actief, de gave zijn of gaan weg...quote:
Dat idee heb ik ook... vandaar ook de vraag hoeveel mensen er over blijven...quote:Op maandag 18 januari 2010 12:27 schreef Poit het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of worden er sinds Fok Games 2.0 veel minder nieuwsitems gepost? Ik kom er bijna niet meer maar als ik hem weer eens open zie ik weinig verschil..
- Ninjaedit
ik ben wel blij dat ik geen redacteur meer ben, kan ik mooi meedoen met prijsvragen weerquote:Op maandag 18 januari 2010 12:34 schreef Rossdale het volgende:
Er hebben een hoop mensen gesolliciteerd dus de redacteuren worden vast snel weer aangevuldEr blijven er nu wel weinig over.
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen die niet inzien hoe geniaal de iPhone is![]()
Die lijkt me ook vet.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:46 schreef koei het volgende:
Die is tof Edje! Bij mij wordt het waarschijnlijk Sherlock Holmes!
ik ookquote:
niet echt helemaal...quote:Op maandag 18 januari 2010 12:49 schreef koei het volgende:
Oeh, Poit en Edje gaan samen naar de film
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:49 schreef koei het volgende:
Oeh, Poit en Edje gaan samen naar de film
quote:
quote:
quote:
Die is goed!!!!!quote:
Ik heb geen plannen nee. Of het nieuwe 'bestuur' moet me zat worden, maar dan trappen ze me er maar uit...quote:Op maandag 18 januari 2010 12:35 schreef Misan het volgende:
[..]sorry, maar jij gaat toch ook niet weg?
Met oprotpremiequote:Op maandag 18 januari 2010 12:51 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen nee. Of het nieuwe 'bestuur' moet me zat worden, maar dan trappen ze me er maar uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |