bedoel je Bone, Thugs N Harmony - Crossroads?quote:Op zondag 17 januari 2010 13:36 schreef Flubberbal het volgende:
ik zoek zo'n liedje dat laatst op tv kwam. met iemand van bone thugs en iemand anders.
krayzie bone
Jij zoekt waarschijnlijk aflevering 2483 van Sesamstraat met daarin de Nederlandse uitvoering van The Telephone Operaquote:Op maandag 18 januari 2010 03:35 schreef janneman69 het volgende:
oud, oud heeeeel oud...![]()
Via midomi al gevonden dat de wijs is van .... maar dan in een nederlandstalige uitvoering - van de muppets (dacht ik., in ieder geval een poppen-programma) die ging over de telefoon.
stukjes tekst die door m'n hoofd blijven spoken "zomaar even, zomaar voor de gein"... "dan gaat de telefoon"...
damn, ooit opgenomen voor m'n kiddo's, alle VHSjes in de container.
quote:"The Telephone Opera" is sung by Placido Flamingo and the Nestropolitan Opera Chorus, to the tune of "Funiculì, Funiculà." Phil Harmonic introduced it as "The Telephone of Brazil."
Klinkt als ziekenhuisserie-muziekje á la greys anatomy of house. Aftiteling al bekeken?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:09 schreef Tomiiejj het volgende:
Hoi,
Dit nummer was te horen in WIe is.. de mol?
Herkent iemand dit nummer uit een film of serie oid?
http://ifarm.nl/demol/sounds/1014010.mp3
Greetz,
Zou kunnen idd, ga wel ff de soundtracks langs..quote:Op maandag 18 januari 2010 23:22 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Klinkt als ziekenhuisserie-muziekje á la greys anatomy of house. Aftiteling al bekeken?
Die site die jouw geluidje host, daar staat ook wel veel in over muziek. De albums die daar staan (aflevering 22) heb ik doorgeluisterd via itunes, niks komt in de buurt. maar misschien dat ie hier tussen staat.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:25 schreef Tomiiejj het volgende:
[..]
Zou kunnen idd, ga wel ff de soundtracks langs..
Ja die ken ik al idd, maar die zoeken dit nummer zelf ook..quote:Op maandag 18 januari 2010 23:36 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Die site die jouw geluidje host, daar staat ook wel veel in over muziek. De albums die daar staan (aflevering 22) heb ik doorgeluisterd via itunes, niks komt in de buurt. maar misschien dat ie hier tussen staat.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:19 schreef Tradios het volgende:
Iemand enig idee hoe het piano nummer heet bij dit filmpje?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:19 schreef cookie18 het volgende:
Haay!
ik zit met een clip in me hoofd weet begod niet van wie het is maar je ziet camp,met sukkels en knappe meisjes en het is geen CAMP of Camp rock.
wie weet het???
XDCookie
Geen dankquote:
Bedankt!quote:
Deze?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:15 schreef Stinus het volgende:
Ik meen dat van dit nummer een andere dance remix gehoord te hebben. Als het goed is, is die mix is iets hakkeliger dan deze versie en wordt vaak op feesten gedraaid.
Ik hoorde dit nummer namelijk pas geleden, maar volgens mij was het niet deze versie! Dus heeft iemand anders een idee van de versie die het had kunnen zijn?
Als die er niet is, en ik me vergist heb, kan ook. Maar daar ga ik niet van uit![]()
Alvast bedankt
Deze?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:23 schreef wobbel het volgende:
Ben op zoek naar een nummer wat al enkele keren op Radio 538 en Slam!FM is gedraait de afgelopen weken.
Naar ons idee is het een heel erg joods nummer met allemaal instrumenten maar wel heel top 40 eigenlijk![]()
Meer dan deze omschrijving krijg ik er niet uit
+2 voor het inzingenquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:05 schreef Roppenzo het volgende:
Dit is echt erg. Ik ben nou al 2 uur op zoek naar een heel erg fout nummer.
Je hoort het in de foute discotheken.. skihut.. volgens mij ook op een skihut/cooldowncafé verzamelaar gestaan..
De stem van de meisjes die het zingen is a la "Lumidee - Never Leave You" (uhhhhh ohhhh)
Maar liedje is dus totaal anders..
Hoe anders:
Nou zo anders:
spaansliedje door mij gezongen .mp3 - 0.47MB
Ja, dat is 'm!! Dank uquote:
Één van deze toevallig?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:41 schreef Quir het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar een trance nummer, maar weet er niet al te veel vanaf. Misschien dat een van jullie een idee heeft. Wat ik weet is dat het ooit als achtergrondmuziek is gebruikt bij een trailer op Cartoon Network voor, ik geloof, Dragonball Z, en er vocalen in voorkomen in de stijl als hier te horen vanaf 1:15.
Iemand?
Nee geen van beidenquote:
Nee - ik geloof dat er weinig tekst in zat op de a-haaaa na, maar toch bedankt voor het meedenken.quote:
Ik kan bevestigen dat er meerdere remixes van zijn, dat weet ik omdat ik er laatst nog een hoorde en me af vroeg welke godslasteraars dat voort hadden gebracht. Helaas weet ik niet welke.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:58 schreef Stinus het volgende:
[..]
Nee geen van beiden
Ik heb zelf ook nog youtube afgestruind, maar niets gevonden. Dus ik vrees dat ik het verkeerd gehoord heb dan. Maar als er nog suggesties zijn, graag
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:41 schreef Quir het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar een trance nummer, maar weet er niet al te veel vanaf. Misschien dat een van jullie een idee heeft. Wat ik weet is dat het ooit als achtergrondmuziek is gebruikt bij een trailer op Cartoon Network voor, ik geloof, Dragonball Z, en er vocalen in voorkomen in de stijl als hier te horen vanaf 1:15.
Iemand?
Nee, het tempo lag lager, maar ook jij bedankt voor het meedenken.quote:
Ik wou net zeggen dat het klonk als iets uit de Mogwai-hoek. Waarom laat je je post niet staan en vertel je welk nummer het nou eigenlijk was?quote:
Liquidio - Narcotic was 'mquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:13 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat het klonk als iets uit de Mogwai-hoek. Waarom laat je je post niet staan en vertel je welk nummer het nou eigenlijk was?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:39 schreef pulletje het volgende:
Kan iemand mij helpen?
Ik kan niet op de artiest en titel komen van een videoclip die in mn hoofd zit. En ik kan hier niet op youtube zoeken.
De videoclip gaat over een vrouwtje die met een groot hart in dr handen over straat loopt. Zegt iemand dat iets..
Wij dachten even aan een nummer van Daft punk maar volgens mij is het dat toch niet..
Alvast bedankt!
Dat is m! thnx! nu kunnen mijn hersentjes stoppen met knagenquote:
Herken het heel erg maar kan er zelf ook even niet opkomen wie weet schiet het me zometeen te binnen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:49 schreef Roppenzo het volgende:
iemand?
A-ha - the sun always shines on tvquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zoek een nummer, waarschijnlijk uit de 80's
stukje lyric:
"Touch me, how can it be"
Typische jaren 80 sound ook
Vind het nergens terug op google, misschien zit er een foutje in de lyrics, maar 'touch me' hoort er zeker weten wel bij.
Baasquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:56 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
A-ha - the sun always shines on tv
Meen je niet? Nirvana - Smells like Teen Spiritquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:10 schreef TyPmi3p het volgende:
Ik zoek een behoorlijk bekend nummer en het ligt op het puntje van mijn tong maar ik kan maar niet op de naam komen, hij is hier: http://www.flabber.nl/web(...)t-ancilla-tilia-1780 te beluisteren(of all places) op 1.45(terwijl ze met Najib Amhali praat) en wederom op 2.08(weer tijdens het praten met Najib). Alvast erg bedankt
Da's nirvana - smells like teen spiritquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:10 schreef TyPmi3p het volgende:
Ik zoek een behoorlijk bekend nummer en het ligt op het puntje van mijn tong maar ik kan maar niet op de naam komen, hij is hier: http://www.flabber.nl/web(...)t-ancilla-tilia-1780 te beluisteren(of all places) op 1.45(terwijl ze met Najib Amhali praat) en wederom op 2.08(weer tijdens het praten met Najib). Alvast erg bedankt
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:15 schreef Roppenzo het volgende:
Meen je niet? Nirvana - Smells like Teen Spirit
Mijn dank is groot aan beidenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:35 schreef CraniuM het volgende:
Ik zoek een nummer.
http://www.gamekings.tv/i(...)en-10-aflevering-29/
bij 18:02 hoor je het liedje
alvast bedankt![]()
deze?:quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:41 schreef Quir het volgende:
Iemand?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:30 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
iemand?
Ah, nee, ik denk dat ik het laat rusten en erbij blijf dat het de eerste was. Ook jij bedankt.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Ah, nee, ik denk dat ik het laat rusten en erbij blijf dat het de eerste was. Ook jij bedankt.
Ik ken de reclame wel, was in een kathedraal waarna die figuren door de ramen op elkaar af vlogen. Ik dacht alleen dat Delirium daaronder zat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:41 schreef Quir het volgende:
Iemand?
Ik neem dit aan als bevestiging, dat nummer was namelijk "de eerste" waarover ik sprak.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:48 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik ken de reclame wel, was in een kathedraal waarna die figuren door de ramen op elkaar af vlogen. Ik dacht alleen dat Delirium daaronder zat?
vanaf 3.10
Als de wandelijke dankbetuiging die ik hier lijk te zijn - bedankt, beiden.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:30 schreef wobbel het volgende:
Hoe heet dat liedje achter dit filmpje:
http://player.omroep.nl/?aflID=10542942
Muziek begint op 13:10 ongever, titel is iets van "sorry" ofzo?
Heb niet het exacte filmpje kunnen vinden, maar op www.comedycentral.nl hebben alle teaserfilmpjes dit nummer eronder zittenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:21 schreef hoiboris het volgende:
Hoi. Ik ben op zoek naar het liedje tijdens een reclame voor de serie Californication op Comedy Central. Je hebt op Comedy Central altijd van die korte stukjes om hun eigen series te promoten. Het is dat stukje dat Hank in de badkamer is, een broek aan en geen shirt, z'n zonnebril uit bad haalt, dan in de spiegel kijkt, en dan een soort karatemove maakt. Dan heeft hij pijn en kreunt hij iets van "aaaaaaah" en kijkt ie moeilijk met zijn gezicht en grijpt hij naar z'n schouder.
Op de achtergrond hoor je een gitaar wat akkoordjes doen, met een beetje drumstelbegeleidinggeluidjes ofzo. Er zitten ook geen lyrics bij ofzo.
Het klinkt allemaal redelijk vaag maar ik hoop dat iemand er iets mee kan!
Deze?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:22 schreef tmffirework het volgende:
Ik zoek een liedje dat best veel op tv wordt gedraaid. Een vrolijk liedje en die clip is een optreden met allemaal zwarte medemensen die op een podium dansen en zingen. Hij wordt best veel gedraaid op TMF enzo, maar ik kan hem gewoon niet vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |