WHAT THE FUUUUUUUUUUCK wat AWESOME!quote:Op maandag 18 januari 2010 02:46 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een Jar Jar Binks waterpijp gekocht
Dinsdag krijg je een fotoquote:Op maandag 18 januari 2010 02:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
WHAT THE FUUUUUUUUUUCK wat AWESOME!
FOTOOO!
Ik heb vorige week een fucking lelijke bong gekocht maar als ik hem goed verf lijkt ie op een pandabeerhoofd dat aan een grote bamboestok is geregen, met bloed enzo, dus dat ga ik doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Leuk!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 03:20 schreef koei het volgende:
Oh, en waarschijnlijk wordt morgen de wintersport geboekt
Chatel, in Port du soleil. Met half pension! Nog nooit geweest, maar schijnt een goed (en groot) skigebied te zijn!
Goede vraag!quote:Op maandag 18 januari 2010 07:12 schreef Bamba het volgende:
Heb jij ook een Iphone toevallig Tombola?
quote:Op maandag 18 januari 2010 07:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Goede vraag!
Tombolafan, heb je een IPhone of heb je een telefoon die ook echt kan bellen?
Ik wil een nieuwe telefoonquote:Op maandag 18 januari 2010 07:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Goede vraag!
Tombolafan, heb je een IPhone of heb je een telefoon die ook echt kan bellen?
Hier reageer ik wel even inhoudelijk op als ik op mijn werk benquote:Op maandag 18 januari 2010 00:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hoezo?
Je loopt toch ook niet te miepen over het feit dat veel Smartphones destijds met Outlook werden geleverd?
Het is gewoon het programma dat er voor zorgt dat je muziek er op kan zetten en alle andere meuk.
Feit blijft wel natuurlijk dat iTunes onder Windows gewoon een dikke faal is. En inderdaad, het is niet logisch dat je contacts en dergelijke op je telefoon ondergeschikt zijn aan wat in iTunes staat.
Overigens zou je misschien al wat kunnen voorkomen door iTunes altijd te koppelen aan je account, dus je iTunes account activeren in iTunes en dan pas je iPhone aansluiten. Volgens mij helpt dat wel wat.
quote:Op maandag 18 januari 2010 08:30 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
[Gaston]Goooooooooooooooooooooooooooooooooooeoeoeoeoeoeoeoeoeooeoeoeoeoeoeoeooedemorgen GAM SC![/Gaston]
quote:Op maandag 18 januari 2010 08:31 schreef SocialDisorder het volgende:
goddammit, SB d'r account is ook al op m'n werk binnengeslopen
HELLZYEH!quote:Op maandag 18 januari 2010 08:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stiekem allemaal vieze dingen gedaan op het werk dit weekend zeker?
Oh en SD, lees mijn mail van vorige week eens door en doe eens een lief berichtje terugsturen vandaag
quote:Op maandag 18 januari 2010 08:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
HELLZYEH!
Welke mail precies? De enige mail die ik van je heb van een week oud heb ik op gereageerd...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |