quote:Op zondag 17 januari 2010 22:47 schreef zoekjewat het volgende:
ToT doe is muffin in duikend in een aqarium picoh wacht, kunnen hampsters zwemmen?
Ja dan kan ik 'm niet meer opvreten!quote:Op zondag 17 januari 2010 22:54 schreef Luco het volgende:
Muffin!
Doe Muffin anders eens op een muffin zetten!
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]Ik WIST dat er zo'n vraag zou komen!
Ik heb helaas geen aquarium meer, en Muffin is z'n zwembroekje kwijt!
Volgens mij heeft Muffin vannacht vele nachtmerries over mensen zoals jijquote:Op zondag 17 januari 2010 22:56 schreef zoekjewat het volgende:
[..]en als moslimextremist
met baard en al
(geniaal idee, een hampster die alle types na doetdit word een e-meme
)
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:58 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Muffin vannacht vele nachtmerries over mensen zoals jij![]()
Een hamster als terrorist verkleden priceless!
die picquote:Op zondag 17 januari 2010 23:23 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat lastig worden zoiets na te maken!
Nee, dat ene rothoedje was al een hele worsteling joh!Een baard zou hij waarschijnlijk opeten!
De mijne wil zelf niet wakker blijven, lui stuk vreten dat het is!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:46 schreef Graseter het volgende:
Mijn hamstert zit me momenteel wakker te houden
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
De mijne wil zelf niet wakker blijven, lui stuk vreten dat het is!
Tja hij heeft ook weinig reden om wakker te worden; ik heb 'm de laatste tijd zo veel voer gegeven (ook met het maken van die foto's) dat als-ie slapend in z'n nestje een keer gaapt, zijn bekkie al weer vol voer zit!
Alleen dat hoedje was ff wat lastig voor 'm, en ik ga 'm verder ook geen dingetjes meer aantrekken of zo hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Laat dat beestje lekker met rust, dierenbeul.En iedereen die dit dierenleed toejuicht, ik walg van jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |