abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 4 mei 2010 @ 17:47:20 #51
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_81015360
Koninginnedag:

Drie cd's van Paul de Leeuw, eentje van Guus Meeuwis en Prince Rave un2 the joy fantastic (totale kosten: 2,50 euro) en de 10-track single van RATM's Bombtrack a 1 euro.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 08:44:07 #52
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_81328144

Vinylsingletje van Wantwant, ik zag ze op Bevrijdingspop en vond ze wel schattig; een beetje lullige Nederpop met gitaren, het deed mij denken aan Bloem. Nu zag ik in Utrecht dit singletje liggen voor 2 euro en dat leuk me wel leuk, ook een mooie voorkant. Daarnaast heeft mijn band ook een nummer met dezelfde naam, dus...
pi_81350627

Gister tijdens concert gekocht

[ Bericht 19% gewijzigd door belsen op 12-05-2010 18:29:49 (Even een wat kleiner plaatje) ]
pi_81356661
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:44 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]

Vinylsingletje van Wantwant, ik zag ze op Bevrijdingspop en vond ze wel schattig; een beetje lullige Nederpop met gitaren, het deed mij denken aan Bloem. Nu zag ik in Utrecht dit singletje liggen voor 2 euro en dat leuk me wel leuk, ook een mooie voorkant. Daarnaast heeft mijn band ook een nummer met dezelfde naam, dus...
Ik wou al vragen: "Is het een cover?"
pi_81371085
http://www.skytronic.nl/product/product.php?s=178.550

Toffe P.A
Haal hem vrijdag op, En ga hem dan eerst op mijn kamer neer zetten en mijn synths er op aansluiten.
Ik denk dat ik pas in juni het gevaarte in de studio kwijt kan, Maar goed.. 600watt in mijn slaapkamer is ook niet mis.
  Moderator donderdag 13 mei 2010 @ 09:58:20 #56
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_81372583
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 03:20 schreef Braddie het volgende:
http://www.skytronic.nl/product/product.php?s=178.550

Toffe P.A
Haal hem vrijdag op, En ga hem dan eerst op mijn kamer neer zetten en mijn synths er op aansluiten.
Ik denk dat ik pas in juni het gevaarte in de studio kwijt kan, Maar goed.. 600watt in mijn slaapkamer is ook niet mis.
Gaaf ding.
pi_81431868
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:47 schreef belsen het volgende:
Koninginnedag:

Drie cd's van Paul de Leeuw, eentje van Guus Meeuwis en Prince Rave un2 the joy fantastic (totale kosten: 2,50 euro) en de 10-track single van RATM's Bombtrack a 1 euro.
Goede deals voor zulke toffe muziek.
full stops and exclamation marks
  Moderator vrijdag 14 mei 2010 @ 21:15:31 #58
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_81433747
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:43 schreef krioro het volgende:

[..]

Goede deals voor zulke toffe muziek.
Ik ben blijer met die van Paul de Leeuw, zeker toen ik erachter kwam dat Van u wil ik zingen een speciale eerste uitgave is, die later uit de handel is genomen.
  Moderator dinsdag 25 mei 2010 @ 20:25:35 #59
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_81886586
Het is hier een beetje kalm weer, wie maakt mij blij met zijn aankopen.
  Moderator zondag 6 juni 2010 @ 09:37:55 #60
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_82385837

Weer een mooi album van Giovanca, misschien zelfs iets constanter dan haar debut.

Paul Weller die weer samenwerkt met Bruce Foxton.

Want Want, verschrikkelijk puberale Nederlandse powerpop. Maar wel verschrikkelijk lekker.
pi_82406762
Paul Weller op Yep Roc!
Staat ook op mijn lijstje. Is het wat?
  maandag 7 juni 2010 @ 10:11:07 #62
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_82431586

DAVID BOWIE - HEATHEN
Met terugwerkende kracht (en niet chronologisch) ben ik de albums van David Bowie aan het ontdekken. Jaren geleden begonnen met de Singles Collection, later gevolgd door Space Oddity (1969), Reality (2003), Young Americans (1975) en Low (1977). En nu dan dus Heathen (2002), een nog geseald exemplaar voor een zacht prijsje via marktplaats.

De twee albums die Bowie in dit millennium heeft uitgebracht zijn van hoog niveau. Het uitstekende Reality smaakte naar meer, dus na vele positieve recensies gelezen te hebben en de nummers via youtube te hebben opgezocht, heb ik ook Heathen aangeschaft. Bowie is goed bij stem, de composities zijn sterk, de band speelt prima en de productie was voor het eerst sinds 1980 weer in handen van Tony Visconti. Gastoptredens zijn er van Pete Townshend (The Who) en Dave Grohl (Nirvana, Foo Fighters).

De conclusie is te trekken dat de meest recente platen van Bowie (de laatste dus helaas alweer uit 2003) onterecht geruisloos voorbij zijn gegaan aan de massa. Ik ben opgegroeid met de hapklare radiobrokken van Let's Dance, maar ben er inmiddels achter dat de Bowie-periode van ervoor en zeker ook lang erna veel interessanter zijn.
Nothing has changed. Everything has changed.
  Moderator maandag 7 juni 2010 @ 10:15:27 #63
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_82431760
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:48 schreef cafca het volgende:
Paul Weller op Yep Roc!
Staat ook op mijn lijstje. Is het wat?
Paul Weller is atlijd 'wat'. Het gaat nu weer wat terug naar het oudere Jam-werk. Een beetje neurotisch soms, zeker interessant. In mijn oren beter dan 22 dreams, die ik niet helemaal begreep, maar hij gaat dus wel minder diep. Het is niet de beste Weller-plaat ooit, maar ik ben bang dat ie die allang gemaakt heeft.
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 09:15:07 #64
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_82651909
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:11 schreef Sequencial het volgende:
[ afbeelding ]

DAVID BOWIE - HEATHEN
Met terugwerkende kracht (en niet chronologisch) ben ik de albums van David Bowie aan het ontdekken. Jaren geleden begonnen met de Singles Collection, later gevolgd door Space Oddity (1969), Reality (2003), Young Americans (1975) en Low (1977). En nu dan dus Heathen (2002), een nog geseald exemplaar voor een zacht prijsje via marktplaats.

De twee albums die Bowie in dit millennium heeft uitgebracht zijn van hoog niveau. Het uitstekende Reality smaakte naar meer, dus na vele positieve recensies gelezen te hebben en de nummers via youtube te hebben opgezocht, heb ik ook Heathen aangeschaft. Bowie is goed bij stem, de composities zijn sterk, de band speelt prima en de productie was voor het eerst sinds 1980 weer in handen van Tony Visconti. Gastoptredens zijn er van Pete Townshend (The Who) en Dave Grohl (Nirvana, Foo Fighters).

De conclusie is te trekken dat de meest recente platen van Bowie (de laatste dus helaas alweer uit 2003) onterecht geruisloos voorbij zijn gegaan aan de massa. Ik ben opgegroeid met de hapklare radiobrokken van Let's Dance, maar ben er inmiddels achter dat de Bowie-periode van ervoor en zeker ook lang erna veel interessanter zijn.
Ik ben afgehaakt in de jaren 90, toen had ie ook een paar erg leuke platen. Die van de afgelopen jaren vond ik geloof ik wat te braaf, ofzo. Die in de jaren 90 waren spannender.
  Moderator zaterdag 19 juni 2010 @ 13:15:11 #65
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_83018485
Onder andere:

Het mag misschien niet, maar toch gewoon leuk. In mijn oren toch ook wel een van de beste jaren 80 popbands en nu zelfs in 7 minuten versies. Ik moet zeggen: niet alles komt er even goed uit, maar toch wel een aantal lekkere mixen.
pi_83019193
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:11 schreef Sequencial het volgende:
Zeker, vooral Reality vind ik een erg sterke plaat!

On-topic:

Morrissey - Years of Refusal
Metallica - Load
Metallica - Reload
Metallica - And Justice For All
Metallica - Metallica
Killers - Hot Fuss
Killers - Sam's Town
Killers - Sawdust
Killers - Day & Age
Muse - Supermassive Black Hole 7"
Scott Walker - Tilt
Scott Walker - Who Shall Go To The Bal....
The Doors - Best Of (2-CD + DVD)
Nee.
  Moderator zaterdag 3 juli 2010 @ 04:00:25 #67
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_83598792

Nieuwe, ouderwetse soul. Soms wat ska, soms wat Sly & the Family Stone. Wel lekker gewoon.

Nu trouwens op de luisterpaal.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:55:02 #68
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_84267787
quote:
Op donderdag 8 april 2010 08:37 schreef Sequencial het volgende:
Volgende classic in de aanschaf-planning: Abbey Road.
Het Beroemdste Zebrapad was even niet op voorraad, dus ik ben thuisgekomen met De Witte Dubbelaar voor een nette prijs van 21,95 euro minus twee Rocks' vijfjes = slechts 11,95 euro. Daarvoor heb ik een mooi stukje muziekgeschiedenis in huis gehaald, digitaal opgepoetst en wel. En wat een mooie uitgave met die beschermhoes, een uitgebreid boekje en een poster met achterop alle teksten. Alleen jammer dat je de CD's wat lastig fatsoenlijk uit die binnenste simpele schuifhoezen krijgt.

Eindelijk heb ik (zoals velen voor mij) ervaren wat het is om een Beatles album in z'n geheel voor het eerst te horen. Het zou tijd worden op je 33e... (Belevings)wereld van verschil zou kunnen zijn dat het niet op vinyl is, en ik de kwaliteit van originele en opgepoetste uitgave niet kan/ga vergelijken, maar de briljantie van dit album zal voor mij even duidelijk zijn als voor de miljoenen die mij voorgingen. Dit staat dus meteen ergens boven in ook míjn top 10 van beste albums allertijden.
pi_84270322

Voor mijn gevoel het beste allround metal album tot nu toe.

Ken je klassiekers: tuurlijk, Pantera, Metallica en dat soort artiesten hebben geniale albums uitgbracht maar er valt niet veel nieuws te ontdekken doordat alles eens ergens gehoord of verteld is. Deze ontdekking heb ik blind besteld, omdat deze band geboekt was door een kernpodium, redelijk in de buurt van mijn woonplaats.
In The Presence Of Enemies!
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 14:00:48 #70
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_84587667

Eindelijk de hand op weten te leggen, dit album is virtueel vergeten, maar nu opgeduikeld in een tweede hands zaakje in Bergen op Zoom. ^O^
pi_85609905

Alleen al de tweede helft van de plaat met de beroemde 'medley' is de aanschaf meer dan waard _O_ Terechte klassieker!
pi_87764423
Heb hem eigenlijk al best lang, maar dacht ineens aan dit topic.

Lustre, het laatste album van Ed Harcourt, is ook in luxe 'boek'-uitvoering verschenen. Inclusief een tweede CD met een aantal extra nummers.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_87765021
Yamaha PSR-8000 aangeschaft, fantastisch board.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')