Ik wel uiteraard.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Toen las je elkaars posts niet eens.
RMV en Smaakpolitie zijn vele malen beter dan onderkoffor en dasjjegoetrechtquote:
En als je even een paar minuten niet postte was je zo 3 pagina's verderquote:Op zondag 17 januari 2010 21:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Toen las je elkaars posts niet eens.
Smaakpolitiequote:Op zondag 17 januari 2010 21:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
RMV en Smaakpolitie zijn vele malen beter dan onderkoffor en dasjjegoetrecht
Dacht het niet...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Smaakpolitie![]()
Komt dat binnenkort nog op zondag?
Mooi. Effe cola halen en je kon weer naar de nieuwe topics-lijstquote:Op zondag 17 januari 2010 21:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
En als je even een paar minuten niet postte was je zo 3 pagina's verder
nee, volgens mij is dit een nieuw seizoenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Is Das je goed recht geen herhaling?
Nouja, dan maar op woensdag zonder topique kijkenquote:
Komt 't uberhaupt nog? Vond ik best een leuke seriequote:Op zondag 17 januari 2010 21:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Smaakpolitie![]()
Komt dat binnenkort nog op zondag?
Datquote:
Vroeger was alles beter; en vroeger was ik er niet bijquote:Op zondag 17 januari 2010 21:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
Mooi. Effe cola halen en je kon weer naar de nieuwe topics-lijst
Je kan gewoon een topic openen hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 21:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nouja, dan maar op woensdag zonder topique kijken
Ik was vergeten een pak sap/drinken te halen voor op m'n kamer vanavond, en om nu nog aan de energiedrink te gaanquote:
madelief bedoel je? dat was/is een actie om geld op te halen voor een stichting.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:16 schreef teamlead het volgende:
even offtopic: what's up with all the pink
Ik zie een verbandquote:Op zondag 17 januari 2010 21:18 schreef blckbb het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter; en vroeger was ik er niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |