Vergeven en vergeten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet aardig om je levenloos te noemen voor je modpositie. Het spijt me.
Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)is_een_droom___.htmlquote:Eriksen: 'Hier kan ik alleen maar van dromen'
Van onze Telesportredactie LONDEN -
Christian Eriksen maakte donderdag in het Europa League-duel met Tromso (3-0 wist) op wonderschone wijze zijn eerste treffer voor Tottenham Hotspur. De oud-Ajacied schoot van ver raak.
"Ik ben heel erg blij", aldus Eriksen. "Ik had alleen maar kunnen dromen van zo'n treffer in mijn tweede duel voor de club."
Eriksen is bezig aan uitstekende start in Londen. Afgelopen weekend maakte hij tegen Norwich City (2-0) zijn debuut en bereidde hij beide doelpunten voor.
quote:'Christian Eriksen komt dit jaar niet meer in actie'
Christian Eriksen komkt in 2013 niet meer in actie voor Tottenham Hotspur en Denemarken. De middenvelder liep gisteravond in de oefeninterland tegen Noorwegen een zware enkelblessure op. Volgens bondscoach Morten Olsen staat de Deense regisseur zeker 4 tot 6 weken aan de kant.
Eriksen liep de blessure op na een tackle in de eerste helft. De 21-jarige middenvelder, die in de afgelopen zomer van Ajax naar Tottenham Hotspur verkaste, wordt morgen in Denemarken onderworpen worden aan MRI-scans die de ernst van de blessure moeten aantonen.
Bondscoach Olsen van Denemarken vreesde gisteren al het ergste. 'Ik verwacht dat Christian zeker anderhalve maand niet kan spelen', zo zei hij vandaag in de Deense krant BT. 'Dat is slecht nieuws voor hem én Tottenham Hotspur.'
quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bizar, Eriksen is al 4 jaar lang blessure vrij.
Heeft zijn oude vorm weer te pakken, enorm belangrijk afgelopen wedstrijden.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:07 schreef Tyron het volgende:
Wordt op dit moment gezien als de belangrijkste speler van Tottenham.
Haha.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat laatste laat hij iig niet zien. Ik vind de jong, maher en assaidi grotere talent dan eriksen.
Haha.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Hij mag de zak met pepernoten nog niet voor Clasie dragen.
Ik zou hem halen als ik Barca was.quote:Op maandag 1 december 2014 00:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heeft zijn oude vorm weer te pakken, enorm belangrijk afgelopen wedstrijden.
Inderdaad, ben benieuwd wat ze voor Eriksen gaan vragen. Gok rond de 60 miljoen.quote:Op maandag 1 december 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou hem halen als ik Barca was.
Die kunnen wel wat creatieve middenvelders gebruiken.
Packagedeal met Vertonghen voor 80 miljoen toch.quote:Op maandag 1 december 2014 01:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Inderdaad, ben benieuwd wat ze voor Eriksen gaan vragen. Gok rond de 60 miljoen.
Ik vind dat je er erg veel kijk op hebt hoor Doublepain (dubbele pijn).quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat laatste laat hij iig niet zien. Ik vind de jong, maher en assaidi grotere talent dan eriksen.
Die had er idd nooit in mogen gaan , die had zelfs Zoet of ten Rouwelaar nog wel gepaktquote:
quote:In 2014, Christian Eriksen has created 87 chances in the Premier League. Tottenham's next best is just 38.
dan hadden we de CL gewonnenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:15 schreef Vermecelli het volgende:
Ik mis Eriksen nog dagelijks bij AjaxHad 'm wel samen willen zien spelen met Klaassen en Blind. Bazen middenveld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |