quote:Op maandag 18 januari 2010 10:41 schreef Graseter het volgende:
Mijn hamster zit nu op mijn buik stukjes vsn mijn eierkoek te eten
die van mij kan nog niet eens een mes optilldn laatstaan mee lopen.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:54 schreef Chen het volgende:
Hoe kan dat kreng een mes in z'n bek houden in de OP?
Ok.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen dat hoedje was ff wat lastig voor 'm, en ik ga 'm verder ook geen dingetjes meer aantrekken of zo hoor.
Voor de rest heb ik hem alleen maar af en toe ergens neergezet en er wat voer bijgelegd om hem een beetje stil te laten zitten. Daarbij zit ik hem ook niet hele avonden te treiteren hoor!Gewoon beetje mee spelen, ergens neerzetten, foto'tje maken, weer beetje mee spelen en weer terug z'n hok in zetten.
Die kat vangen en die kat opetenquote:Op maandag 18 januari 2010 11:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik had ook een hamster, maar die werd opgegeten door de kat van de buren
Don't ask me!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:54 schreef Chen het volgende:
Hoe kan dat kreng een mes in z'n bek houden in de OP?
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:48 schreef Equites het volgende:
Ik wil hem en jou pik op 1 foto, en dat ie dan in je eikel bijt. Kan dit?
Hoezo niet, we mochten toch alles vragen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmm..........
ff denken.......
Ehhhhh.....nee?
Een emo hamster....quote:Op maandag 18 januari 2010 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Don't ask me!![]()
Ik liet hem op mijn bureau rondlopen waar ik net een boterhammetje had gegeten, en ineens loopt-ie doodleuk met dat mes in z'n bek rond!
Ik leg dat mes in z'n hok neer, wil-ie het zijn nest in slepen!
Past niet, dus probeert hij het metaal doormidden te bijten!
Toen heb ik het mes er toch maar weer uit gehaald, want Muffin moet niet emo gaan doen, dat-ie zich aan dat mes snijdt!
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Don't ask me!![]()
Ik liet hem op mijn bureau rondlopen waar ik net een boterhammetje had gegeten, en ineens loopt-ie doodleuk met dat mes in z'n bek rond!
Ik leg dat mes in z'n hok neer, wil-ie het zijn nest in slepen!
Past niet, dus probeert hij het metaal doormidden te bijten!
Toen heb ik het mes er toch maar weer uit gehaald, want Muffin moet niet emo gaan doen, dat-ie zich aan dat mes snijdt!
doe hem eens in een wokpanquote:Op maandag 18 januari 2010 22:32 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een zuipschuit zeg!
(Hij zat overigens hooguit 4 seconden in dat glas, don't worry, en na afloop zat-ie lekker op m'n arm z'n snuitje een beetje te wassen en kreeg hij na afloop wat voer!Sowieso was het een schoon glas.)
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:32 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een zuipschuit zeg!
(Hij zat overigens hooguit 4 seconden in dat glas, don't worry, en na afloop zat-ie lekker op m'n arm z'n snuitje een beetje te wassen en kreeg hij na afloop wat voer!Sowieso was het een schoon glas.)
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:40 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
muffin de alcholistische hamster!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |