggen.
airbags zijn voor mietten ik ga in een nieuwe auto aso rijden in een oudje niet.
trommelremmen heeft deze nog maar voor 500 euro extra laat ik er schijven op zetten heb ik op mijn eigen kever ook.
hardertrappen op de rem komt omdat er geen bekrachting in zit en ik vind dat fijner (meer gevoel met de weg)
kachelpotten zijn niet duur en deze zijn als nieuw zoals de hele auto ook bijna nieuw is.
dash is spartaans en kan weinig stuk aan.
roest klopt bij mexico maar deze is volledig behandeld.
plaatwerkt kost trouwens niet veel als er ooit aan gelast moet worden (kuh me eigen kever bijv)
stuur in je borst hmm ik had ooit een mercedes die nog niet eens gordels had dan is deze al 10x veiliger
owjah 80kmh voelt als 180kmh dus minder snelheidboettes
pi_77121542
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:19 schreef Nick1983 het volgende:
Heleboel leuke reacties en terecht, maar je moet ook rekening houden met een aantal dingen.

Ik heb zelf een mex kever 1200 uit 1983 gehad en heb hier met plezier in gereden. Toch moet je rekening houden met bepaalde punten als je een moderne(re) auto gewend bent:

- De verwarming werkt op de warmte van de motor. Als je een gaatje in de kachelpotten hebt kun je uitlaat/motor geuren in je auto krijgen.
- Deze kachelpotten kosten als een van de weinige onderdelen voor de kever best nog wel wat euries.
- De Mexico kevers zijn gevoeliger voor roest dan de Duitse kevers en als je eenmaal roest hebt krijg je het er bijna niet meer uit. Door het dunne plaatwerk moet je er rekening mee houden dat je er in het ergste geval weleens aan zou moeten lassen/laten lassen. Ik vind de roestgevoeligheid ook nog wel meevallen. Hoeveel D kadetjes zie jij nog dagelijks rondrijden?
- Het 1200 motortje heeft wel pit, maar als je veel snelweg kilometers moet rijden is het echt een drama. daarbij vinden de motoren dit ook niet echt fijn. Voordeel is dat de motor er binnen 20min uit ligt als het nodig is.
- Er zit vrijwel geen dashboard in of airbags, dus als je een flinke frontale botsing krijgt, heb je een stuur in je borst.
- Je hebt alleen trommelremmen en geen schijfremmen, dus je moet rekening houden met een langere remweg dan normaal. Daarbij moet je harder trappen om te remmen dan bij een moderne auto.

Als dit je allemaal niets kan schelen, heb je een hele leuke auto en krijg je hele leuke reacties!

Ik heb er met erg veel plezier 3 jaar in gereden en ga er zeker nog eens een terug kopen!
- Een setje kachelpotten kost je 350-400 euro en dan kan je weer jaren vooruit.
- Je bespaart sowieso al enorm op het uitlaatsysteem omdat de motor achterin zit en je dus een kort uitlaatsysteem hebt.
- Je hebt geen kosten voor distributieriem/-ketting, waterkoeling en andere ellende.
- Het plaatwerk van een Mex kever is vaak nog een stuk dikker dan dat van een moderne auto.
- Met een 1200 kan je prima vooruit komen, 140 is dan wel zo'n beetje de top. Maar voor zo'n 34pk is dat natuurlijk prima genoeg. Wil je meer pk's dan is er genoeg materiaal te krijgen om te tunen. Echt duur is dat bovendien ook niet. Wel vereist het kennis en handigheid want laten doen kan het wel weer erg kostbaar maken.
- Bij oldtimers geldt over het algemeen dat je geen airbag hebt. Mijn Volvo 740 heeft die ook niet.
- Trommelremmen kunnen prima remmen, mits voldoende onderhoud en goed afgesteld. Het is hard werken maar je kan zeker vol blokkeren op de voorwielen. Voor een auto met een gewicht van nog geen 700kg voldoet het ruim.
pi_77121748
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

- Een setje kachelpotten kost je 350-400 euro en dan kan je weer jaren vooruit.
- Je bespaart sowieso al enorm op het uitlaatsysteem omdat de motor achterin zit en je dus een kort uitlaatsysteem hebt.
- Je hebt geen kosten voor distributieriem/-ketting, waterkoeling en andere ellende.
- Het plaatwerk van een Mex kever is vaak nog een stuk dikker dan dat van een moderne auto.
- Met een 1200 kan je prima vooruit komen, 140 is dan wel zo'n beetje de top. Maar voor zo'n 34pk is dat natuurlijk prima genoeg. Wil je meer pk's dan is er genoeg materiaal te krijgen om te tunen. Echt duur is dat bovendien ook niet. Wel vereist het kennis en handigheid want laten doen kan het wel weer erg kostbaar maken.
- Bij oldtimers geldt over het algemeen dat je geen airbag hebt. Mijn Volvo 740 heeft die ook niet.
- Trommelremmen kunnen prima remmen, mits voldoende onderhoud en goed afgesteld. Het is hard werken maar je kan zeker vol blokkeren op de voorwielen. Voor een auto met een gewicht van nog geen 700kg voldoet het ruim.
Ze zijn om te bouwen hoor je kunt er schijfremmen voren op leggen.
pi_77121847
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:03 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ze zijn om te bouwen hoor je kunt er schijfremmen voren op leggen.
Blijft de vraag waarom je het zou willen.
De meeste Kevers waar ik in gereden heb, remmen perfect. Goed en zorgvuldig onderhoud is alles.
Zo zijn ze ontworpen en rijden er nog miljoenen rond...

Natuurlijk is het om te bouwen, je kan er zelfs een halve Porsche van maken.
Maar dan vind ik het geen Kever meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')