quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Maakt best uit.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk.. maakt het veel uit waar je studeert of is het beste gewoon te kiezen wat dichtbij is?
okey, cool.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:47 schreef Gratau het volgende:
@ihvk
het past bij mijn profiel en vindt het toch best interessant. rechten lijkt mij ook wel vet
als je het niet naar je zin hebt kan studeren ook lastiger zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:48 schreef Ayca het volgende:
Ik zou gewoon de beste uni kiezen? het is wel je toekomst...
en wat is de beste?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maakt best uit.
De sfeer is belangrijk en wat voor mensen er heen gaan.
Ja, maar beste als in het beste voor jezelfquote:Op zondag 17 januari 2010 18:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
als je het niet naar je zin hebt kan studeren ook lastiger zijn.
maar Amsterdam is wel dichtbij voor mij.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:48 schreef Ayca het volgende:
Ik zou gewoon de beste uni kiezen? het is wel je toekomst...
Je hangt zeker ondersteboven aan het plafond? (als ene vampierquote:Op zondag 17 januari 2010 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn slaaphouding staat er niet bij. :/
quote:Op zondag 17 januari 2010 18:45 schreef Ayca het volgende:
Nouhet volgende topic moeten jullie mij gewoon gunnen
Ik was eerderquote:
Bedrijfseconomie denk ik.. weet het niet zeker.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou.
Wat wil je doen?
Wat doe je nu?
Wat voor sfeer zoek je?
quote:Op zondag 17 januari 2010 18:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
IBM/E of IBA of iets met recht kan ook welik weet het nog niet zo goed
waar studeer jij dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:51 schreef IHVK het volgende:
hm over de economische studies weet ik weinig, je kan aan Wik vragen hoe Erasmus is.
Wat ik nadeel van Erasmus is, dat het een beetje onpersoonlijk is, het lijkt een beetje op een leerfabriek en je bent een nummertje.
Maar dat was mijn ervaring er toen mee.
jij als turks meisje gaat gewoon dichtbij naar amsterdam, want denk je wel niet ergens andersquote:Op zondag 17 januari 2010 18:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie denk ik.. weet het niet zeker.
Doe nu vwo / e&m
Sfeer.. weet ik niet eigenlijk, als er maar geen al te irritante mensen rondlopen.
dus kan gewoon het beste in Amsterdam studeren?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:52 schreef TheMagnificent het volgende:
In Nederland maakt het niet zo heel veel uit naar welke uni je gaat; het meerendeel is min of min van dezelfde peil.
Bij bepaalde studies kun je toch echt beter in een bepaalde stad gaan studeren, hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 18:52 schreef TheMagnificent het volgende:
In Nederland maakt het eigenlijk niet zo heel er veel uit naar welke uni je gaat; het meerendeel is min of meer van dezelfde peil.
ik vind wel iemand om mee te reizen. Oude, enge Turk. En m'n broer gaat ook bedrijfseconomie doen... hangt er misschien ook vanaf waar hij het gaat doen?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:52 schreef Gratau het volgende:
[..]
jij als turks meisje gaat gewoon dichtbij naar amsterdam, want denk je wel niet ergens anders
Heb jij aan de EUR gestudeerd, dan? Of je gewoon georienteerd?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:51 schreef IHVK het volgende:
hm over de economische studies weet ik weinig, je kan aan Wik vragen hoe Erasmus is.
Wat ik nadeel van Erasmus is, dat het een beetje onpersoonlijk is, het lijkt een beetje op een leerfabriek en je bent een nummertje.
Maar dat was mijn ervaring er toen mee.
Ik vind reizen leuk..quote:Op zondag 17 januari 2010 18:54 schreef IHVK het volgende:
Ik zou Amsterdam kiezen in jouw geval omdat de verschillen mij niet groot genoeg lijken om lang reizen te overwegen.
Je wilt niet op kamers toch?
Er is niets vervelender dan te lang reizen.
Als het makkelijke reizen voor je is en als de opleiding die je wilt doen daar aanwezig is, dan zou je dat inderdaad kunnen doen.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dus kan gewoon het beste in Amsterdam studeren?
Gestudeerd tot februari.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb jij aan de EUR gestudeerd, dan? Of je gewoon georienteerd?
Ik ook.quote:
Hmm ok.. dus niet echt verschil in kwaliteit.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als het makkelijke reizen voor je is en als de opleiding die je wilt doen daar aanwezig is, dan zou je dat inderdaad kunnen doen.
ben jij al langer dan een jaar van de middelbare?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gestudeerd tot februari.
BMG
En daarvoor had ik twee weken rechten gedaan in Adam, vond het niks, dus heel snel overgestapt.
Slecht jaar gehad vorig jaar dus.
Dit is mijn tweede jaar ja.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ben jij al langer dan een jaar van de middelbare?
Ja, moet wel.. m'n ouders killen me, letterlijk. En ik wil het zelf ook gewoon, gaat wel lastig worden met m'n concentratie, maar moet goedkomen. Als ik je dan ooit tegenkom, ga ik je keihard uitlachen beste vriend.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:56 schreef Gratau het volgende:
maarja bilmi, de vraag blijft: blijf je nog wel op het vwo?
Ja, dat klopt wel, maar zo veel verschillen ze op zich niet van mekaar hoor; niet zoals universiteiten dat bijvoorbeeld in andere landen wel doen (bijvoorbeeld VK of VS). Hoewel, ik moet eerlijk zeggen dat ik liever aan de UvT studeer omdat, zoals IHVK al zei, het Erasmus bijvoorbeeld minder persoonlijk is (heb ik gemerkt toen ik er een minor volgde).quote:Op zondag 17 januari 2010 18:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij bepaalde studies kun je toch echt beter in een bepaalde stad gaan studeren, hoor. Elke uni heeft wel een paradepaardje.
ik zou niets liever willen, serieus waarquote:Op zondag 17 januari 2010 18:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, moet wel.. m'n ouders killen me, letterlijk. En ik wil het zelf ook gewoon, gaat wel lastig worden met m'n concentratie, maar moet goedkomen. Als ik je dan ooit tegenkom, ga ik je keihard uitlachen beste vriend.
je zal jaloers worden op mn succes.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:58 schreef Gratau het volgende:
[..]
ik zou niets liever willen, serieus waar
ben je in twente geweest ofzo?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
gratau ik heb jou een keer gezien he
Ik was ten eerste (door een fout van UVA) te laat met inschrijven waardoor ik geen werkcollege's mocht volgen. Verder had ik het gekozen omdat ik niets wist, het was niks voor mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |