Ja alleen heb ik geen eigen website meer!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heb je de andere helft nog? Dat wil ik graag zien!
Maar je hebt toch wel ergens webspace of niet? Die html is zo gemaakt, wil ik ook wel voor je doenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef ToT het volgende:
Ja alleen heb ik geen eigen website meer!Het bestaat allemaal uit losse plaatjes die ik met een html-pagina onder elkaar had gezet.
Vast wel!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel ergens webspace of niet? Die html is zo gemaakt, wil ik ook wel voor je doen.
Hmm, gezellig tafereeltje zegquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hmm, gezellig tafereeltje zeg. Ik durf het bijna niet te vragen... en daarom doe ik dat ook niet
.
Je weet wel, die vraag die ik van jou niet mag stellenquote:
Help?quote:
Sponsor jij mijn reis dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat wordt z'n grootste avontuur ooit!
Mits DevilsWhore 'm dan TOCH nog wil gaan ontvoeren!
*Hint hint!*![]()
Bwhehehe, ikke = een armoedzaaier hoor!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Help?
[..]
Sponsor jij mijn reis dan?
Ik ben een arme scholier.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Bwhehehe, ikke = een armoedzaaier hoor!
Scholier ja, dus geen stufi of OV.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:06 schreef ToT het volgende:
Scholier? Geen studente?
Aw crap!
Dan doen we die fotoshoot met Muffin wel tegen de tijd dat je een OV-jaarkaart hebt!
Hoe oud kunnen hamsters eigenlijk worden?
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:12 schreef ToT het volgende:
*Tosst een koekje @ DevilsWhore*
Alsjeblieft, en nu weer braaf buiten spelen!
Niks meer gewend? Ben bijna 3 uur onderweg geweest, waarvan dik een uur wacht/fietstijd.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:13 schreef ToT het volgende:
Owjah, longontsteking enzo he. De koters van tegenwoordig zijn ook niks meer gewend!
Ehhh...Playstation?
Monopoly tegen Muffin?quote:
quote:
En Muffin is geen birdy birdy buck-buck-buck-buck he!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:42 schreef alwaysedo het volgende:
Dat wou ik dus net zeggen ja :p aan die attitude van Muffin te zien gaat dat nog lastiger dan normaal worden voor mijn zweedse vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |