St. Anger is gewoon boutquote:Op zondag 17 januari 2010 23:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Awesome!
edit: jammer dat de covers/medley maar zo kort duurde.
Hun eigen werk vind ik echt een stuk minder.
qft, en inderdaad Fallen.. maar de medley was vetquote:
Die laatste gaat ook nog wel hoor.. Maar Master Of Puppets en And Justice For All blijven m'n favo albumsquote:Op zondag 17 januari 2010 23:36 schreef Fallen het volgende:
Ik vond Load/Reload nog wel gaan, maar daarna echt drama geworden....
Heb ze een paar jaar geleden gezien op Werchter. Wat een fucking vette show was dat. Alleen maar oude nummers gespeeldquote:Op zondag 17 januari 2010 23:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Metallica is geniaal. Metallica coveren is kansloos. Laat de muziek zoals het bedoelt is
Op zich wel eens, maar ik vond die cover van Avril nog wel gaan eigenlijk.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Metallica is geniaal. Metallica coveren is kansloos. Laat de muziek zoals het bedoelt bedoeld is
Wat nou weer?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:38 schreef Misan het volgende:
Fuck Apple en die kloteappstore en kutkoppelverkoop van ze![]()
![]()
Hee, Metallica is jaren 80quote:Op zondag 17 januari 2010 23:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Op zich wel eens, maar ik vond die cover van Avril nog wel gaan eigenlijk.
Zelf ben ik meer van de jaren 80 muziek:
Je hebt toch altijd een backup?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:42 schreef Misan het volgende:
[..]
ben al mijn apps, contacts en sms kwijt
die werkt mooi niet aangezien ik mijn pc opnieuw geinstalleerd heb en alles wat op de iphone stond blijkbaar ondergeschikt was aan wat op mijn pc stond.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd een backup?
Die kan je makkelijk terugzetten. Bij elke synchronisatie wordt er een backup gemaakt. En die kan je altijd weer terug zetten.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:48 schreef Misan het volgende:
[..]
die werkt mooi niet aangezien ik mijn pc opnieuw geinstalleerd heb en alles wat op de iphone stond blijkbaar ondergeschikt was aan wat op mijn pc stond.
contacts heb ik nog wel elders in een backup staan, maar de sms is gewoon weg en al mijn apps moet ik handmatig opnieuw downloaden
mja, my bad...quote:Op zondag 17 januari 2010 23:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee, Metallica is jaren 80
Maar moet zeggen dat muziek uit dat decennium magisch blijft
iTunes....quote:Op zondag 17 januari 2010 23:48 schreef Misan het volgende:
[..]
die werkt mooi niet aangezien ik mijn pc opnieuw geinstalleerd heb en alles wat op de iphone stond blijkbaar ondergeschikt was aan wat op mijn pc stond.
contacts heb ik nog wel elders in een backup staan, maar de sms is gewoon weg en al mijn apps moet ik handmatig opnieuw downloaden
ik kon die iphone niet eens gebruiken zonder dat kankerprogramma te installerenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
iTunes....![]()
Maar je hebt dus geen mac computer? Dan ben je wel fucked ja.
De combinatie is echt heerlijk, maar vanaf een windows bak natuurlijk drama.
Muziek is erg vetjes maar die clips...quote:Op zondag 17 januari 2010 23:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
mja, my bad...![]()
Maar goed, meer dus van:
iTunes dient ook gewoon door een virusscanner gedetecteerd te worden als directe dreigingquote:Op zondag 17 januari 2010 23:54 schreef Misan het volgende:
[..]
ik kon die iphone niet eens gebruiken zonder dat kankerprogramma te installeren
en dan zeikt iedereen over dat internet explorer in windows ingebakken zit
dat is het zeker: malware ofzoquote:Op zondag 17 januari 2010 23:55 schreef Poit het volgende:
[..]
iTunes dient ook gewoon door een virusscanner gedetecteerd te worden als directe dreiging
Trusten!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga zo slapen![]()
Welterusten iedereen!
Hoezo?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:54 schreef Misan het volgende:
[..]
ik kon die iphone niet eens gebruiken zonder dat kankerprogramma te installeren
en dan zeikt iedereen over dat internet explorer in windows ingebakken zit
Virusscanner?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:55 schreef Poit het volgende:
[..]
iTunes dient ook gewoon door een virusscanner gedetecteerd te worden als directe dreiging
Ik moet er binnenkort ook aan..quote:Op maandag 18 januari 2010 00:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Virusscanner?
Heb ik niet nodig, draai OS-X!
Dat komt over als appels met peren vergelijkenquote:Op maandag 18 januari 2010 00:13 schreef koei het volgende:
Ach, Linux is toch bagger in vergelijking met Windows!
disjfafaaaaaaquote:Op maandag 18 januari 2010 00:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat komt over als appels met peren vergelijken
Ah, gelukkig! Toch nog een happer!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat komt over als appels met peren vergelijken
Het is al opgelost kwa HD contentquote:
Ik heb adobe nodig anders had ik linux wel gehad denk ik, gelukkig heb ik straks linux op mn telefoonquote:Op maandag 18 januari 2010 00:13 schreef koei het volgende:
Ach, Linux is toch bagger in vergelijking met Windows!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |