Er is maar één misselijke hondenkop, en dat is Hugo Borst.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:39 schreef BeamofLight het volgende:
Mooi. Is altijd fijn als ajax puntjes heeft verloren. Hoop niet op Co, want dat is gewoon een misselijke hondekop. Alhoewel het uitleggen waarom hij naar jong-Qatar gaat wel leuk zal worden, want geld zal wel geen reden zijn geweest.
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:41 schreef PatrickSter het volgende:
[..]
Er is maar één misselijke hondenkop, en dat is Hugo Borst.
Wat slaat dat opquote:Op zondag 17 januari 2010 17:41 schreef PatrickSter het volgende:
[..]
Er is maar één misselijke hondenkop, en dat is Hugo Borst.
Nee dat is ook wel zo. Ik vind ze allebei aardig.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:39 schreef Type-R het volgende:
Ach de een vind Jack de meest erge persoon op tv, de ander Hugo, die discussie houdt nooit op hier
Die is er niet volgens mij?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:48 schreef alors het volgende:
Hugo zal wel weer smullen van Mary Poppins
kut Mary Poppinsquote:Op zondag 17 januari 2010 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
Om 23.01 pas, door dat stomme Mary Poppins weer.
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die is er niet volgens mij?
NOS-TT:
opiniërend programma met
Jack van Gelder.Te gast is
de succesvolle coach van
Heracles,Gertjan Verbeek.
Verder aan tafel:Youri en
Jan Mulder,Ronald Waterreus
quote:Jack van Gelder en analyticus Hugo Borst waren er niet erg blij mee dat hun programma Studio Voetbal zondagavond later begon dan gewoonlijk, omdat de AVRO-show Op Zoek Naar Mary Poppins was uitgelopen.
Hoewel de voetbaltalkshow gewoonlijk om 22.55 uur begint, moesten de heren nu wachten tot 23.10 uur. “Krijgen we deze onzin nou iedere week?“, riep Borst. Van Gelder vindt Op Zoek Naar Mary Poppins wel een leuke show, maar: “Ik heb geen zin om te wachten iedere week. Doen we ook niet!”
iddquote:Op zondag 17 januari 2010 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
Een schaatsfragment, logisch in Studio Voetbal.
ja hoor, de gast uitnodigen om over Ajax te gaan pratenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:12 schreef Confetti het volgende:
Wat een gezeur van Mulder![]()
Real is gewoon de absolute top qua spelers. Dan kun je verwachten dat ze een Kaka gaan kopen. Of je moet nog beter dan Kaka zijn als je wilt spelen en dat is ie ook weer niet.
De besten spelen, simpel toch.
om kwart over 7quote:
Ik lig ook weer dubbel.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
Die persconferentie blijft geweldig.
En dat geloof jijquote:Op zondag 17 januari 2010 23:59 schreef alors het volgende:
Hugo zat bij Op zoek naar Mary Poppins in het publiek
http://nos.nl/video/130049-studio-voetbal-17-januari.htmlquote:Op maandag 18 januari 2010 17:19 schreef Mercan het volgende:
iemand een linkje van uitzendinggemist? ik kan hem nergens vinden......
Hij dacht dat er in het stadion van Heracles 4000 man kondenquote:Op maandag 18 januari 2010 10:09 schreef Art_Core het volgende:
Irritant, dat gechreeuw van Mulder. En als je dan nog niet weet dat de jeugdopleidingen van Heracles en Twente al een hele tijd zijn samengevoegd ben je als "deskundige" toch geen knip voor de neus waard?
Jolquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:35 schreef Type-R het volgende:
hier nog de link waar je alle afleveringen van afgelopen tijd kan terugkijken: http://nos.nl/dossier/130029-studio-voetbal/
Wie komt er morgen?
Alleen als ze vandaag in de laatste minuut de gelijkmaker tegenkrijgen wordt het dol met jol.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Joldat kan een leuke aflevering worden
Dat scheelt. Jack altijd met z'n bakkes en dikke nek overal tussendoor zorgt voor een rukprogramma. Tom is kwa discussieleider vergelijkbaar met Genee (maar dan zonder humor).quote:Op zondag 24 januari 2010 18:11 schreef Elwood1802 het volgende:
Presentatie: Tom Egbers
al dat resumeren hoeft voor mij ook niet...quote:Op zondag 24 januari 2010 18:34 schreef mitt het volgende:
Egbers heeft geen verstand van zaken.
100x liever Toine.
Gelukkig kan Egbers niet steeds "de opstellingen der beide elftallen" zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
al dat resumeren hoeft voor mij ook niet...
egbers zei dat Boschker voor de 528ste keer op het doel stond een evenaring van het record van Willy van der Kuijlen.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gelukkig kan Egbers niet steeds "de opstellingen der beide elftallen" zeggen.
Echt hè. eerst die otelul en daarna die rapnegertquote:Op zondag 24 januari 2010 19:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik erger me nu ook aan Egbers die alles over Oetlul moet oplezen. Echt van die flauwe Studio Sport humor, dat ze dan over 10 jaar weer gaan herhalen als 'de leukste Studio Sport momenten' omdat ze zich achter de schermen allemaal op de dijen geslagen hebben ofzo.
Het kijkcijfer kanonquote:Op zondag 24 januari 2010 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
Mary Poppins zal wel weer uitlopen, inmiddels begint het om 22.58.
Iig Martin Jol.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:26 schreef Paul-89 het volgende:
Zo vanavond alvast 2 gespreksonderwerpen :
Ontslag Reis
Het woord 'oetlul'
En de rode kaart voor Sneijder.
Zal mij benieuwen wie zit er allemaal aan tafel vanavond ?
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat Jack Mary Poppins mag spelen, hij heeft musicaltalent en moet wat bijverdienen na zijn salarishalvering.
Ik vind dat Jack Mary Poppins mag spelen, hij heeft musicaltalent en moet wat bijverdienen na zijn salarishalvering.
Ja de vertaling van Van Dik Hout (geloof ik) iddquote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Huh, hoorde ik nu een Bob Dylan nummer in het Nederlands vertaald door een 'Mary Poppins' gezongen?
Heiligschennis!
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een Ready Steady Cook musical moeten komen, dat is hem helemaal op zijn zonnebankbruine lijf geschreven.
Als Advocaat er nog bij zou zitten, zou het pas een leuke uitzending zijn.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Hopelijk kan egbers de boel niet in de hand houden en gaat borst lekker los
Idd.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Als Advocaat er nog bij zou zitten, zou het pas een leuke uitzending zijn.
Hehe. Ik denk dat hij in staat zou zijn om al vloekend iedereen tot zwijgen te doen laten gaan.quote:
Wat is de overtreffende trap van allerzieligst? Want daar hoort meneertje Borst op zeker bij.quote:
Die zou echt vanaf het begin af aan achter elkaar vraag een complot tegen AZ of hemzelf zien.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe. Ik denk dat hij in staat zou zijn om al vloekend iedereen tot zwijgen te doen laten gaan.
Weet hij ergens anders dan iets van?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
Youri gelijk weer een moment van Twente.
Waarom zien jullie kritisch op Ajax zijn direct als zuigen.quote:
Jeps.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die zou echt vanaf het begin af aan achter elkaar vraag een complot tegen AZ of hemzelf zien.
Kan ik me ook bijna niet voorstellen.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:15 schreef rubbereend het volgende:
Wie weet hoelang ze het al onder de pet hebben gehouden. Dit komt echt niet zomaar uit de lucht vallen
dat wordt anoniem voetballen in de derde Braziliaanse divisie ofzoquote:
Nou ja, je hebt ineens veel meer geld dan ooit, kan ongeveer doen wat je wilt, dan kan het snel gaan.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Wel vreemd, je zou toch verwachten dat zo'n Braziliaantje iedere kans op een voetbalcarrière in Europa met beide klauwen aan zou grijpen.
Leandro had bij PSV ook een mentaliteit van niks. Technisch gezien zelden zo'n goede speler gezienquote:Op zondag 24 januari 2010 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Wel vreemd, je zou toch verwachten dat zo'n Braziliaantje iedere kans op een voetbalcarrière in Europa met beide klauwen aan zou grijpen.
Dan is ie ten dode opschreven als ie echt een verslaving heeft. In die onderwereld daar wil je niet rondlopen.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wordt anoniem voetballen in de derde Braziliaanse divisie ofzo
goede kans dat hij daar vorig seizoen ook zijn verslaving heeft opgedaanquote:Op zondag 24 januari 2010 23:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan is ie ten dode opschreven als ie echt een verslaving heeft. In die onderwereld daar wil je niet rondlopen.
quote:
Mja, 20 jaar, ik kan me niet voorstellen dat hij al helemaal gevuld is. Dat geld van 'm zal snel op zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt ineens veel meer geld dan ooit, kan ongeveer doen wat je wilt, dan kan het snel gaan.
Idd, doet ie zelf.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]en weer een 20 jarige middenvelder kopen
hij verdient al jaren tussen de 3 en 4 ton, da's echt enorm veel voor zo'n jongenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mja, 20 jaar, ik kan me niet voorstellen dat hij al helemaal gevuld is. Dat geld van 'm zal snel op zijn.
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij verdient al jaren tussen de 3 en 4 ton, da's echt enorm veel voor zo'n jongen
dus weer rood voor Suarez eigenlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Egbers durft z'n mening nooit te uiten.Ik vond eerlijk gezegd... naja laat maar.
quote:
Ach, zowel Dembele, Schaars en die andere pipo hadden er met rood afgekund, dus wat dat betreft....quote:Op zondag 24 januari 2010 23:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ajax komt weer goed weg, Suarez had eigenlijk volgende week niet op het veld mogen staan.
Daar heeft Feyenoord niets aan. Had best geel mogen zijn eigenlijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, zowel Dembele, Schaars en die andere pipo hadden er met rood afgekund, dus wat dat betreft.
Lekker bruggetje ookquote:Op zondag 24 januari 2010 23:31 schreef rubbereend het volgende:
een fletse carbon doorslag? Hoe poetisch
Nee, dat is waar. Ach, Suarez, vond jij het zogezegde doorgaan van Suarez op de keeper van az nou echt doorgaan en vond je daarom dat hij eraf had gemoeten of meer vanwege de 'slaande beweging'?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar heeft Feyenoord niets aan. Had best geel mogen zijn eigenlijk.
Die slaande beweging was eigenlijk wel een kaart. Maar ja, nu niets meer aan te doen.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:33 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Ach, Suarez, vond jij het zogezegde doorgaan van Suarez op de keeper van az nou echt doorgaan en vond je daarom dat hij eraf had gemoeten of meer vanwege de 'slaande beweging'?
Ik denk dat de spijt bij Ajax er ook is dat ze hem hebben aangesteld ooitquote:
Samen met die blinde grensrechter.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef Ritmo het volgende:
Ze moeten die Belgische mongool die vandaag VVV - Feyenoord floot ook nog even bespreken.
Jeps, maar Suarez krijgt in een wedstrijd nog meer overtredingen ( die echt hard zijn ) naar hem toegeslingeerd.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die slaande beweging was eigenlijk wel een kaart. Maar ja, nu niets meer aan te doen.
Luisteren, dat zei hij niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:36 schreef Ritmo het volgende:
Ja Jol, bij Feyenoord zitten ze op rozen.Wat een stomme opmerking.
Je moet voor de grap eens het Belgisch voetbal van afgelopen weekend kijken, ze hebben daar gewoon heel veel slechte scheidsrechtersquote:Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef Ritmo het volgende:
Ze moeten die Belgische mongool die vandaag VVV - Feyenoord floot ook nog even bespreken.
Nog slechter dan hier?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens het Belgisch voetbal van afgelopen weekend kijken, ze hebben daar gewoon heel veel slechte scheidsrechters
Misschien wil Jol daadwerkelijk die kant weer terug op en blijft hij daarin volharden.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:37 schreef Ritmo het volgende:
Dat gezeur met die jeugdspelers... Het is 6 jaar geleden dat er een elftal kampioen werd waar meer dan 2 jeugdspelers in de basis stonden.
ach met hoeveel jeugdspelers speelt Feyenoord ? Fer, De Guzman, Wijnaldum, De Vrijquote:Op zondag 24 januari 2010 23:37 schreef Ritmo het volgende:
Dat gezeur met die jeugdspelers... Het is 6 jaar geleden dat er een elftal kampioen werd waar meer dan 2 jeugdspelers in de basis stonden.
Het is de vraag of er genoeg toptalenten rondlopen in de Ajax-jeugd.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Misschien wil Jol daadwerkelijk die kant weer terug op en blijft hij daarin volharden.
zal wel beoordeelt zijn net als eerder in het seizoenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:39 schreef Ritmo het volgende:
Kan zo'n slaande beweging van Suarez achteraf nog bestraft worden of werd het al beoordeeld?
Wishfull thinking.
Ja, nog slechter dan hier. Hier in Belgenland hebben ze een regel getroffen dat als een scheidsrechter écht heel slecht fluit, hij naar de tweede divisie moet.quote:
Gioquote:Op zondag 24 januari 2010 23:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
ach met hoeveel jeugdspelers speelt Feyenoord ? Fer, De Guzman, Wijnaldum, De Vrij
Leerdam is nog geblesseerd
Lijkt me dat er al zo'n systeem is toch? Een soort ranking van de KNVB.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:40 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja, nog slechter dan hier. Hier in Belgenland hebben ze een regel getroffen dat als een scheidsrechter écht heel slecht fluit, hij naar de tweede divisie moet.
Bij ons zou dat dan dus de eerste divisie zijn.
Zou dat geen idee zijn voor in Nederland ook?
zoals je al hoort is het vooral uit noodzaak omdat er geen geld is voor ervaren krachtenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Misschien wil Jol daadwerkelijk die kant weer terug op en blijft hij daarin volharden.
Dit seizoen niet meer. Hij is herstellende van een blessure, in Milaan.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:40 schreef DrDentz het volgende:
En wanneer krijgen we die Braziliaanse zeehondendribbelaar nu eens te zien in Ajax 1.
Gelul, je moet gewoon goed scouten. Twente en PSV kopen toch ook spelers als Toivonen en Ruiz?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals je al hoort is het vooral uit noodzaak omdat er geen geld is voor ervaren krachten
die is toch zwaar geblesseerd?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:40 schreef DrDentz het volgende:
En wanneer krijgen we die Braziliaanse zeehondendribbelaar nu eens te zien in Ajax 1.
Zou dat er écht zijn of is dat maar hoop van je?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lijkt me dat er al zo'n systeem is toch? Een soort ranking van de KNVB.
Ik denk dat zoiets er wel is, een soort A-klasse en B-klasse.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:42 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zou dat er écht zijn of is dat maar hoop van je?
Ruiz was ook gewoon een dure jongen. En Toivonen is ook niet bepaald een ervaren jongen te noemenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gelul, je moet gewoon goed scouten. Twente en PSV kopen toch ook spelers als Toivonen en Ruiz?
Voor Ajax-begrippen niet extreem duur, ze hebben net die Uruquaan gekocht voor hetzelfde transferbedrag. Toivonen is idd niet extreem ervaren, maar wel minder een broekie dan al die jochies als Blind en De Jong.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:43 schreef rubbereend het volgende:
Mooi dat ze gelijk lopen met vorig seizoen, maar na de winterstop stortte het team van van Basten wel echt in
[..]
Ruiz was ook gewoon een dure jongen. En Toivonen is ook niet bepaald een ervaren jongen te noemen
Het zou eigenlijk wel logisch zijn ja, maar ik had er nog niet eerder van gehoord, dus vandaar.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets er wel is, een soort A-klasse en B-klasse.
Lodeiro kwam voor 3,5 a 4 miljoen, da;s heel wat anders dan 6. Maar volgens mij had Ajax in de zomer geen behoefte aan spelers voor die plek...... en dat blijkt ze hebben er nu een nu een mannetje of 5 voorquote:Op zondag 24 januari 2010 23:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voor Ajax-begrippen niet extreem duur, ze hebben net die Uruquaan gekocht voor hetzelfde transferbedrag. Toivonen is idd niet extreem ervaren, maar wel minder een broekie dan al die jochies als Blind en De Jong.
Wat ik bedoel te zeggen: alles wat Twente en PSV kunnen kopen, moet Ajax ook wel kunnen betalen.
Het amateurvoetbal heeft het wel in elk geval.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:47 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk wel logisch zijn ja, maar ik had er nog niet eerder van gehoord, dus vandaar.
Ah ok, zou verbazingwekkend zijn als dat dan niet het geval is in de Eredivisie.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het amateurvoetbal heeft het wel in elk geval.
Ik moest het wel 2 keer luisteren voordat ik het verstond. "Smm.. jongs..mompel...lopn de kntjes er vanf"quote:Op zondag 24 januari 2010 23:55 schreef rubbereend het volgende:
Ja, dat was niet mals wat Boschker zei
hij wilde nietquote:
Tja, alsof ie nog niet binnen is.... voor het geld hoef je et niet te doenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Alsof die z'n salaris kunnen betalen
quote:
Eens. Een trainer is niet voor niets een trainer en daarom alleen al hoort hij een trainingspak aan te hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:07 schreef northernlight81 het volgende:
/ontopic
Wel een goede vent die Jol. Ik zie dat liever dan zo'n Koeman met een '1' op zijn stropdas. En hoezo hoort het bij Ajax dat je een pak moet dragen langs de lijn. Alsof een pak tegenwoordig nog indruk maakt.
Nee, maar zo'n trainingspak en petje maakt wel een beetje een onprofessionele indruk.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:07 schreef northernlight81 het volgende:
Vet slotnummer, jammer dat ze het lelijkste stuk alleen speelde.
/ontopic
Wel een goede vent die Jol. Ik zie dat liever dan zo'n Koeman met een '1' op zijn stropdas. En hoezo hoort het bij Ajax dat je een pak moet dragen langs de lijn. Alsof een pak tegenwoordig nog indruk maakt.
Vind ik nietquote:Op maandag 25 januari 2010 00:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, maar zo'n trainingspak en petje maakt wel een beetje een onprofessionele indruk.
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij bent dan ook fan van Frans Bauer.
De spelers vertegenwoordigen de club ook natuurlijk, kunnen ze dat afschuwelijke logo en shirt ook wel eens veranderen.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]lekker aan het generaliseren?
Niks mis met Frans Baueren verder vind ik een pak aan als trainer wel zo professioneel staan. Je vertegenwoordigd daar wel je club. Spelers die op de tribune zitten moeten ook over het algemeen hun clubkostuum aan
Bakkal, Afellay en Marcellis speelden in 2007/2008 vaker in de basis dan niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:37 schreef Ritmo het volgende:
Waarom zou hij bepaalde fokkers iets geven waardoor hun leven weer iets voorstelt?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:48 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Gaat Jol nog wat interessants zeggen of lijft het bij open deuren?
quote:Vanavond Aan tafel: Hugo Borst, Youri en Jan Mulder en Jan Everse, de oud-trainer van FC Zwolle die nu zaterdag-hoofdklasser RVVH onder zijn hoede heeft. Everse kwam in het verleden uit voor zowel Ajax als Feyenoord.
Twee hele posts terugkijken is teveel gevraagdquote:Op zondag 31 januari 2010 20:40 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wie is gast?
Met een welles-nietes tussen Borst en Everse over het beruchte incident.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:43 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Oh ja, zag net al een voorstukje. Prognose hoe vaak het woord bitterbal gaat vallen in de uitzending: DRIE keer.
Idd eigen schuld, dikke bult.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:10 schreef rubbereend het volgende:
ja daar zit Suarez op de blaren van zijn eigen verleden
nee schreeuwende vader en zoon Mulder zijn een toevoegingquote:
het komt er dit seizoen nog niet zo uit.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wijnaldum wordt de Gullit van de jaren '10. Heerlijke speler.
Youri kan nooit echt een punt maken en Jan die schreeuwt alles wat in hem opkomt. Die weten me ook niet echt te boeien.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee schreeuwende vader en zoon Mulder zijn een toevoeging![]()
Everse is de koning van Zwollequote:Op zondag 31 januari 2010 23:28 schreef tong80 het volgende:
Everse is wel een ouwhoer.
Die moet analist worden.
Valt een beetje tegen jaquote:Op zondag 31 januari 2010 23:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Op hoeveel staat de bitterbal-teller? Nul nog?
Meeste stadion bezoekers zijn toch tokkie.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:34 schreef Krambo het volgende:
Waarom besteden ze nou weer aandacht aan die zgn. supporters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |