quote:Op zondag 17 januari 2010 20:58 schreef kanovinnie het volgende:
Het blijkt om een flink scheurijzer te gaan
Ze meten toch koppel, en niet km/h?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:59 schreef xFriendx het volgende:
Flink scheurijzer en dan 74 op het schermpje. Dat valt nog wel mee lijkt me.
Gelukkig wel!!quote:
Mensen die ervan uitgaan dat er alleen mannelijke FOK!kers zijnquote:
Vroeger mat men inderdaad koppel, je mocht dan tot 0.8 nog wat zo uit mijn hoofd, boven de 2 werd ie ingenomen. Via een formule was dan bijvoorbeeld 1.2 goed voor 70 km/h, om maar wat te noemen. Alleen zijn ze van afgestapt mede doordat er nogal getwijfeld werd aan de omrekenen, dat die weerstand/koppel niet aan een snelheid te koppelen viel.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:00 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ze meten toch koppel, en niet km/h?
Kettinkje niet vast?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:01 schreef teamlead het volgende:
kun je een helm ook verkeerd opzetten danPast toch maar op 1 manier normaal gesproken?
Idd, hoe duur zijn die dingen nouquote:Op zondag 17 januari 2010 21:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat mensen nog altijd een boete ontvangen voor bellen in de auto vind ik zo triest, schaf dan zo'n handsfree setje aan
wel het km/h want het koppel zegt niets over je brommer. Je kan namenlijk gewoon je tandwielen veranderen dat je topsnelheid naar beneden gaat, en je koppel mohoog.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:00 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ze meten toch koppel, en niet km/h?
Ik heb wel Discovery...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Gelukkig wel!!Maar geen Discovery, Animal Planet, MTV etc. Die eerste twee kijk ik redelijk vaak eigenlijk.
[..]
Mensen die ervan uitgaan dat er alleen mannelijke FOK!kers zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |