quote:Op zondag 17 januari 2010 19:53 schreef AskMe het volgende:
Laat 'm in je bed liggen terwijl jij hem een sprookjesverhaal verteld
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:56 schreef Westsidee het volgende:
Foto van hamster met alu-hoedje graag....op verzoek van Lambiekje.
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:56 schreef Westsidee het volgende:
Foto van hamster met alu-hoedje graag....op verzoek van Lambiekje.
hahaquote:Op zondag 17 januari 2010 19:56 schreef ToT het volgende:
LOL @ Askme! Ik heb geen sprookjesboek!
Rikker: ik doe m'n best!Ik krijg morgen wel een leuke dame op bezoek, dus wordt het ff prioriteiten stellen (Hamster of dame? Hamster of dame? Hamster? Dame? Hamster? Dame?) maar ik doe m'n best!
OMGquote:Op zondag 17 januari 2010 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]DOEN WE!!!!!
TOPIDEE!!!
Dan wordt het meteen de mascotte van BNW!
Hamster op of in dame?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:56 schreef ToT het volgende:
Rikker: ik doe m'n best!Ik krijg morgen wel een leuke dame op bezoek, dus wordt het ff prioriteiten stellen (Hamster of dame? Hamster of dame? Hamster? Dame? Hamster? Dame?) maar ik doe m'n best!
Je kunt ook Muffin gebruiken om de dame te verleidenquote:Op zondag 17 januari 2010 19:56 schreef ToT het volgende:
pics van de dame mag ookquote:Op zondag 17 januari 2010 19:56 schreef ToT het volgende:
Nee, ik heb 'm van een kennisje gekregen. Hij is niet van Paul.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:21 schreef Stoeprand het volgende:
Heb je hier nou een hamster voor gekocht Paul?
Ik las het nu ook ja.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, ik heb 'm van een kennisje gekregen. Hij is niet van Paul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |