Deze? Of één van de vele remixen die hiermee zijn gemaakt?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:00 schreef onlogisch het volgende:
Nee ook niet
MIsschien is het ook wel iets met een blokfluit. Ik weet het echt niet
Ik denk dat ik je wel blij kan maken met dit nummerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef onlogisch het volgende:
Ok, hier kom ik met mn vage omschrijving :
[22:18:14] <@Forza> je hebt zo'n nummer met een piano ofzo.
[22:18:18] <@Forza> of een saxafoon.
[22:19:29] <@Forza> En hij staat denk ik atm wel in de top40.
[22:19:36] <@Forza> Het klinkt een beetje als een zomerplaat.
Iemand enig idee?
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:14 schreef Trigalti het volgende:
Ok, ik zoek het volgende nummer..:
in de clip staan ze in een rij en doen ze een bekend dansje, eerst rechterarm en been omhoog en dan links, allemaal tegelijk. Is een uptempo nummer, beetje blues brothers achtig.. Volgens mij ook zo gekleed, maar dat weet ik niet zeker..
Alvast ontzettend bedankt, ik word gek omdat ik er niet op kom..
nope, denk aan Duck walk ofzo, maar dat is het niet..quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
nope, denk aan Duck walk ofzo, maar dat is het niet..
Ze doen bij die dans zeg maar rechterarm 2x in hoek van 90 graden omhoog ofzo.. Best oud nummer al..
nee is em ook nietquote:Op zondag 31 januari 2010 00:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Vanaf halverwege ofzo doen ze zoiets
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:27 schreef WeirdWestMan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je wel blij kan maken met dit nummer
Volgens mij is dit degene die jij bedoelt.
Deze misschien?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:18 schreef thettes het volgende:
Ik zoek een nummer dat begint met "straatgeluiden", volgensmij onder andere een brandweerwagen. Geen idee meer wat voor soort muziek het verder was. Volgens mij niet eens een heel obscuur onbekend nummer.
Rihanna - Unfaithful?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:39 schreef Kimsywimsy het volgende:
Heel stom, ik heb het liedje in mn computer staan, maar ik weet de naam even zo snel niet meer. Een soort love song van een meisje, dat half zit te snikken en zingt: ooooh put a bullet to my head, and get it over with...
En ik ben gewoon de rest van de tekst kwijt en verwar haar steeds met een nummer van maria mena
Maar dat is het dus niet. Wel een soortgelijke stem.
Exactquote:
You're welcomequote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:18 schreef thettes het volgende:
Ik zoek een nummer dat begint met "straatgeluiden", volgensmij onder andere een brandweerwagen. Geen idee meer wat voor soort muziek het verder was. Volgens mij niet eens een heel obscuur onbekend nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |