abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77009605
Haay!
ik zit met een clip in me hoofd weet begod niet van wie het is maar je ziet camp,met sukkels en knappe meisjes en het is geen CAMP of Camp rock.
wie weet het???
XDCookie
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:22:21 #27
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_77009749
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:19 schreef cookie18 het volgende:
Haay!
ik zit met een clip in me hoofd weet begod niet van wie het is maar je ziet camp,met sukkels en knappe meisjes en het is geen CAMP of Camp rock.
wie weet het???
XDCookie
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_77009779
Heey vet bedankt!!!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:24:16 #29
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_77009815
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:23 schreef cookie18 het volgende:
Heey vet bedankt!!!
Geen dank
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_77018937
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 02:46 schreef donroyco het volgende:

[..]

tevens tijd voor plaatjes.
Bedankt!
pi_77018982

Ik meen dat van dit nummer een andere dance remix gehoord te hebben. Als het goed is, is die mix is iets hakkeliger dan deze versie en wordt vaak op feesten gedraaid.
Ik hoorde dit nummer namelijk pas geleden, maar volgens mij was het niet deze versie! Dus heeft iemand anders een idee van de versie die het had kunnen zijn?

Als die er niet is, en ik me vergist heb, kan ook. Maar daar ga ik niet van uit
Alvast bedankt
Rise and rise again, until lambs become lions...
pi_77019504
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:15 schreef Stinus het volgende:

Ik meen dat van dit nummer een andere dance remix gehoord te hebben. Als het goed is, is die mix is iets hakkeliger dan deze versie en wordt vaak op feesten gedraaid.
Ik hoorde dit nummer namelijk pas geleden, maar volgens mij was het niet deze versie! Dus heeft iemand anders een idee van de versie die het had kunnen zijn?

Als die er niet is, en ik me vergist heb, kan ook. Maar daar ga ik niet van uit
Alvast bedankt
Deze?

Of deze?

dinsdag 19 januari 2010 @ 19:16:54 #33
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_77021641
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:23 schreef wobbel het volgende:
Ben op zoek naar een nummer wat al enkele keren op Radio 538 en Slam!FM is gedraait de afgelopen weken.

Naar ons idee is het een heel erg joods nummer met allemaal instrumenten maar wel heel top 40 eigenlijk

Meer dan deze omschrijving krijg ik er niet uit
Deze?
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_77036760
Dit is echt erg. Ik ben nou al 2 uur op zoek naar een heel erg fout nummer.

Je hoort het in de foute discotheken.. skihut.. volgens mij ook op een skihut/cooldowncafé verzamelaar gestaan..

De stem van de meisjes die het zingen is a la "Lumidee - Never Leave You" (uhhhhh ohhhh)
Maar liedje is dus totaal anders..

Hoe anders:

Nou zo anders:

spaansliedje door mij gezongen .mp3 - 0.47MB
  woensdag 20 januari 2010 @ 00:27:39 #35
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_77037406
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:05 schreef Roppenzo het volgende:
Dit is echt erg. Ik ben nou al 2 uur op zoek naar een heel erg fout nummer.

Je hoort het in de foute discotheken.. skihut.. volgens mij ook op een skihut/cooldowncafé verzamelaar gestaan..

De stem van de meisjes die het zingen is a la "Lumidee - Never Leave You" (uhhhhh ohhhh)
Maar liedje is dus totaal anders..

Hoe anders:

Nou zo anders:

spaansliedje door mij gezongen .mp3 - 0.47MB
+2 voor het inzingen

Helaas komt het nummer me niet bekend voor..
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:49:31 #36
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_77042438
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:16 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Deze?

Ja, dat is 'm!! Dank u
pi_77050673
Hallo, ik ben op zoek naar een trance nummer, maar weet er niet al te veel vanaf. Misschien dat een van jullie een idee heeft. Wat ik weet is dat het ooit als achtergrondmuziek is gebruikt bij een trailer op Cartoon Network voor, ik geloof, Dragonball Z, en er vocalen in voorkomen in de stijl als hier te horen vanaf 1:15.

Iemand?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_77050696
Ohja, het nummer 'Smack my bitch up' van The Prodigy zou hiervoor in aanmerking komen, maar is het niet.
pi_77051098
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:41 schreef Quir het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar een trance nummer, maar weet er niet al te veel vanaf. Misschien dat een van jullie een idee heeft. Wat ik weet is dat het ooit als achtergrondmuziek is gebruikt bij een trailer op Cartoon Network voor, ik geloof, Dragonball Z, en er vocalen in voorkomen in de stijl als hier te horen vanaf 1:15.

Iemand?
Één van deze toevallig?

pi_77051452
quote:
Nee geen van beiden
Ik heb zelf ook nog youtube afgestruind, maar niets gevonden. Dus ik vrees dat ik het verkeerd gehoord heb dan. Maar als er nog suggesties zijn, graag
pi_77051639
quote:
Nee - ik geloof dat er weinig tekst in zat op de a-haaaa na, maar toch bedankt voor het meedenken.
pi_77051791
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:58 schreef Stinus het volgende:

[..]

Nee geen van beiden
Ik heb zelf ook nog youtube afgestruind, maar niets gevonden. Dus ik vrees dat ik het verkeerd gehoord heb dan. Maar als er nog suggesties zijn, graag
Ik kan bevestigen dat er meerdere remixes van zijn, dat weet ik omdat ik er laatst nog een hoorde en me af vroeg welke godslasteraars dat voort hadden gebracht. Helaas weet ik niet welke.
pi_77051795
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:41 schreef Quir het volgende:

Iemand?

?
pi_77052050
quote:
Nee, het tempo lag lager, maar ook jij bedankt voor het meedenken.
Ik bedenk me net dat het ook eens de eerst genoemde (Delerium's Silence) zou kunnen zijn, maar mijn jeugdige geest de herinnering vervormd heeft.
pi_77054349
-Edit

Ik heb 'm al

[ Bericht 73% gewijzigd door Pixie. op 20-01-2010 15:12:08 ]
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_77054697
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef Pixie. het volgende:
-Edit

Ik heb 'm al
Ik wou net zeggen dat het klonk als iets uit de Mogwai-hoek. Waarom laat je je post niet staan en vertel je welk nummer het nou eigenlijk was?
pi_77054875
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:13 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen dat het klonk als iets uit de Mogwai-hoek. Waarom laat je je post niet staan en vertel je welk nummer het nou eigenlijk was?
Liquidio - Narcotic was 'm

Met dat deuntje tud udududu tu dudududuu tu dududu
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_77055808
Nu zie ik het er pas in, ja.
pi_77055903
Kan iemand mij helpen?

Ik kan niet op de artiest en titel komen van een videoclip die in mn hoofd zit. En ik kan hier niet op youtube zoeken.

De videoclip gaat over een vrouwtje die met een groot hart in dr handen over straat loopt. Zegt iemand dat iets..

Wij dachten even aan een nummer van Daft punk maar volgens mij is het dat toch niet..

Alvast bedankt!
Signature
pi_77056479
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:39 schreef pulletje het volgende:
Kan iemand mij helpen?

Ik kan niet op de artiest en titel komen van een videoclip die in mn hoofd zit. En ik kan hier niet op youtube zoeken.

De videoclip gaat over een vrouwtje die met een groot hart in dr handen over straat loopt. Zegt iemand dat iets..

Wij dachten even aan een nummer van Daft punk maar volgens mij is het dat toch niet..

Alvast bedankt!
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')