Ik wou al vragen: "Is het een cover?"quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:44 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]
Vinylsingletje van Wantwant, ik zag ze op Bevrijdingspop en vond ze wel schattig; een beetje lullige Nederpop met gitaren, het deed mij denken aan Bloem. Nu zag ik in Utrecht dit singletje liggen voor 2 euro en dat leuk me wel leuk, ook een mooie voorkant. Daarnaast heeft mijn band ook een nummer met dezelfde naam, dus...
Gaaf ding.quote:Op donderdag 13 mei 2010 03:20 schreef Braddie het volgende:
http://www.skytronic.nl/product/product.php?s=178.550
Toffe P.A
Haal hem vrijdag op, En ga hem dan eerst op mijn kamer neer zetten en mijn synths er op aansluiten.
Ik denk dat ik pas in juni het gevaarte in de studio kwijt kan, Maar goed.. 600watt in mijn slaapkamer is ook niet mis.
Goede deals voor zulke toffe muziek.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:47 schreef belsen het volgende:
Koninginnedag:
Drie cd's van Paul de Leeuw, eentje van Guus Meeuwis en Prince Rave un2 the joy fantastic (totale kosten: 2,50 euro) en de 10-track single van RATM's Bombtrack a 1 euro.
Ik ben blijer met die van Paul de Leeuw, zeker toen ik erachter kwam dat Van u wil ik zingen een speciale eerste uitgave is, die later uit de handel is genomen.quote:
Paul Weller is atlijd 'wat'. Het gaat nu weer wat terug naar het oudere Jam-werk. Een beetje neurotisch soms, zeker interessant. In mijn oren beter dan 22 dreams, die ik niet helemaal begreep, maar hij gaat dus wel minder diep. Het is niet de beste Weller-plaat ooit, maar ik ben bang dat ie die allang gemaakt heeft.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:48 schreef cafca het volgende:
Paul Weller op Yep Roc!
Staat ook op mijn lijstje. Is het wat?
Ik ben afgehaakt in de jaren 90, toen had ie ook een paar erg leuke platen. Die van de afgelopen jaren vond ik geloof ik wat te braaf, ofzo. Die in de jaren 90 waren spannender.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:11 schreef Sequencial het volgende:
[ afbeelding ]
DAVID BOWIE - HEATHEN
Met terugwerkende kracht (en niet chronologisch) ben ik de albums van David Bowie aan het ontdekken. Jaren geleden begonnen met de Singles Collection, later gevolgd door Space Oddity (1969), Reality (2003), Young Americans (1975) en Low (1977). En nu dan dus Heathen (2002), een nog geseald exemplaar voor een zacht prijsje via marktplaats.
De twee albums die Bowie in dit millennium heeft uitgebracht zijn van hoog niveau. Het uitstekende Reality smaakte naar meer, dus na vele positieve recensies gelezen te hebben en de nummers via youtube te hebben opgezocht, heb ik ook Heathen aangeschaft. Bowie is goed bij stem, de composities zijn sterk, de band speelt prima en de productie was voor het eerst sinds 1980 weer in handen van Tony Visconti. Gastoptredens zijn er van Pete Townshend (The Who) en Dave Grohl (Nirvana, Foo Fighters).
De conclusie is te trekken dat de meest recente platen van Bowie (de laatste dus helaas alweer uit 2003) onterecht geruisloos voorbij zijn gegaan aan de massa. Ik ben opgegroeid met de hapklare radiobrokken van Let's Dance, maar ben er inmiddels achter dat de Bowie-periode van ervoor en zeker ook lang erna veel interessanter zijn.
Zeker, vooral Reality vind ik een erg sterke plaat!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:11 schreef Sequencial het volgende:
De conclusie is te trekken dat de meest recente platen van Bowie (de laatste dus helaas alweer uit 2003) onterecht geruisloos voorbij zijn gegaan aan de massa. Ik ben opgegroeid met de hapklare radiobrokken van Let's Dance, maar ben er inmiddels achter dat de Bowie-periode van ervoor en zeker ook lang erna veel interessanter zijn.
Het Beroemdste Zebrapad was even niet op voorraad, dus ik ben thuisgekomen met De Witte Dubbelaar voor een nette prijs van 21,95 euro minus twee Rocks' vijfjes = slechts 11,95 euro. Daarvoor heb ik een mooi stukje muziekgeschiedenis in huis gehaald, digitaal opgepoetst en wel. En wat een mooie uitgave met die beschermhoes, een uitgebreid boekje en een poster met achterop alle teksten. Alleen jammer dat je de CD's wat lastig fatsoenlijk uit die binnenste simpele schuifhoezen krijgt.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:37 schreef Sequencial het volgende:
Volgende classic in de aanschaf-planning: Abbey Road.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |