quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Mission: 'Kidnap muffin' failed.
Reason: Het mocht niet.
Ja.quote:
dan lijkt het me duidelijk wat muffins volgende avontuur wordquote:
Dat wordt z'n grootste avontuur ooit!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan lijkt het me duidelijk wat muffins volgende avontuur word
Muffin is dus toch nog veiligquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Mission: 'Kidnap muffin' failed.
Reason: Het mocht niet.
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:47 schreef ToT het volgende:OP is weer bijgewerkt; er zijn nu 15 Muffin-foto's in totaal!
quote:Judith zegt:
*.d
*hij doet ook alles met zn hamste
Ze is nog vrijgezelquote:Op zondag 24 januari 2010 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ik weet niet hoe oud je zusje is, dus zal ik maar geen ongepaste reactie geven!
Mijn PM box is open.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:40 schreef Paul het volgende:
ToT heeft een echte foto van mijn zusje gezien
Je moet hem niet iedere keer wakker maken, daar kan hij ziek van wordenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:00 schreef ToT het volgende:
Komt goed, maar het monster ligt weer te slapen.
Ik had hem net tóch maar weer wakker gemaakt omdat het kreng echt zowat alleen diep in de nacht er uit komt, en hij wordt elke keer gewoon weer knorriger!
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je moet hem niet iedere keer wakker maken, daar kan hij ziek van worden.
Waarschijnlijk probeert hij een winterslaap te doen.
De mijne slapen nu ook heel veel, ik zie ze amper nog. Muffin krijgt trouwens wel de groetjes van ze!
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:51 schreef Desunoto het volgende:
Muffin begint ToT te haten.
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
CRAP!!!!
Okee, nu laat ik 'm dus ECHT slapen ja!
Een winterslaap doet de jouwe niet he, want dwerghamsters schijnen dat niet te doenquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:10 schreef Schunckelstar het volgende:
hamster on a piano dan maar, om de leegte op te vullen die muffin heeft achtergelaten nu hij zijn winterslaap gaat houden![]()
Awwwquote:Op zondag 24 januari 2010 14:10 schreef Schunckelstar het volgende:
hamster on a piano dan maar, om de leegte op te vullen die muffin heeft achtergelaten nu hij zijn winterslaap gaat houden![]()
De Nederlanders pik je er ook zo tusenuit somsquote:xxxXAwesome (3 weken geleden) Toon Verbergen
what is that for a hamster?^^
De hamster is solitair, dat betekent dat hij agressief is tegen soortgenoten (behalve als ze geslachtsrijp zijn)quote:Op zondag 24 januari 2010 16:26 schreef ToT het volgende:
Is het trouwens ook mogelijk om een klein hamstertje van een ander ras bij een winterslapende goudhamster te doen? Dan heeft-ie tenminste een speelkameraadje en als het er eentje die die geen winterslaap houdt, heb ik er tenminste ook nog wat aan!
True, vette rellen hadden mijn 2 hamsters Stoffer en Blikquote:Op zondag 24 januari 2010 17:19 schreef saaw het volgende:
[..]
De hamster is solitair, dat betekent dat hij agressief is tegen soortgenoten (behalve als ze geslachtsrijp zijn)
dus misschien niet zo'n goed idee
Heb je de andere helft nog? Dat wil ik graag zienquote:Op zondag 24 januari 2010 16:37 schreef ToT het volgende:
Ik heb vroeger ook een heel lang stripverhaal gemaakt met wat speelgoedpoppetjes die door mijn huis heen liepen enzo. Helaas ben ik ruim de helft van dat stripverhaal kwijtgeraakt.
Behalve roborovski's en daar heb ik er twee vanquote:Op zondag 24 januari 2010 17:19 schreef saaw het volgende:
De hamster is solitair, dat betekent dat hij agressief is tegen soortgenoten (behalve als ze geslachtsrijp zijn)
dus misschien niet zo'n goed idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |