Alle eer aan Muffin en ToTquote:Op zondag 17 januari 2010 20:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Alleen omdat het een paul-topic is zeker
Neequote:Op zondag 17 januari 2010 20:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Alleen omdat het een paul-topic is zeker
Aaah dat is toch niet nodig het gaat om het ideequote:
Valt wel meequote:Op zondag 17 januari 2010 20:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee
Dit is een van Pauls weinige goede topics zelfs
Tjah, Engels he!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:24 schreef Pluis_Konijn het volgende:
hampster?
MAAR HAMMIEJSSS![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 17 januari 2010 20:28 schreef Paul het volgende:
Ik zal morgen ofzo wel een foto maken van mijnes
Zo'n enorme hamster kooiquote:Op zondag 17 januari 2010 20:34 schreef Schunckelstar het volgende:
ik had vroeger ook hamsters![]()
[ afbeelding ]
en toen bleken het een mannetje en vrouwtje te zijn met dit als resultaat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trouwensquote:Op zondag 17 januari 2010 20:34 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn geloof in de goedheid van de mens wat doe je!!!
ja dat viel dus best tegen, moeders was nogal aggressief tegen haar kroost..quote:
Haha, ik heb een zwak voor schattige beestjesquote:Op zondag 17 januari 2010 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Trouwens@ dat konijntje in je fobo!
En cool @ handfasting!Heb je dat met iemand gedaan? (Die foto zal vast niet van jezelf zijn natuurlijk!
)
zoiets had ik met mn muizen die vochten elkaar helemaal dood. Ook maar weggebracht waswel jammer omdat het voor de rest wel coole muizen warenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:39 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja dat viel dus best tegen, moeders was nogal aggressief tegen haar kroost..
toen ik de eerste dode uit de kooi heb geschraapt (helemaal opengebeten) heb ik ze maar naar een kinderboerderij gebracht
Aww.. die van mij hadden ook vijf kleintjes gekregen, ging gelukkig wel goed, maar werd uiteindelijk teveel zorg.. dus ook weggebracht, maar meehhh wat rotquote:Op zondag 17 januari 2010 20:39 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja dat viel dus best tegen, moeders was nogal aggressief tegen haar kroost..
toen ik de eerste dode uit de kooi heb geschraapt (helemaal opengebeten) heb ik ze maar naar een kinderboerderij gebracht
Die hamsterkooiquote:Op zondag 17 januari 2010 20:34 schreef Schunckelstar het volgende:
ik had vroeger ook hamsters![]()
[ afbeelding ]
en toen bleken het een mannetje en vrouwtje te zijn met dit als resultaat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze foto's stammen nog uit de tijd dat ze telramen gebruikten ipv laptopsquote:Op zondag 17 januari 2010 20:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die hamsterkooi![]()
![]()
Zie ik dat nou goed en had je zo je laptop daar staan en als je bezig was liepen ze er zo nu en dan achterlangs?
Tell me about itquote:Op zondag 17 januari 2010 21:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
deze foto's stammen nog uit de tijd dat ze telramen gebruikten ipv laptops![]()
maar ze konden idd helemaal achterlangs lopen ja, dit is de eerste opstelling, de uiteindelijke kooi liep de hele kamer rond met in elke hoek een kooi![]()
maar wel een penswerk om die buizen allemaal schoon te maken, daar was ik letterlijk de hele zaterdag van s'morgens tot sávonds mee bezig
Wowquote:Op zondag 17 januari 2010 21:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
deze foto's stammen nog uit de tijd dat ze telramen gebruikten ipv laptops![]()
maar ze konden idd helemaal achterlangs lopen ja, dit is de eerste opstelling, de uiteindelijke kooi liep de hele kamer rond met in elke hoek een kooi![]()
maar wel een penswerk om die buizen allemaal schoon te maken, daar was ik letterlijk de hele zaterdag van s'morgens tot sávonds mee bezig
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:17 schreef ToT het volgende:
Ja kut, het aluminiumhoedje blijft niet zitten!
Dit maakt Muffin een nog grotere baas dan ie alwas met zn alu-hoedjequote:
Moeilijk he, fotograferenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:24 schreef Pluis_Konijn het volgende:
hampster?
MAAR HAMMIEJSSS![]()
[ afbeelding ]
Dat dus, en die van mij hadden geen eens een hoedje op. :Lquote:Op zondag 17 januari 2010 21:36 schreef ToT het volgende:
Ach ik heb een setje van 6 of 7 mille, maar van een supersnelle gefrustreerde hamster met een wiebelig hoedje op de kop die je per sé vlak bij een papiertje goed op de foto wil hebben is het moeilijk een foto te maken!
Sommige mensen zijn gewoon jaloers omdat een hamster meer aandacht krijgt dan hun in het leven buiten FOKquote:Op zondag 17 januari 2010 21:36 schreef ToT het volgende:
Ach ik heb een setje van 6 of 7 mille, maar van een supersnelle gefrustreerde hamster met een wiebelig hoedje op de kop die je per sé vlak bij een papiertje goed op de foto wil hebben is het moeilijk een foto te maken!
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:52 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon jaloers omdat een hamster meer aandacht krijgt dan hun in het leven buiten FOK
WTFquote:Op zondag 17 januari 2010 21:57 schreef ToT het volgende:
BNW SC9 waar Slowchat tot serieuze discussies verheven wordtMuffin wordt wereldberoemd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |