Er is maar één misselijke hondenkop, en dat is Hugo Borst.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:39 schreef BeamofLight het volgende:
Mooi. Is altijd fijn als ajax puntjes heeft verloren. Hoop niet op Co, want dat is gewoon een misselijke hondekop. Alhoewel het uitleggen waarom hij naar jong-Qatar gaat wel leuk zal worden, want geld zal wel geen reden zijn geweest.
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:41 schreef PatrickSter het volgende:
[..]
Er is maar één misselijke hondenkop, en dat is Hugo Borst.
Wat slaat dat opquote:Op zondag 17 januari 2010 17:41 schreef PatrickSter het volgende:
[..]
Er is maar één misselijke hondenkop, en dat is Hugo Borst.
Nee dat is ook wel zo. Ik vind ze allebei aardig.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:39 schreef Type-R het volgende:
Ach de een vind Jack de meest erge persoon op tv, de ander Hugo, die discussie houdt nooit op hier
Die is er niet volgens mij?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:48 schreef alors het volgende:
Hugo zal wel weer smullen van Mary Poppins
kut Mary Poppinsquote:Op zondag 17 januari 2010 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
Om 23.01 pas, door dat stomme Mary Poppins weer.
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die is er niet volgens mij?
NOS-TT:
opiniërend programma met
Jack van Gelder.Te gast is
de succesvolle coach van
Heracles,Gertjan Verbeek.
Verder aan tafel:Youri en
Jan Mulder,Ronald Waterreus
quote:Jack van Gelder en analyticus Hugo Borst waren er niet erg blij mee dat hun programma Studio Voetbal zondagavond later begon dan gewoonlijk, omdat de AVRO-show Op Zoek Naar Mary Poppins was uitgelopen.
Hoewel de voetbaltalkshow gewoonlijk om 22.55 uur begint, moesten de heren nu wachten tot 23.10 uur. “Krijgen we deze onzin nou iedere week?“, riep Borst. Van Gelder vindt Op Zoek Naar Mary Poppins wel een leuke show, maar: “Ik heb geen zin om te wachten iedere week. Doen we ook niet!”
iddquote:Op zondag 17 januari 2010 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
Een schaatsfragment, logisch in Studio Voetbal.
ja hoor, de gast uitnodigen om over Ajax te gaan pratenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:12 schreef Confetti het volgende:
Wat een gezeur van Mulder![]()
Real is gewoon de absolute top qua spelers. Dan kun je verwachten dat ze een Kaka gaan kopen. Of je moet nog beter dan Kaka zijn als je wilt spelen en dat is ie ook weer niet.
De besten spelen, simpel toch.
om kwart over 7quote:
Ik lig ook weer dubbel.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
Die persconferentie blijft geweldig.
En dat geloof jijquote:Op zondag 17 januari 2010 23:59 schreef alors het volgende:
Hugo zat bij Op zoek naar Mary Poppins in het publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |